Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Adategyeztetés ellenére letiltottakl


Csenge

Kérdés

Tisztelt Telekom!

Májusban telefonos adategyeztetést végeztem el, kollégájuk azt mondta ez sikeres volt nincs más teendőm. Július 1.-én mégis letiltották a kártyám. Felhívtam az ügyfélszolgálatot (1,5 óra várakozás) újra egyeztettünk szintén azt mondta a hölgy hogy sikeres volt,72 óra és élni fog a kártyám. Ma újra hívtam Önöket ahol közölték hogy nem volt sikeres a regisztráció ismételjem meg újra. A honlapon feltüntetett telefonszám azonnali segítséget ígér, ez nem történik meg. Aztán közlik hogy hívjam a 1414-et itt alapból elutasítanak ahogy megadom a dominós telefonszám, nem mellesleg a letiltott kártyáról nem hívható. Személyesen az üzletben sem tudnak segíteni.  Két sikeres regisztráció után se értesítés se semmi. Aztán mégis kiderül hogy sikertelen. Nem tud segíteni senki, várjak 72 órát. Hányszor 72 órát várjunk??????????? Felháborító.

Meddig maradunk elszigetelve telefon nélkül, és mikor lesz érdemleges segítség?

Ki fogja azt nekem kárpótolni hogy kitudja hányszor  72 óráig nem tudom használni a telefonom? 

Botrányos. A Call centeres kollégák tudatlansága is felháborító!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...