Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Hang


gabori

Kérdés

Az én problémám az, hogy időnként a TV bekapcsolása után nincs hang. Ezt a problémámat jeleztem az ügyfélszolgálatnak, ott elmondták, hogy kapcsoljam ki a modemet, a set top boxot, majd néhány perc elmúltával kapcsoljam vissza és a probléma megoldódik. Ez így is van, de más megoldás nincsen?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: gabori
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
21 órája, gabori írta:

Sajnos nincs, de ha nagyon unom, majd bejelentem ismét. Remélem kijönnek, és kivizsgálják a hiba okát. Köszi a segítő tanácsokat.:)

Üdv.: gabori:D

Szia! Meg tudod nézni az STB Beállítások menüjében a szoftver verzió számát? Még az új felület megjelenése előtt voltak különböző szoftverváltozatok a hang problémája miatt. Akkoriban is pont a Samsung tévék miatt kellett egy viszonylag jól sikerült verziót eldobni, és egy kevésbé jóra cserélni.

Persze most már biztos hogy neked is az új felületet adó szoftver van, de különböző okok miatt már abból született pánikszerű gyorsasággal három változat.

A hibabejelentést ettől függetlenül tedd meg, mert lehet hogy megint nem egyedi esetről van szó, és noszogatni kell a Telekomot a szoftver javításra.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...