Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Rendelés leadás során hibás email címet adtam meg


Törölt_tag8450

Kérdés

Írtam nekik emailt is, azt fogom bemásolni mert ma már több órát töltöttem el a Telekommal való pingpongozással.

Kedves Telekom!
Egy nagy problémával kapcsolatban kérem szíves segítségüket! 2017.05.18-án regisztráció NÉLKÜL, előfizetés NÉLKÜL adtam le online rendelést egy készülékükre. A rendelés során véletlenül rosszul adtam meg az email címemet, de a rendelés így is végbement. Azonnal felkerestem ügyfélszolgálatukat ahol nem tudtak nekem segíteni a problémával arról tájékoztattak, hogy mobiltelefonon így is fognak keresni ha a T pontban átvehető lesz a készülék (mivel T pontba kértem a szállítást). Csatolmányként küldök egy képet is amit a megrendeléskor készítettem, ezen szerepel a rendelés azonosítóm is.

SENKI nem keresett meg, nekem kellett ismételten érdeklődnöm a rendelés állapota felől. Ekkor azt a tájékoztatást kaptam, hogy már rég átvehető a T ponton a készülék. Át is vettem, azonban átvételkor nem kaptam sem számlát sem egyéb dokumentumot ami az vásárlást igazolná. Arról tájékoztattak, hogy lépjek be és töltsem le a fiókból a dokumentumok közül. Ezzel az a probléma, hogy

1: Nem regisztráltam, rendelést regisztráció nélkül is megenged az online felület. 2: A rendelés során hibás email címet adtam meg, így emailben nem tudom milyen tájékoztatásokat küldhettek. 3: Nem vagyok ügyfelük. (Még... bár ezek után lehet hogy már nem is leszek az.)

A T pontban azt mondták nem tudnak segíteni, forduljak a telefonos ügyfélszolgálathoz, ami korábban sem tudott segíteni, tehát egymásnak adogatja a labdát a telefonos ügyfélszolgálat és a T pont. Ennek ellenére kifizettem és átvettem a készüléket, majd felkerestem a 1430-at 2017.05.24. 20:26-kor. A***a Zoltán fogadta hívásomat, ő arról tájékoztatott, hogy nem tud segíteni, keressem a T pontokat vagy írjak itt Önöknek. A kérésem tehát a következő lenne: A rendelt termékhez kérem postázzák ki a rendelésben megadott címre a vásárlást igazoló dokumentumot, hogy esetleges garanciális ügyintézés során tudjam igazolni a vásárlást. Azt is szívesen venném, ha telefonon megkeresne egy kompetens személy aki tudna tájékoztatást adni, ha már a T rendszere nem bolondbiztos. Egyáltalán hogy lehet leadni rendelést hibás vagy esetleg nem létező email címmel?

Mivel vásárláskor semmiféle dokumentumot nem kaptam a vásárlásról ezért annak is utána fogok érdeklődni, hogy ez a magyar jogszabályoknak mennyire tesz eleget, elméletileg minden vásárlásról kellene, hogy adjanak a vásárlás pillanatában nyugtát vagy valamilyen vásárlást igazoló dokumentumot, amin az ÁFÁ-t is feltüntetik.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...