Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mobilinternet telekom app


Törölt_tag8294

Kérdés

Sziasztok, 

Miért van az, hogy most már nem tudom az app-em keresztül módosítani a díjcsomagomhoz tartozó mobil internet szolgáltatást.

Pedig az app-en keresztül aktiváltam azokat.

Vagy ez is egy trükk volt, hogy most már csak személyesen lehet lemondani, hogy pár hónapig fizesse az ember, ha nincs ideje bemenni??

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Hello @Zsolt01, akkor szerintem a Té új mobilcsomagjai okozzák. talán most májustól lezárták a régi csomagokat, és már csak az új csomagokból választhatsz (a régieket megtarthatod, amíg meg nem szüntetik, vagy lemondhatod, ha gondolod, de ha másik kell helyettük, már csak újra válthatsz)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...