Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Szállítás


Ideges

Kérdés

Sziasztok!

 Valaki , könyörgöm mondjon valami értelmeset. 

 

Édesanyám rendelt a telekomtol egy laptopot, otthoni elofizetes melle, az uzletben mikor rakerdezett azt mondtak megoldhato minden, lehetseges stb. Megis rendelte az ugyintezo. Ez volt multhet szerdan, a kedves kisholgy azt mondta 4-5 munkanap es hozzak. Gondoltuk, azon a heten csak nem, hat az tul szep lenne. Aztan mikor mar kezdtem egy picit bepöccenni, hogy a hetvegen se, pedig az oldalon azt irtak hogy a GLS hozza azok meg hoznak hetvegen is csomagot , elkezdtem buvarkodni, es hat olvastam eleg rossz tapasztalatokat is es beleverte a szoget a fejembe , hogy hat az oldalon az van fent a kivalasztott gepre hogy nincs keszleten. 2 napja kuldik az sms-t hogy 30 napon belul jelentkeznek a szallitassal kapcsolatban, meg hogy sikeresen megtortent az uzletkotes vagy mi. 

Most uj het szerda van, meddig kell meg varni? Tartsam magam a 30 naphoz holott az elvileg hozza erto szemely azt mondta max 4-5 munkanap? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Azt nézd meg kezdésnek hogy amikor belép a neten  van egy rendelés számod vagy mid az elé írj egy 1-est és a gls weblapján keres rá a csomagra. Ha van találat akkor már a gls ül rajta, ha nincs akkor a telekomot kell buzernyápni. De igen ja max 30 nap van rá.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hát, továbbra sem enged be hogy megnézhessem ráadásul ha uj jelszot akarok kerni, akkor a telefonszámnál egy egészen más számot hoz ki, ami a családomból senkié se, szóval eleg erdekes. 

A lenyeg, hogy nem tudom igy megnézni, a másik pedig hogy azóta sem kaptuk meg a gépet, sőt már az online kínálatból is eltűnt.

Azt olvastam csináltak már olyat , hogy elfogyott egy bizonyos készülék, nem szóltak az ügyfélnek hogy az már nem aktuális ő meg csak szépen várta hetekig hogy jöjjön, és csak sok huza-vona után derült ki a dolog és csak jóváírtak neki X összeget. 

Lehetséges hogy mi is így jártunk? Menjünk be az üzletbe és csapjunk az asztalra? Elég sürgős lenne a dolog.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello @Ideges, ilyen feltételekkel kb. igen, ne várjatok, üzletben kérdezzétek meg, hogy mi van (ha meglenne a jelszó, akkor telefonon menne). gyorsítani nem tudnak ők sem a max. 30 napon (a gyakorlatban azért gyorsabb, de a 4-5 nap igen optimista becslés volt, inkább 2 hét várható, ha készleten van, amiben még bőven benne vagytok, tehát könnyen lehet, hogy nincs gond, jön az), de így elkerülhetitek, hogy hiába várjatok esetleg a semmire. ja, és szerezzetek jelszót, azzal minden könnyebb

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok. Nos már annyira jutottunk , hogy írtam egy e-mailt a telekomnak és megérdeklődtük az üzletben is. Az üzletben azt mondták ha küldtek sms-t hogy rendben van és 30 napon belül szállítanak akkor biztos jönni fog. Az e-mailben azt írták hogy a nyilvántartás szerint már a kiszállítás megtörtént az átvétel még nem. Ebből én azt szűröm le , hogy a GLS-nél van de azt már nem értem miért nem ér el már hozzánk is. Jövőhéten már egy hónapja lesz a rendelés, nem igazán fér a fejembe mit tudnak idáig húzni. Most a GLS-t kellene zaklatnunk vele ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...