Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

A történet úgy kezdődött,hogy 2015.04.07-én jeleztük a költözési szándékunkat a Kiskunfélegyházi Magyar Telekom Nyrt üzletben és ezért kértünk egy teljes csomag áthelyezést.2015.04.10-én kijöttek az új lakásunkba a műszakis kollégák és sajnos a SAT tv nem volt kiépíthető,ezért átkell állnunk IP tv szolgáltatásra.Utána 2015.04.23-án ismét kint volt a műszakis kolléga,hogy elkészítse a hálózatot,ami sikerült is neki,tehát internetünk.telefonunk már működik,valamint kész az IP tv hálózata is,csak a hozzá szükséges beltéri egység még nem érkezett meg.Ma 2015.05.03-a van és még mindig nem tudunk televizó adást nézni.Az ügyfélszolgálatot naponta többször is hívtam én is és a feleségem is,de sajnos mindenki teljesen más problémára hivatkozva hárítja el az ügyünket.Mit tehetek ilyenkor?
Előre is köszönöm a segítséget és a választ.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló!

Elég régen jártam itt, hálistennek, évekig nem volt nagyobb gondom a T-Home-mal. Akkor még egy ún ombudsman volt itt a fórumon, ha jól rémlik a név, Németh Attila. Szóval van egy reklamációm, ami 73 napja fut már. Persze mindent megtettem, hogy a kért szolgáltatást megkapjam, a telefonos tájékoztatások szerint ez fog történni, viszont várnom kell egy folyamat technikai lezárására. Van itt a fórumon olyan T-Home dolgozó, aki ilyen elhúzódó ügyekben tud segíteni? Egyfajta 2n (vagy 3rd) level support-os.? Az MT azonosítóm *********. Gáz ez az egész ügy, nem pénz jóváírásokat akarok, hanem a reklamáció kedvező lezárását. Hadd ne legyek negatív, s ne kelljen leírnom itt a kálváriámat, ami egyébként 2014. Dec. 19-én kezdődött.

Kösz:
NZ

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia! Itt felesleges kiírnod az MT ügyfélazonosítód.Sajnos itt Telekom otthoni szolgáltatás ügyintéző nem tud neked segíteni.  Azt javaslom ,hogy írj nekik egy e-mailt,és kérd hogy az elhúzodó ügyeddel kapcsolatosan vegyék fel veled a kapcsolatot a lehető leghamarabb. Sok Sikert!   http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

hát ez egy kicsit furcsa... 
de a magam nevében kijelenthetem, semmilyen vezetékes műszaki eszközt nem cseréltetnék t-pontos ügyintézővel, mert a többségüknek fogalma sincs a műszaki dolgokról. ha hiba van, jöjjön ki egy műszaki szakember, vizsgálja meg, hol van a hiba és azt javtsa/cserélje ami valóban hibás (pl. nálunk a probléma nem a vevőegységgel volt hanem a digitális elosztóval, azaz egy beltéri csere nem oldotta volna meg a problémát és tovább bosszankodtam volna).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Legalábbis a szolnoki T-pontban cserélik,és egyébként is amikor nálam kötötték be az iptv-t akkor is a szerelő set top boxok nélkül jött és elsőnek behúzta a kábeleket és utána elment modemért és a set top boxért . Én sem a kisujjamból szopom ki ha hiszed ha nem. De lehet csak halucináltam és nektek van igazatok.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...