Ugrás a tartalomhoz
  • 0

nem lehet otthoni szolgáltatást hozzáadni a fiókomhoz


Törölt_tag7717

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Hello @gjozsef, köszi, akkor nem okozhatja a túl friss szerződés. este modelleztem (Telekom fiókba rendeztem a család összes Tés cuccát), és nekem gond nélkül ment a mobil és az otthoni előfizuk hozzárendelése is. tippek:

  • a legfrissebb IE, Firefox vagy Chrome böngészővel próbáld
  • a számlád elején nézd meg még egyszer az MT azonosítód, hogy kiküszöböld a félreütést
  • ha beléptél a fiókodba, az áttekintés/előfizetés hozzáadása pontra klikkelés után válaszd az otthoni előfizetés hozzáadása fület (csak ott fogad el MT azonosítót)

ha így sem megy, akkor keresd a Tét, mert akkor valami egyedi gond okozza, amit mi hozzád hasonló ügyfélként nem látunk, és nem tudunk orvosolni

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...