Ugrás a tartalomhoz
  • 0

ferltöltőkártyás azonosítás


szabla

Kérdés

Két vonalpótlóban is használok mobiltelefonos feltöltőkártyát. Most személyi azonosítást kell ezeken elvégeni. Mivel kártyaméret okán nem tudom ezeket a mobilomba tenni, ami az on-line azonosításban a kapott sms miatt szükséges, ezért megpróbáltam a telefonos azonosítást. Kereken fél óráig hallgattam az automata bemondását, hogy a várakozási idő több, mint két perc, majd fél óra után a vonal bontott, és nem is lehetett újrahívni, csak foglaltsági hangot kaptam.

Mégis, hogyan tudom ezt a nagyon okosan kitalált azonosítást megtenni? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Hello @szabla, az van, amit btz javasol, online, telefonon vagy Té üzletben tudod. az online-hoz kellene az sms, igen, így kérdés, mekkora kártya van a masinákban? még az őskori, bankkártya méretű, vagy már az újabb, mini? ez azért lényeges, mert bankkártya méretűt elfogadó telót már nem nagyon találsz ( legfeljebb gsm bolt vitrinjében dekorációként vagy a pincémben és a gyerek játékdobozában, de biztosan döglött akksival :D), viszont a minit még sok kezeli (szomszédban, kollégák között régebbi butateló esetleg?). ha nagyon nem megy, akkor marad a telefon vagy a Té üzlet (utóbbiba foglalj időpontot, így nem kell várakoznod).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Hello,

Nekem is az a gondom, mint nagyon sok embernek itt. A haveromtol kaptam a sim kartyat. Megadtam minden adatot, meg mindig nem jok az adatok.  A hibakod amit kapok "A megadott adatok nem egyeznek a kozponti nyilvantartas adataival!" Ellenoriztuk, minden adat helyes. probaltam ekezettel es anelkul is.

 En kulfoldon tartozkodom jun 30. estig es fogalmam sincs, hogy lehetne ezt megoldani. Van vmi otleted?

Isten aldja meg azt a nagyszeru embert, aki ezt az egeszet kitalalta.... NOT!

Koszi a valaszt!
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Koszi sracok a segitseget.  Igen magyar billentyuzetet hasznaltam, igen nagybetukkel, igen helyes adatokkal. 6-szor nem sikerult, hetedikre meglett.

A projekt menedzsernek es/vagy a felhasznaloi elmenyert felelos menedzsernek (UX). Ezuton is szeretnek gratulalni (remelem atadjatok)! Mennyivel egyszerubb lett volna, ha mondjuk a rendszer ellenorzi, hogy mi lehet a problema a bevitt adatokkal es a megfelelo helyre ir csak ki hibauzenetet, nem pedig az osszes letezo rubrikat bejelolve jelzi, hogy vmi nem ok. :) Nektek is es nekunk is egyszerubb lett volna ez az egesz.

Ha esetleg ilyesmi segitsegre lenne szuksegetek, szivesen vallaok tanacsadast! :)

Udv, 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

a telefonos részt megváltoztattam, bocsi, mert most látom a Té oldalán, hogy az adott kártyáról kell hívni őket. meg az asszony közben a kezembe nyomta a keresztgyerek kártyáját és igazolványát, és nekem is a fenti hibát dobta, szóval lehet, hogy éppen valami gond van állam bácsi adatbázisával. később (szerintem már csak holnap) újra nekifutok, neked is ezt javaslom :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

örülök :D az üzenet jogos, viszont ügyfelek vagyunk, mint te, így kábé annyira tudjuk átadni, mint te :D a szolgáltatók mentségére viszont én úgy tudom, hogy mindegyiknél az állam bácsi adatbázisával kommunikálunk az oldalokon, így kudarc esetén a szolgáltatók azt adják, amit tőle kapnak ( "A megadott adatok nem egyeznek a kozponti nyilvantartas adataival!")

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
Épp most, zoli62 írta:

Korábban évekkel ezelőtt itt is volt "hivatalos arc", és remélhetőleg az az irány, hogy majd megint lesz.  :) Adategyeztetésre visszatérve: a szolgáltatók is sárosak,  mert korábban is be kellett jelenteni a változásokat, de nem vették komolyan.

Arra jó lesz most ez a buli hogy megtisztul mind a három cég és csak a ténylegesen használt kárgyák lesznek aktiválva. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello @Spider1, no panic :D nem számít, hogy kitől kaptad, és hol vagy, csak az, hogy nálad legyen a kártya, képes legyen sms-t fogadni, és az okmányaid szerint töltsd az oldalt. hibaüzenet alapján az utóbbival van gond. karakterpontosan az kell, amit a személyiden, jogsidon vagy útleveleden látsz (azon is bukhat a dolog, ha a doksi lejárt, akkor át kell nyergelni egy érvényesre)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

koszi a gyors valaszt. Megprobaltam mar a sajat adataimmal is es a cimborameval is aki a kartyat vette, egyik sem mukodik. :D

Valoszinuleg egyebkent, hogy a felhasznalo a hulye. 90%-ban ez a helyzet, ugyhogy probalkozom tovabb...


Egyebkent meg mi szukseg erre az egeszre? meg tobb infot taroljanak rolunk a telko cegek?

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Spider1
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello @Spider1, magyar billentyűzetet használsz? mert az ékezeteken csúnyán el lehet csúszni (meg a kis-nagybetűkön, ha budapesti vagy, akkor a kerületeken, a többféle helyesírású keresztneveken, szóval ne fejből, hanem a doksidból másolva menjen) :D ha nagyon nem megy, akkor telefonon, a +36303440861-en intézd (fizetős, mintha bármilyen normál magyar számot hívnál)

Emlékeim szerint a terrortámadásokkal indult tavaly, semmi köze hozzá a szolgáltatóknak, ők csak végrehajtják, amit törvény alapján a "biztonságunk érdekében" kell

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
mód
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
15 perce, Spider1 írta:

jaaaaaaa ok. Koszi! :) Azt hittem, hogy van vmi hivatalos arc is itt a forumon, nem csak mi mezei felhasznalok. Koszi meg egyszer mindent. Udv!.

Korábban évekkel ezelőtt itt is volt "hivatalos arc", és remélhetőleg az az irány, hogy majd megint lesz.  :) Adategyeztetésre visszatérve: a szolgáltatók is sárosak,  mert korábban is be kellett jelenteni a változásokat, de nem vették komolyan.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Épp most, anonymus írta:

Arra jó lesz most ez a buli hogy megtisztul mind a három cég és csak a ténylegesen használt kárgyák lesznek aktiválva. 

Arról nem vagyok meggyőződve, hogy teljes megtisztulás lesz. Egyes elemzők szerint pont azok fogják  tömegével elveszíteni az előfizetésüket, akiknek nincs lehetőségük elektronikus, vagy személyes adategyeztetésre. (nyugdíjasok, idősek, betegek stb.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...