Ugrás a tartalomhoz
  • 0

reklamácó


Törölt_tag8474

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

tapasztalatom szerint ennek több oka is  oka lehet...

- nem telekomos a telefonszám  (pl. blue-t nem fogad el, hiába az is Telekom "család")

- telekomos ugyan, de nem dominós

- nem aktív a kártya (biztosan tudsz még róla hivást indítani?)

- túl "friss" még a kártya  (nem a napokban lett vásárolva?)

- számhordozás történt korábban erre a kártyára

Utolsó két esetben a 1430-at javaslom, vagy személyesen...

 

 

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tsteve
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...