Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Törölt_tag8259

Kérdés

Üdvözletem!

Azzal a kéréssel/kérdéssel fordulok hozzátok hogy a telekom oldaláról rendelt domino feltöltőkártyám adatainak megerősítésével valamiféle probléma lépett fel vagy figyelmetlen vagyok e tekkintetben. Beirom a telefonszámot és a rendszer nem továbbít a következő oldalra hanem azt írja hogy hiba (rossz telefonszám stb).

Válaszotokat előre is köszönöm üdvözlettel: Werderics Róbert

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
21 perce, Ani006 írta:

CSatlakozni szeretnék ide, mert én is pár hónapja vettem 3 domino kártyát a kollegáimnak és a kód sms még megjön, de a következő oldalon az jelenik megy, hogy "általános hiba".  A rendszer túlterhelt vagy mi lehet az oka, hogy nem tudom a regisztrációt megcsinálni? köszönöm a választ előre is.

Hello @Ani006, ha idén vetted, akkor idén még neked sincs teendőd (ezért dob hibát a felület) :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Ne haragudj hogy kérdezgetek!


Megkaptam ujra az smst hogy adategyeztetésre van szükség de még mindig nem tudom megerősíteni az adatokat a weboldalon mert azt irja hibás szám!?

Bocsi ha *****ségeket irok de nem akarom hogy elveszen a kártyám. Szeretnék megerősítést kapni efelől?!

Előre is köszi Werderics Róbert

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

CSatlakozni szeretnék ide, mert én is pár hónapja vettem 3 domino kártyát a kollegáimnak és a kód sms még megjön, de a következő oldalon az jelenik megy, hogy "általános hiba".  A rendszer túlterhelt vagy mi lehet az oka, hogy nem tudom a regisztrációt megcsinálni? köszönöm a választ előre is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello @Robi1415, ha sms-t kaptál, akkor viszont tényleg kell az egyeztetés (korábban az volt a mondás, hogy az ideieknél nem, legalábbis mindenki így emlékszik rá itt, most viszont a leírásokban az van, hogy ha a vásárlásnál nem volt, akkor kell). ha már az elején elakadsz, akkor  a helyedben én várnék 1-2 hetet, mert most még van pár gond az adatbázissal. ha sürgős (külföldre mész pl.), akkor próbálkozhatsz a Té oldalán megadott telefonszámon, de szerintem a Té ügyfélszolgálat is elakad vele (ugyanazt az adatbázist használják)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...