Kérdés

Üdv.!Érdeklődöm,mi a teendő,ha az 5 nappal ezelőtti vihar óta szünetel a társasházban minden telekomos szolgáltatás.Én 4 alkalommal jelentettem be és a többi lakó is.Azóta sem jöttek ki és semmi érdemleges választ nem kaptunk.5 napja nincs tv,internet és vezetékes telefon.Előre is köszönöm a választ.M.Mónika

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

@Marosvölgyi Mónika

Én ilyet még nem hallottam hogy 4 hibabejelentés után nem mennek ki. Hibajegy lett felvéve?

@Zsolt1976

Mivel helyette már úgy sem tudsz senkit betenni, így kivenni is felesleges véleményem szerint. Vagy van valami plusz költsége, hogy benne van?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv! Olyan kérdésem lenne,hogy az egyik rokonomnak megszűnt a domino kártyája,de benne volt a családbarát csomagban,amit én fizetek.Ma bementem a telekom üzletbe,hogy kivegyem a csomagból,erre azt a választ kaptam,hogy nem vehetem ki. Arról tudtam,hogy belevenni már nem tudok senkit,mert maga a családbarát csomag megszűnt,de mi az hogy kivenni sem tudok belőle senkit???? Fizetek azért amit nem használok????? Kit tájékoztattak erről az opcióról???? Mielőbbi válaszukat előre is köszönöm.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most