Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Adategyeztetés megvolt mégis tiltották a kátryám


T2T

Kérdés

Január végén személyesen egyeztettem a feltöltőkártyám adatait, ennek ellenére ma letiltották a kártyám. Ügyfélszolgálatot nagy nehezen elértem, azt mondták hogy valóban sikeres volt az adategyeztetés, de technikai hiba miatt letiltották a kártyát. Az ügyfélszolgálatosnak nincs jogosultsága engedélyezni, azóta már ez ügyfélszolgálatot sem tudom hívni (másfél órája már hallgatom az automatát). Nagyon kéne a szám, a működő SIM, de tehetetlen vagyok. Nem én vagyok a hunyó, hanem a telekom, mégis én szívok vele.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 2
49 perce, Ali Ibrahim írta:

Én otthagynám az ilyen szolgáltatót és vennék regisztrációmentes külföldi simeket a családnak. Ma már szabad verseny van, nem packázhatnak következmény nélkül az ügyfelekkel.

Ismételten jelezni szeretném hogy ez a Telekom fóruma, és nem mindenféle más szolgáltatót ajánló oldal. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Március 17-én voltunk egyeztetni,nekem is nehézkes volt,a páromnak azt mondta a fiatalember,rendben van,erre mától nem lehet elérni! Hívni sem tud. Még 1 papírt sem adtak,hogy ott jártunk,s minden rendben van. Pedig nem lenne rossz,ha ezzel bizonyíthatnánk,hogy valóban ott jártunk.Eddig már 2-szer utaztunk,hogy minden rendben legyen,időben szerettük volna elintézni. Erre tessék!!! Biztos sok gond van,mert nem tudják felvenni a telefont!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok! Sajnos en is igy jartam. Weben vegzett adategyeztetesrol sikeres visszajelzest adott az oldal, majd miutan tovabbra is erkeztek a "regisztraljon" sms-ek, telefonos ugyfelszolgalaton kerdeztem ra, minden rendben-e. pozitiv volt a valasz, sikeres volt az adategyeztetes, csak a limitellenorzes zajlik meg. Napok mulva sem jott a varva vart sms a sikeres regisztraciorol, ezert szemelyes ugyfelszolgalatra vittuk be a keszuleket, hogy akkor regisztraljak ujra, nehogy gond legyen, mert egy 84 eves egyedulallo ember hasznalja, csak ezen erjuk el, le ne tiltsak. "Nem kell ujra regisztrani, van regisztralva"...- jott az ujabb pozitiv valasz. Igazolast tudnak rola adni? Sajnos nem.  Ma le van tiltva a szam. Telefonalok s tartom egy oran at, mire a valasz: nincs regisztrava, nem tudnak segiteni. 1 webes, 1 telefonos es 1 szemelyes megerositest kaptam a sikeres regisztraciorol. Most megis azt mondjak, hogy sikertelen es csak szemelyesen tudnak segiteni. Miert??? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
15 perce, anonymus írta:

@Tnde Neked is csak ezt tudjuk tanácsolni.

 

Koszonom, mar probaltam, de ez most nem mukodik. Sajnos nincs nalam a keszulek, es most -mivel le lett tiltva- el sem lehet erni azt az idos embert, akinel van. Igy hiaba kuldenek ra barmi kodot, azzal o nem tud mit kezdeni, alig lat. 150 km- re el, igy szemelyesen sem tudok neki segiteni. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

30 perce hallgatom, hogy másnak segítenek az ügyintézők és nézem a számítógépet ahol egyeztetném az adatokat a megfelelő felületen, de az sms nem jön a teljesen letiltott telefonra amit hónapokkal ezelőtt "sikeresen" ???? egyeztetve lett.  Telefonon és online sem tudom elintézni a dolgot és le van tudva azzal az ember hogy Technikai hiba???? a következő válasz meg az lesz hogy menjek be még egyszer személyesen...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Akkor mi mire számíthatok (harmadmagammal), mert mi csak május elején voltunk benn a balatonboglári ügyfélszolgálaton és egyeztettük az adatokat?

Minden rendben lesz, nincs további teendőnk és nem adtak róla semilyen igazolást (már mint az egyeztetés megtörténtéről), mondván arra semmi szükség...

Mit lehet mondani az ilyen szolgáltatásról?

mobiltelefon-tiltas.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
túl nagy kép
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

+36-80-630-045   :D

Nagy kamu a telefonszám, torz a hang és hosszú tájékoztató bla.bla után közölte próbáljam később.

Mivel aTelekom követett el GONDATLANSÁGBÓL SZERZŐDÉSSZEGÉST, ezért nem kívánok új szerződést kötni (május elején személyesen egyeztettünk három családban lévő számot), hanem azonnali aktiválást és kártérítést követelek mind a háromra.

Az sem ártana, ha a Tisztelt Telekom megkeresné adatbázisában a számokhoz május elején bevitt adatokat és azokról egy megerősítő,
kinyomtatott szerződést küldene postán (vagy emailban) a részünkre.(A három számot már tegnap elküldtem egy panaszos email.ben).


Kérdés: Úgye telefonszámonként minden kikapcsolt napra 1000.1000 FT feltöltést fogunk kapni ingyenesen kártérítésként a bepereléstől történő elállás fejében?

:P

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Nem fogtok kapni ennyi pénzt érte az biztos, nektek kell vissza kapcsoltatni az alábbi szöveg érvényes erre az esetre. 

 

DOMINO ADATEGYEZTETÉS

Amennyiben nem végezted el az adategyeztetést, de szeretnéd a korábbi telefonszámoddal újra használni a Domino kártyád, az SMS-ben kapott kóddal szeptember 30-ig új Domino előfizetői szerződést köthetsz 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Mivel egyik számon sem 80-630-045, 1414, 1777,1430() sikerült eredményesen felvenni a kapcsolatot egy ügyintézővel (emberrel, nem automatával), ezért T-mobil Chat-segítőjéhez fordultam a következő eredménnyel:

info
 a 10:03, július 3:
Üdvözlünk a Telekom online világában! Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk. Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. A beszélgetést
tegeződve folytatjuk, amennyiben ez nem megfelelő, kérjük, jelezd munkatársunknak.
info
 a 10:03, július 3:
A kapcsolat Maya ügyintézőnkkel létrejött.
Maya
 a 10:03, július 3:
Maya
Üdvözöllek! Maya vagyok, miben segíthetek?
Szabó Ferenc
 a 10:06, július 3:
Szeretném tudni mikorra várható az április 7-én balatonbogláron személyesen adategyeztetett számok
(Nevem és két telefonszám és Fiam neve és száma) visszakapcsolása.
Maya
 a 10:07, július 3:
Maya
Egyik számra sem volt sikeres az adategyeztetés, sajnálom.
Maya
 a 10:07, július 3:
Maya
Jelenleg a 1414-es számon és üzletben, 07.05. után online is lesz rá lehetőség.
Szabó Ferenc
 a 10:10, július 3:
Ez aztán hozzáállás. És erről miért nem értesítettek? Az egyeztető hölgy mindentón okmányt elkért és azt mondta rendben
és hogy erről nem kell papír sem
Maya
 a 10:11, július 3:
Maya
Nagyon sajnálom, de nem tudom megmondani. A rendszer szerint sikertelen volt, én csak ennyit látok.
Maya
 a 10:11, július 3:
Maya
Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük!
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
Ráadásul az egyik számon névátírást is elvégzett, mert anno még a cégemen keresztűl vettük
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
És moist mit csináljak az elnézéssel?
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
A hibát Önök követték el..
Szabó Ferenc
 a 10:12, július 3:
És én hozzam rendbe?
Szabó Ferenc
 a 10:12, július 3:
Milyen szolgáltatás ez?
Maya
 a 10:12, július 3:
Maya
Ne haragudj, de én nem látom, hogy a kolléga mit csinált az egyeztetéssel. Sajnos chatben adatvédelmi okok miatt erre nincs lehetőség.
Ha lenne, szívesen segítenék.

Szabó Ferenc
 a 10:13, július 3:
És akkor most forduljak a bírósághoz, hogy az ügyet lerendezzük?
Maya
 a 10:14, július 3:
Maya
A bíróság sajnos ilyen ügyekkel nem foglalkozik. De ha a 1414-es számot felhívod, kollégák rendezni fogják. Vagy üzletben is megteszik.
Szabó Ferenc
 a 10:15, július 3:
Köszönöm az eredményes segítségét. További Jó Passzív Segítést Kívánok!
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya
Sajnálom, de itt többet nem tudunk tenni.
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya
További kellemes napot kívánok!
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya

********* Ezek után biztosan az lesz mindenkinek, aki hasonlóan járt *************

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@btz

Idézet Töled -> ha kitartóbban nyüstóled volna a vonalat

Hogy Te milyen okos vagy? Mint írtam vala, négy számot is próbáltam (lásd feljebb) eredménytelenül és ha nem lenne számodra világos ->

A hibát a szolgáltató követte el és a szolgáltató kell hogy kijavítsa, nem pedig én újabb adategyeztetéssel vagy új szerződéssel három számra is.

És lehet, hogy ha okosabb és széles látókörűbb lennél - lettél volna - akkor másképp nyilatkoznál... 9_9

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

@szabofe

"négy számot is próbáltam (lásd feljebb) "

Olvastam, hogy 4 számot is próbáltál. Fura, hogy nem vették fel, nekem mindig sikerül 10-20 percen belül minimum, bár elhiszem, hogy vannak terheltebb időszakok.

"hibát a szolgáltató követte el és a szolgáltató kell hogy kijavítsa"

Nem mentegetni akarom a szolgáltatót, de mint kiderült, másik szolgáltatót is érint a probléma, így nem feltétlenül lehet azt mondani, hogy a szolgáltató b....a el. De a szolgáltató kijavítja, amennyiben jelzed nekik a problémát, nem hiszem, hogy volna lehetőségük több százezer lekapcsolt sim-ből automatikusan ellenőtizni, hogy épp a tiéd "a hiba" folytán kapcsolódott le.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Azzal senki sem vitatkozik, hogy nem hibázhat a szolgáltató, de itt alapvetően nem egyszerű tévedésről van szó. Sokszoros emberi hanyagság történt, ráadásul a mobilszolgáltatás 2017-ben nem egy kegy, hanem egy nagyon komoly közüzem, gondoljunk csak bele, hogy bizonyos helyzetekben akár nagyon komoly pénzek, emberéletek is függhetnek tőle, joggal várják el az emberek, az előfizetők hogy működjön. Ráadásul itt most nem az reklamál, aki trehány volt és nem regisztrált, hanem olyanok, akik komolyan vették a rájuk kényszerített kötelezettséget, elmentek (akár többször is) elvégezni a regisztrációt, ezért joggal gondolhatták, gondolhatják, hogy a szolgáltató is hasonló körültekintéssel jár el, de nem így történt.

Csak halkan kérdezném:

- Ki és hogyan tesztelte le a folyamat működését, ez esetleges hibakezelést szolgáltatói oldalról. Készült terv a problémák kezelésére, volt kommunikálva ügyfélszolgálat, műszaki és adminisztrációs csapat felé? Az érzésem az hogy nem. Ki ezért a felelős?

- Miért nem készült fel a szolgáltató a megemelkedett számú probléma, reklamáció kezelésére? Miért van az, hogy 20-30 perceket kellett várni arra, hogy egyáltalán ügyfélszolgálatos kollégával lehessen beszélni, aki aztán nem tudta megoldani a problémát, mert arra nem volt jogosultsága, ellenben egy olyan folyamat felé irányított, ahol az IVR rendszer végül hurokba került. Ki ezért a felelős? Az ügyfél, aki kétségbeesve megpróbál segítséget kérni, mert kellene a telefon, hiszen csak azon tudja elérni kiskorú gyerekét, idős hozzátartozóját. 

- Miért van az, hogy nagyképűen az a válasz érkezik az ügyfélszolgálatról, hogy lehet panaszt tenni az NMHH-nál, miért van az, hogy a műszaki segélynyújtó csapat nem 7x24-ben, hanem csak este 10-ig dolgozott szombat este, de 10 óra után még simán odakapcsolták a vonalakat az ügyfélszolgálatról? Miért van az, hogy az ügyfélszolgálatosnak is elmondása szerint a "nyilvános" hibabejelentő számokon volt (van?) csak lehetősége belső kollégákat elérni (vagyis nem elérni, hiszen nem tudták, nekik sem sikerült), miért nincs erre belső kapcsolat?

Tudom hogy ez egy Telekomos fórum, és itt a végén úgyis az ügyfél lesz a hibás, de vegye már észre a Telekom, hogy most még az átlagosnál is flegmábban. felkészületlenül állt hozzá a változás kezeléséhez, ismét bebizonyította, hogy az ügyfél számára csak egy szükséges rossz, egy fejőstehén. 

Igen, el lehet menni más szolgáltatóhoz. Amikor hasonlót játszottak el az internet / kábeltévé kapcsán akkor elmentem és azóta is jó döntésnek tartom. Most a mobil kapcsán is elkezdtem. Tudom, mi csak egy család vagyunk, csak 6 telekomos előfizetésünk van (dominó és előfizetés vegyesen), de ma már elvittem az egyiket más szolgáltatóhoz és szép sorban ez lesz a többivel is. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...