Tóth Edina

Meglévő előfizetés más névre átírása

Kérdés

Jó napot. 

Azt szeretném kérdezni h meglévő előfizetésem áttudom e másnak a nevére írni?

Tisztelettel:Edina

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szép napot! 

Otthoni szolgáltatás(ok) esetén hol kérhetem az átírást és mennyibe kerül?

A szolgáltatás(ok) átírását az alábbi módokon egyszerűen kezdeményezheted:

  • e-mailben (az innen letölthető igényt kitöltve és az előfizető kézjegyével ellátva kérjük beszkennelni, és csatolni)
  • illetve a 1414-es telefonszámunkon, amennyiben mindkét fél jelen van az igény jelzésekor.

Az átírás egyszeri díja bruttó 990 Ft, melyet az átvállaló előfizető első havi számlájában számlázunk ki. 

Több szolgáltatás egyidejű átírási igénye esetén a díjat egy tranzakcióra számlázzuk, nem szolgáltatásonként.

Elhalálozás esetén a nyilatkozatot az özvegy/örökös saját kézjegyével szükséges ellátni. Az özvegyre/örökösre történő átírás díjmentes.

Az átírás teljesítési ideje, amennyiben az előfizető minden szükséges adatot megadott, dokumentumokat csatolt, és a folyószámlán nincs díjtartozás, maximum 15 nap. 

Felhívjuk figyelmed a további fontos feltételekre:

  • a telefonos és személyes ügyintézés esetén mindkét félnek jelen kell lennie az igény benyújtásakor,
  • az írásban érkezett igényt csak az előfizető és az átvállaló aláírásával hitelesítve fogadjuk el,
  • meglévő hűségidő esetén az átvállaló előfizetőnek vállalnia kell, hogy az átírást követően, ha a szolgáltatást a hűségidő lejárata előtt szüntetné meg, akkor az adott szerződéses jogviszonnyal kapcsolatosan igénybe vett összes (átadó-átvevő előfizető által igénybe vett) kedvezményt visszafizeti.

Elhalálozás esetén:

  • személyes ügyintézés esetén a halotti anyakönyvi kivonat, vagy annak - közjegyző által hitelesített - másolatának bemutatása szükséges,
  • telefonos ügyintézés esetén a halotti anyakönyvi kivonat számát kell bediktálni,
  • az írásos kérelemben szükséges a halotti anyakönyvi kivonat számának feltüntetése,
  • illetve, ha örökösre történik az átírás, a hagyatékátadó végzést is be kell mutatni, vagy a hiteles másolatot postai úton kell a fenti címünkre elküldeni.

Fontos információ, hogy átírás és áthelyezés egyszerre nem igényelhető, mivel egyszerre csak egy szerződésmódosítási igény indítható. 

Ilyen esetben - a gyorsabb ügyintézés miatt - célszerű a 1414-es telefonszámunkon először az átírást, majd az áthelyezést kezdeményezni.

Milyen adatok, dokumentumok szükségesek az átírási igényhez otthoni előfizetések esetén?

Az átírási igényeknél eltérő adatok/csatolandó dokumentumok szükségesek lakossági és üzleti ügyfelek esetében.

Átírási igényhez szükséges adatok lakossági előfizetés esetén:

  • szolgáltatást/szolgáltatásokat Átadó és Átvállaló előfizető adatai,
  • Átvállaló ügyfél személyes adatai, kapcsolattartó telefonszáma, számlázási címe,
  • MT azonosító/Ügyfélszám vagy Ügyfél-azonosító,
  • Átvállaló előfizető előfizetői kategóriája (egyéni, vagy üzleti),
  • szolgáltatás(ok) telepítési címe,
  • telefonszolgáltatás esetén az állomás kapcsolási száma,
  • az átírni kívánt szolgáltatások megnevezése,
  • az Átadó és az Átvevő előfizetők aláírása (üzleti előfizetőnél cégszerű aláírás).

Átírási igényhez szükséges további dokumentumok üzleti előfizetés esetén: 

  • 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat vagy cégbizonyítvány, vagy a képviseletre jogosult által kinyomtatott, ellenjegyzett cégkivonat, alapító okirat, egyéb bejegyző okirat, vállalkozói igazolvány, vagy a cégbírósági bejegyző végzés eredeti példányának hiteles másolata,
  • aláírási címpéldány hiteles másolata, vagy az azzal egyenértékű, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta,
  • amennyiben nem az aláírásra jogosult jár el a Gazdálkodó szervezet nevében, úgy a cégjegyzési joggal rendelkező(k) aláírásával ellátott meghatalmazás eredeti példánya, csatolva a cégjegyzési joggal rendelkező(k) aláírási címpéldányának hiteles változatát, vagy az azzal egyenértékű, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintát.

A szerződésmódosítás az innen letölthető nyomtatvánnyal kezdeményezhető, ami a legegyszerűbben e-mailben (beszkennelve vagy fotózva) küldhető el ügyfélszolgálatunknak.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most