vazsonyierik

Új mobil vásárlása régi ügyfélként

Kérdés

Sziasztok!

Tudom itt nem fogtok tudni az üggyel mit csinálni, de azért fel teszem a kérdésem.
Az alap felállás, hogy van 3 előfizetésem amiből 2 arany és 1 platina.
Az egyik arany és az egyik platina számhoz tartozik készülék részlet is. 
Tegnap szerettem volna vásárolni új előfizetéssel, részletre egy iPhone -t.
Betettem a kosárba és szépen hozzá is adott mobil előleget, amivel nincs problémám, bár érdekes ennyi év után.
A mobil előleg pontosan megegyezett a telefon lista árával, ami nem kis összeg.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi is lehet a probléma amiért ilyen magas az előleg.
Ellenőrizte az előfizetői  múltamat még a háttér osztályt is bevonta a dologba, de sehogyan sem sikerült rájönniük, hogy miért állapít meg a rendszer ekkora összeget, hisz minden rendben van. Ő is végig futtatta a megrendelést az elején reális összeget ír kb. 30.000 Ft, de ahogy véglegesíti ő is a 300+ ezres előleget kapja. Nem tudtunk egyről a kettőre jutni és a tanács, hogy mennyek be egy üzletbe és ott majd az üzletvezető "lehet" tud segíteni. Erre sajnos most nincs időm, bár futok ott is majd egy kört, bár így elesek a 14 napos elállástól, ha esetleg meg is oldódik a probléma.
Ezen felbuzdulva meg is néztem pár mobilt, hogy hogyan is állapítja meg a rendszer az előleget és láss csodát, ha egy Samsung S8 -at teszek be ugyan ezekkel a feltételekkel, de egy összegben, tehát 0 Ft, akkor nincs semmi előleg nyugodtan mehet a rendelés. Ahogy részletre állítom, tehát 22 x 0 Ft (a vége természetesen így is 0 Ft) a kosárba azonnal hozzá csapja a telefon teljes árát mobil előlegként. Teljesen abszurd és logikátlan a dolog.
Én nem tudom elképzelni, hogy  nincs egy olyan ember, aki meg tudja mondani a miértjét. Mondják azt 2 törlesztőm van 3. nem lehet. Rendben megértem, de nem helyette megy a nagy hümmögés és annyiban marad a dolog. Persze értem én ne akarjak ennyi részletet.
A kérdésem igazából csak annyi, hogy most írjak egy panaszt a Telekomnak leírva a történetet és, akkor esetleg választ kapok a rejtélyre vagy teljesen felesleges és hagyjam annyiban? 

 

Üdv.

Erik
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

33 válasz erre a kérdésre

Itt a hivatalos válasz arra, miért kell régi hűséges előfizetőknek is forgalmi előleget fizetni készülékcsere esetén.

"Szia Zoltán! Azért vezettük be, hogy gyorsabban tudjuk teljesíteni a megrendeléseket, elnézésedet kérjük, ha ezzel kellemetlenségeket okoztunk! Módosítottunk a feltételeken, kérlek, hogy most próbáld megrendelni azt a készüléket, amit szeretnél." Mindenki próbálja ki.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Elvileg a T üzletpoltikája most az, hogy a rengeteg régi, illetve speciális díjcsomagra hűséghosszabbítással új készüléket online nem rendelhetsz. Ez május óta változott. Gondolom emiatt meg személyes értékesítésnél a régi ügyfeleket is egy kalap alá veszik az újakkal, ezért kérnek forgalmi előleget is. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Roppant érdekes dolog ez nekem.

Végre vehetek új készüléket a régi előfizumhoz.Korábban kérdeztem az ügyintézőt,hogy az is előleges lesz e,és azt mondta,igen.Eddig ha online rendeltem,szépen ki is írta,hogy előleg fizetése szűkséges.

Na,most megint online rendeltem,ugyanúgy kamatmentes részletre,és nem írta sehol az előleget.Kiváncsi leszek,ha felhívnak,hogy kell e fizetnem,vagy nem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
On 2017. 10. 13. at 10:27 AM, dptrsk said:

@vazsonyierik

Szerintem a 3 előleget a rendszer rizikósnak érzi ezért nem engedi 0 önerővel, kiírhatná, de nem így van.

Ha bemész egy T-Pontba ott látva az ügyfélmúltadat tudnak dönteni, hogy "megkockáztatják", hogy  3 részlet fusson, a rendszer nem végez ilyen kockázatelemzést, neki a 3 részlet már "túlköltekezés".

Ha ráér a dolog írhatsz e-mailt is, egyedi elbírálás alapján lehet, hogy felhívnak s telefonon megbeszélitek a megrendelés részleteit, s nem kell bemenned T-Pontba, de ez hosszabb ügyintézési időt jelent.

Természetesen ezt a részét megértettem, tudom nem lehet mindent automatizálni, de pont ezért hívtak fel egyedi bírálattal, hogy nem 303k csak 30k. Még rá is kérdeztem a telefonba és kis nevetéssel megspékelve mondta, hogy természetesen nem. A rendszerben kiállított számla alapján 30k-t kellett volna fizetnem, de a webshop nem engedte kiadni a telefont csak 303k -ért annak ellenére, hogy ilyen számla nem is létezett a rendszerbe. Mindegy is, már megoldódott.

Előző hét pénteken felhívott a T-Pontból az a kedves ügyintéző aki még csütörtökön foglalkozott velem, hogy mindent elintézett már csak aláírnom kell mennem a papírokat. Maximálisan elégedett voltam a munkájával, mert végtelenül megértő és segítőkész volt, úgyhogy le a kalappal előtte. Kaptam 10k -s jóváírást + 5k tartozékot is választhattam úgy hogy elégedetten távoztam bár nem kellett volna nekem egyik se ha hamarabb elintéződik az ügy. Sajnos ettől függetlenül még mindig azt kell mondanom, hogy a webshop kritikán aluli és mellette sok telefonos ügyfélszolgálatosnak fogalma nincsen a folyamatokról, hogy mi miért is történik (itt is tisztelet a kivételnek). Úgy ámblokk annyit kérnék tőlük, hogy ne nézzenek hülyének és ne rázzanak le a végtelenül átlátszó dumával. Ha nem tud azonnal válaszolni azzal sincs gond, mondja azt, hogy 1-2 napon belül felkeres és megpróbálja megoldani a dolgot, vagy legalábbis tájékoztatni a teendőkről. 

Még 1 teljes év se telt el, hogy utoljára rendeltem telefont online, de ahhoz képest akkor fényévekkel gördülékenyebben üzemelt a webshop.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mostmár biztosan figyelembe veszik ,hogy kinek,hány telefonja van részletre,de eddig ez nem volt.Nekem a 4 előfizetésre 5 darab telefon lett felvéve mind részletre.Ebből kettőt már kifizettem,most jár le a harmadik.Mindet 0 forintra hoztam ki.Szóval eddig ezt nem nézték,csak volt egy bizonyos darabszám,hogy egy magánszemély hány előfizetést köthet,hány telefont vehet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@vazsonyierik

Szerintem a 3 előleget a rendszer rizikósnak érzi ezért nem engedi 0 önerővel, kiírhatná, de nem így van.

Ha bemész egy T-Pontba ott látva az ügyfélmúltadat tudnak dönteni, hogy "megkockáztatják", hogy  3 részlet fusson, a rendszer nem végez ilyen kockázatelemzést, neki a 3 részlet már "túlköltekezés".

Ha ráér a dolog írhatsz e-mailt is, egyedi elbírálás alapján lehet, hogy felhívnak s telefonon megbeszélitek a megrendelés részleteit, s nem kell bemenned T-Pontba, de ez hosszabb ügyintézési időt jelent.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én is had meséljem el nektek az én sztorimat a rendeléssel kapcsolatban.

Nekem itthon egy beteg kislányom van,így mindent online intézek.A rendeléseket is természetesen a fizetésekkel együtt.

Történt egyszer,hogy előfizut rendeltem készülékkel a címemre....illetve akartam,de a rendelő felület nem volt kitölthető.Magyarán nem volt rublika,amibe a címem be tudtam volna írni.Két külön böngészővel is próbáltam,sikertelenül,végül egy átvételi pontot kellett kiválasztanom,ahova érte kell menjek.

Eltelt egy hét....eltelt az az idő,amit megadtak az átvételre,többször jártam az átvételi ponton,de nem volt sehol a cucc.Nézem az oldalamat,látom,szállítás alatt van a státusz.Felhívtam őket,majd közölték,hogy hibára futott a rendelésem,rendeljem meg újra. Az egy dolog,hogy ez megesik,de miért nem tudnak erről értesíteni?Na itt már kezdett felmenni a pumpa,de ez még nem volt elég.Leadtam újra a rendelésem,ugyan az a szitu.Nem jön a telefon.Betelefonálok,közlik,törölve lett a rendelés valamiért....akkor már nagyon bosszantó volt.Ígéretet kaptam,hogy április 19-ére meg fog érkezni a készülék.Alig vártam,hogy itthon jöjjön már a váltás,és indúljak a boltba a telefonért.Aznap azért is volt emlékezetes,mert akkor volt az a nagy havazás,de estére már csak eső volt,gondoltam,mostmár minden rendben lesz.Nagyon idegesen indultam el,messzire nem is jutottam.Az autómmal megcsúsztam,összetörtem magam,és egy másik autót.

A beleset miatt természetesen nem a t mobill a felelős,de lehet,ha nem olyan idegállapotban indulok el,talán jobban le tudtam volna reagálni a csúszást.Ideges  voltam,és a telefonért indultam,ami természetesen nem volt az üzletben most sem.

Szerintem nekem,mint itthon ülő,és mindent gépen intéző anyukának más,jobban működő szolgáltatót kell választanom,mert nem hiányzik ez az egész.

Most is a 4 előfizetésemből az egyikre nincs kiírva,hogy meddig van,mint a többinél,csak egy sárga négyzet.A központban látják,de én nem fogom soha.Eltűntek szerződések,garancialevelek és számlák az oldalamról,amit ott szintén látnak,de én nem.Miért nem tudják ezt megcsinálni?

Erősen gondolkodom a szolgáltatóváltáson.Igaz,most csak egy előfizum jár le,de nem hiszem,hogy meghosszabbítom azért,hogy néha kapjak hétfőnként egy kupont a burgerkingbe egy hamburgerre.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én maximálisan megértem és elfogadom, hogy hibák vannak.
Viszont mikor 1 hete folyamatosan telefonálgatok nekik és minden egyes ügyintéző mással hiteget, akkor elfogy az ember türelme, főleg mikor azt a kérdést teszem fel, hogy hogyan lehetne megoldani. A válasz természetesen nem az, hogy nem tudom hanem hogy megkérdez egy 17. valakit, aki szintén nem tudja, de majd holnap biztos jó lesz. Igen biztos, mert isteni közbeavatkozás által módosul magától a rendelés. Nem tudom elhinni, hogy nincs egy "magasabb engedéllyel" rendelkező hölgy/úr aki módosítja a rendelést a megfelelő adatokra és máris megoldódna a hatalmas "anomália". Tudom a bitang nagyra hizlalt céges folyamatok láncolatát, illetve hierarchia rendszerét nem lehet megtörni, mert akkor összeomlana az egész. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
10 órája, vazsonyierik írta:

Nos ma megérkezett az email, hogy átvehető a kijelölt T-Pontban a telefon.
Egyetlen szépséghibával, hogy nem tudták kiadni a készüléket, mert újra csak 300+ ezer forintos mobil előleggel engedte volna, annak ellenére, hogy az egyeztetésnél 30 ezer lett megállapítva. Az üzletben sem értették, mert a nem tudom milyen rendszerbe 30k volt megállapítva, de kiadni csak 300+ -ért tudták volna. Elkezdtek tanakodni az üzletvezetővel, hogy mi is lesz a megoldás, mire jött az ötlet, hogy törlik a rendelést felveszik bolti készletre és onnan értékesítik újra nekem. El is kezdődött a folyamat, a 30k -t befizettem az új számot kiválasztottuk és mikor ott tartott, hogy a webshopos számlát sztornózza, akkor jött a fekete leves, hogy nem tudja megcsinálni hibára fut. 
Megint hosszas gondolkozás után kiderült, hogy ma már nem tudják megcsinálni, de holnap biztos el tudják nekem intézni adjam meg a számom és hívnak hogy mikor jöjjek holnap be. A kellemetlenség miatt 10k -t jóváírnak a számlámból.

Az ügyintézők kedvesek és segítőkészek voltak végig, de a Telekom webshopja ne haragudjatok, hogy ezt mondom de a hígfos és az ***** között lenghet valahol ami egy ekkora cégnél kritikán aluli. Teljesen szürreális amit lefolytattak velem az elmúlt 1 hétben. Csak az ilyen hiba, olyan hiba, amolyan hiba emlegetését hallom reggeltől estig. Ha valamilyen oknál fogva 1000 éves bolygó együtt állás miatt el is tudom holnap hozni a készüléket, akkor is kapni fognak egy panasz levelet,  mert konkrétan teljesen hülyének néznek már 1 hete. 

Amúgy van egy érzésem, hogy holnap sem fog minden rendben menni, de remélem nem lesz igazam.

Tudom hogy nem vigasztal, de múlt héten másik T betűs szolgáltató egyik üzletébe harmadszor kellett visszamennem, mert egy egyszerű átírást azért nem tudtak megcsinálni, mert egy régi, törölt ügyfélszámhoz akarta a rendszer az adatokat hozzárendelni. Ez a másodszori ottjártamkor derült ki, miközben a háttércsoport azt írta, minden rendben. A helyszíni ügyintéző hozzáértésén múlott, hogy kiderült, mi a probléma. Ráadásul még kompenzáció sem járt a fölöslegesen elvesztegett időért. Szóval hibák mindenütt vannak, ahol rendszerekkel dolgoznak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nos ma megérkezett az email, hogy átvehető a kijelölt T-Pontban a telefon.
Egyetlen szépséghibával, hogy nem tudták kiadni a készüléket, mert újra csak 300+ ezer forintos mobil előleggel engedte volna, annak ellenére, hogy az egyeztetésnél 30 ezer lett megállapítva. Az üzletben sem értették, mert a nem tudom milyen rendszerbe 30k volt megállapítva, de kiadni csak 300+ -ért tudták volna. Elkezdtek tanakodni az üzletvezetővel, hogy mi is lesz a megoldás, mire jött az ötlet, hogy törlik a rendelést felveszik bolti készletre és onnan értékesítik újra nekem. El is kezdődött a folyamat, a 30k -t befizettem az új számot kiválasztottuk és mikor ott tartott, hogy a webshopos számlát sztornózza, akkor jött a fekete leves, hogy nem tudja megcsinálni hibára fut. 
Megint hosszas gondolkozás után kiderült, hogy ma már nem tudják megcsinálni, de holnap biztos el tudják nekem intézni adjam meg a számom és hívnak hogy mikor jöjjek holnap be. A kellemetlenség miatt 10k -t jóváírnak a számlámból.

Az ügyintézők kedvesek és segítőkészek voltak végig, de a Telekom webshopja ne haragudjatok, hogy ezt mondom de a hígfos és az ***** között lenghet valahol ami egy ekkora cégnél kritikán aluli. Teljesen szürreális amit lefolytattak velem az elmúlt 1 hétben. Csak az ilyen hiba, olyan hiba, amolyan hiba emlegetését hallom reggeltől estig. Ha valamilyen oknál fogva 1000 éves bolygó együtt állás miatt el is tudom holnap hozni a készüléket, akkor is kapni fognak egy panasz levelet,  mert konkrétan teljesen hülyének néznek már 1 hete. 

Amúgy van egy érzésem, hogy holnap sem fog minden rendben menni, de remélem nem lesz igazam.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na jött az értesítő, hogy "Szállítás alatt". Nyakukra kell járni és tudnak intézkedni, bár nem tudom miért kell ideáig eljutni. Ez senkinek sem jó.
Én is ügyfelekkel foglalkozom és el tudom képzelni hova kívánhattak már.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Most csak károgok, de természetesen nem megy simán a készülék átvétele.
Pénteken ugye jóvá hagyták a megrendelésemet, ahol a nagyon kedves női hang közölte velem, hogy kedden 2 órától átvehetem a rendelést.
Nyugtáztam a dolgot majd kedden 2 re ott voltam. Nagy volt a sor ezért felhívtam még az üzlet előtt a Telekomot, hogy biztos ott van-e (ne a semmiért várjam ki). Természetesen nem volt ott és ment a kitaláció miért nincs ott. Mondták szerdán már biztos ott lesz nyugodjak meg semmi gond. Nem voltam nyugodt, de legyen. Ma felhívtam szintén nehogy az legyen hogy ma se lesz ott. Mit ad isten természetesen megint közölték, hogy ma sem lesz ott. :D Lerázó duma, holnap már biztos ott lesz, mondom valami konkrétumot esetleg? Hát megkérdezi az xy kollégáját telefonon. Jött a válasz, hogy szinte 100%, hogy holnap ott lesz késő délután. Erre már csak annyit tudtam mondani, hogy köszönöm szépen vissza hall. Most nem azért a 20 fillérért, de mi olyan nehéz abban, hogy egy mobil kiszállítsanak egy T-Pontba? És ha holnap se lesz ott akkor ezt meddig folytatjuk? Valakinek tapasztalat vagy lehet ez ügyben tenni bármit is? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mondjuk ez az egész(kapcsolatprogram kivezetése, készülékvásátlásnál a régi hűséges ügyfeleknek előleg, stb) is beleillik abba a képbe, hogy a Telekom fokozatosan megszünteti a saját üzleteit, és helyette a partnerboltokra és online felületre tereli az értékesítést. Csak ehhez sokkal stabilabban és megbízhatóbban működő informatikai háttér kellene.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Namost,ha a szolgáltató ezt egy évek óta rendesen fizető ügyfélre hárítja ilyen-olyan módon,annak  az lesz a következménye,hogy más szolgáltatóhoz megy.Nem én leszek az egyetlen szerintem,mert nekem pont azért érte meg itt lenni,mert ilyen készüléket vásárolhattam részletre 0 forintos kezdéssel.Az előleg,amit most tőlem kértek,az nem sokkal kevesebb,mint másik szolgáltatónál egy új előfizetéssel kihozott készülék előlege,és ott a havidíj olcsóbb hasonló szolgáltatásért.Tudom,akkor menjek át....de én eléggé ragaszkodom a megszokotthoz,de ezzel a módosítással nem igazán jutalmazzák a hűségemet,és azt,hogy mindig mindent rendesen fizettem,ami sértő kissé.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gizmó
kiegészítés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Gizmó írta:

Ezek szerint,a régi ügyfeleket sem tartják megbízhatónak már?Vagy a szolgáltatónak annyi kára lett,hogy kénytelen bekérni előleget?

Sajnos el tudom képzelni, hogy valaki kihozott (majdnem) ingyen egy alap telefont, minimál díjcsomaggal, fizette 2 évig 21 hónapig, s utána ráment a korlátlan csomagos legújabb iPhone-ra, amit "elfelejtett" fizetni...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Gondolom azért szigorítottak rajta, mert sok a kintlévőség amit nem nagyon tudnak behajtani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezek szerint,a régi ügyfeleket sem tartják megbízhatónak már?Vagy a szolgáltatónak annyi kára lett,hogy kénytelen bekérni előleget?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A csalókra, akik megveszik, és azonnal adják is elfele, de a havi díjat és a részleteket nem fizetik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Milyen ügyeskedésre gondolsz?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Részemről nekem sincs egyébként bajom az előleggel, ha nem túlzó az összeg. Régebben volt olyan időszak, amikor kezdőrészletet kellett fizetni és a maradékra ment a kamatmentes részletfizetés. Ami viszont zavar, hogy az előlegből csak a havi számla összegét vonják le. Ez az esetemben pl most annyit tesz, hogy kb 1 évre előre ki van fizetve a havi számlám... Őszintén szólva én nem szeretek egy szolgáltatást előre 1 évre kifizetni (még úgy se, ha 2 év hűséget vállalok rá).

Ha tényleg az ügyeskedők miatt vezették ezt most be (amit meg is értek), akkor viszont inkább térjenek vissza arra a rendszerre, amikor a készülék árából kértek be egy kezdő összeget és a maradékra adták a kamatmentes részletet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha jól értelmeztem,és ezt egy újabb rendeléssel ki is fogom deríteni,mert máshogy nem lehet,ha korlátlan csomagban vásárolok,akkor 0 elvileg.Kiemelt ügyfél vagyok évek óta.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem jelenleg senki nem hozhat ki minimális előleg nélkül készüléket.
Ami valamilyen szinten nem is baj, bár ugye az én ügyemből kiindulva mindenképp reális összeg bemondása esetén. 
A sok ügyeskedőnek köszönhetjük, akiket konkrétan nyugodt szívvel fellógatnék. 
Amúgy fel van tüntetve az oldalukon, hogy kiemeltségi szinttől függetlenül, részletfizetésnél kérnek előleget, bár ezt már a kinézett készülék kosárba helyezése után közölnie kéne a rendszernek, hogy 100% -hogy bekérnek mobil előleget, mindegy mit ír a webshop. 
 

Mobil szolgáltatást érintő szerződéskötés esetén az alábbi esetekben kérhetünk előleget:

  • ha új ügyfelünkként még nem rendelkezel aktív mobil havi díjas szerződéssel, vagy
  • már rendelkezel havi díjas előfizetéssel, de az még nem érte el az arany vagy platina kiemeltségi szintet,  
  • részletfizetéssel szeretnél készüléket vásárolni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv mindenki!

Ma hívott vissza egy hölgy a megrendelésemmel kapcsolatban,hogy 47 ezer forintot kell fizetnem előlegbe.Már 5 készüléket és 4 előfizetést kötöttem korábban,mindig pontosan fizetek mindent,és eddig valóban a 0 forint az 0 forint volt.A hölgy azt mondta,kb. 1 hónapja vezették ezt be,hogy régi ügyfeleknek is kell előleget fizetni egyedi elbírálás alapján.

Tudomásul vettem,a rendelést lemondtam,de még megkérdeztem,hogyha lejár az előfizetésem,és úgy vennék újabb készüléket a meghosszabbítással,akkor is ugyan ez van?(Mert most egy újat vettem volna a többi mellé)Közölte,igen. 

Ezt is tudomásul vettem,oké,szívük joga,de egyet nem értek.Ki az,aki valóban 0 forintért kihozhat készüléket,mert így hírdetik? Kicsit félrevezetésnek tartom.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Remek. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most