Ugrás a tartalomhoz
  • 4

Új mobil vásárlása régi ügyfélként


vazsonyierik

Kérdés

Sziasztok!

Tudom itt nem fogtok tudni az üggyel mit csinálni, de azért fel teszem a kérdésem.
Az alap felállás, hogy van 3 előfizetésem amiből 2 arany és 1 platina.
Az egyik arany és az egyik platina számhoz tartozik készülék részlet is. 
Tegnap szerettem volna vásárolni új előfizetéssel, részletre egy iPhone -t.
Betettem a kosárba és szépen hozzá is adott mobil előleget, amivel nincs problémám, bár érdekes ennyi év után.
A mobil előleg pontosan megegyezett a telefon lista árával, ami nem kis összeg.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi is lehet a probléma amiért ilyen magas az előleg.
Ellenőrizte az előfizetői  múltamat még a háttér osztályt is bevonta a dologba, de sehogyan sem sikerült rájönniük, hogy miért állapít meg a rendszer ekkora összeget, hisz minden rendben van. Ő is végig futtatta a megrendelést az elején reális összeget ír kb. 30.000 Ft, de ahogy véglegesíti ő is a 300+ ezres előleget kapja. Nem tudtunk egyről a kettőre jutni és a tanács, hogy mennyek be egy üzletbe és ott majd az üzletvezető "lehet" tud segíteni. Erre sajnos most nincs időm, bár futok ott is majd egy kört, bár így elesek a 14 napos elállástól, ha esetleg meg is oldódik a probléma.
Ezen felbuzdulva meg is néztem pár mobilt, hogy hogyan is állapítja meg a rendszer az előleget és láss csodát, ha egy Samsung S8 -at teszek be ugyan ezekkel a feltételekkel, de egy összegben, tehát 0 Ft, akkor nincs semmi előleg nyugodtan mehet a rendelés. Ahogy részletre állítom, tehát 22 x 0 Ft (a vége természetesen így is 0 Ft) a kosárba azonnal hozzá csapja a telefon teljes árát mobil előlegként. Teljesen abszurd és logikátlan a dolog.
Én nem tudom elképzelni, hogy  nincs egy olyan ember, aki meg tudja mondani a miértjét. Mondják azt 2 törlesztőm van 3. nem lehet. Rendben megértem, de nem helyette megy a nagy hümmögés és annyiban marad a dolog. Persze értem én ne akarjak ennyi részletet.
A kérdésem igazából csak annyi, hogy most írjak egy panaszt a Telekomnak leírva a történetet és, akkor esetleg választ kapok a rejtélyre vagy teljesen felesleges és hagyjam annyiban? 

 

Üdv.

Erik
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 1

Mondjuk ez az egész(kapcsolatprogram kivezetése, készülékvásátlásnál a régi hűséges ügyfeleknek előleg, stb) is beleillik abba a képbe, hogy a Telekom fokozatosan megszünteti a saját üzleteit, és helyette a partnerboltokra és online felületre tereli az értékesítést. Csak ehhez sokkal stabilabban és megbízhatóbban működő informatikai háttér kellene.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Most csak károgok, de természetesen nem megy simán a készülék átvétele.
Pénteken ugye jóvá hagyták a megrendelésemet, ahol a nagyon kedves női hang közölte velem, hogy kedden 2 órától átvehetem a rendelést.
Nyugtáztam a dolgot majd kedden 2 re ott voltam. Nagy volt a sor ezért felhívtam még az üzlet előtt a Telekomot, hogy biztos ott van-e (ne a semmiért várjam ki). Természetesen nem volt ott és ment a kitaláció miért nincs ott. Mondták szerdán már biztos ott lesz nyugodjak meg semmi gond. Nem voltam nyugodt, de legyen. Ma felhívtam szintén nehogy az legyen hogy ma se lesz ott. Mit ad isten természetesen megint közölték, hogy ma sem lesz ott. :D Lerázó duma, holnap már biztos ott lesz, mondom valami konkrétumot esetleg? Hát megkérdezi az xy kollégáját telefonon. Jött a válasz, hogy szinte 100%, hogy holnap ott lesz késő délután. Erre már csak annyit tudtam mondani, hogy köszönöm szépen vissza hall. Most nem azért a 20 fillérért, de mi olyan nehéz abban, hogy egy mobil kiszállítsanak egy T-Pontba? És ha holnap se lesz ott akkor ezt meddig folytatjuk? Valakinek tapasztalat vagy lehet ez ügyben tenni bármit is? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nos ma megérkezett az email, hogy átvehető a kijelölt T-Pontban a telefon.
Egyetlen szépséghibával, hogy nem tudták kiadni a készüléket, mert újra csak 300+ ezer forintos mobil előleggel engedte volna, annak ellenére, hogy az egyeztetésnél 30 ezer lett megállapítva. Az üzletben sem értették, mert a nem tudom milyen rendszerbe 30k volt megállapítva, de kiadni csak 300+ -ért tudták volna. Elkezdtek tanakodni az üzletvezetővel, hogy mi is lesz a megoldás, mire jött az ötlet, hogy törlik a rendelést felveszik bolti készletre és onnan értékesítik újra nekem. El is kezdődött a folyamat, a 30k -t befizettem az új számot kiválasztottuk és mikor ott tartott, hogy a webshopos számlát sztornózza, akkor jött a fekete leves, hogy nem tudja megcsinálni hibára fut. 
Megint hosszas gondolkozás után kiderült, hogy ma már nem tudják megcsinálni, de holnap biztos el tudják nekem intézni adjam meg a számom és hívnak hogy mikor jöjjek holnap be. A kellemetlenség miatt 10k -t jóváírnak a számlámból.

Az ügyintézők kedvesek és segítőkészek voltak végig, de a Telekom webshopja ne haragudjatok, hogy ezt mondom de a hígfos és az ***** között lenghet valahol ami egy ekkora cégnél kritikán aluli. Teljesen szürreális amit lefolytattak velem az elmúlt 1 hétben. Csak az ilyen hiba, olyan hiba, amolyan hiba emlegetését hallom reggeltől estig. Ha valamilyen oknál fogva 1000 éves bolygó együtt állás miatt el is tudom holnap hozni a készüléket, akkor is kapni fognak egy panasz levelet,  mert konkrétan teljesen hülyének néznek már 1 hete. 

Amúgy van egy érzésem, hogy holnap sem fog minden rendben menni, de remélem nem lesz igazam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Itt a hivatalos válasz arra, miért kell régi hűséges előfizetőknek is forgalmi előleget fizetni készülékcsere esetén.

"Szia Zoltán! Azért vezettük be, hogy gyorsabban tudjuk teljesíteni a megrendeléseket, elnézésedet kérjük, ha ezzel kellemetlenségeket okoztunk! Módosítottunk a feltételeken, kérlek, hogy most próbáld megrendelni azt a készüléket, amit szeretnél." Mindenki próbálja ki.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Namost,ha a szolgáltató ezt egy évek óta rendesen fizető ügyfélre hárítja ilyen-olyan módon,annak  az lesz a következménye,hogy más szolgáltatóhoz megy.Nem én leszek az egyetlen szerintem,mert nekem pont azért érte meg itt lenni,mert ilyen készüléket vásárolhattam részletre 0 forintos kezdéssel.Az előleg,amit most tőlem kértek,az nem sokkal kevesebb,mint másik szolgáltatónál egy új előfizetéssel kihozott készülék előlege,és ott a havidíj olcsóbb hasonló szolgáltatásért.Tudom,akkor menjek át....de én eléggé ragaszkodom a megszokotthoz,de ezzel a módosítással nem igazán jutalmazzák a hűségemet,és azt,hogy mindig mindent rendesen fizettem,ami sértő kissé.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gizmó
kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én is had meséljem el nektek az én sztorimat a rendeléssel kapcsolatban.

Nekem itthon egy beteg kislányom van,így mindent online intézek.A rendeléseket is természetesen a fizetésekkel együtt.

Történt egyszer,hogy előfizut rendeltem készülékkel a címemre....illetve akartam,de a rendelő felület nem volt kitölthető.Magyarán nem volt rublika,amibe a címem be tudtam volna írni.Két külön böngészővel is próbáltam,sikertelenül,végül egy átvételi pontot kellett kiválasztanom,ahova érte kell menjek.

Eltelt egy hét....eltelt az az idő,amit megadtak az átvételre,többször jártam az átvételi ponton,de nem volt sehol a cucc.Nézem az oldalamat,látom,szállítás alatt van a státusz.Felhívtam őket,majd közölték,hogy hibára futott a rendelésem,rendeljem meg újra. Az egy dolog,hogy ez megesik,de miért nem tudnak erről értesíteni?Na itt már kezdett felmenni a pumpa,de ez még nem volt elég.Leadtam újra a rendelésem,ugyan az a szitu.Nem jön a telefon.Betelefonálok,közlik,törölve lett a rendelés valamiért....akkor már nagyon bosszantó volt.Ígéretet kaptam,hogy április 19-ére meg fog érkezni a készülék.Alig vártam,hogy itthon jöjjön már a váltás,és indúljak a boltba a telefonért.Aznap azért is volt emlékezetes,mert akkor volt az a nagy havazás,de estére már csak eső volt,gondoltam,mostmár minden rendben lesz.Nagyon idegesen indultam el,messzire nem is jutottam.Az autómmal megcsúsztam,összetörtem magam,és egy másik autót.

A beleset miatt természetesen nem a t mobill a felelős,de lehet,ha nem olyan idegállapotban indulok el,talán jobban le tudtam volna reagálni a csúszást.Ideges  voltam,és a telefonért indultam,ami természetesen nem volt az üzletben most sem.

Szerintem nekem,mint itthon ülő,és mindent gépen intéző anyukának más,jobban működő szolgáltatót kell választanom,mert nem hiányzik ez az egész.

Most is a 4 előfizetésemből az egyikre nincs kiírva,hogy meddig van,mint a többinél,csak egy sárga négyzet.A központban látják,de én nem fogom soha.Eltűntek szerződések,garancialevelek és számlák az oldalamról,amit ott szintén látnak,de én nem.Miért nem tudják ezt megcsinálni?

Erősen gondolkodom a szolgáltatóváltáson.Igaz,most csak egy előfizum jár le,de nem hiszem,hogy meghosszabbítom azért,hogy néha kapjak hétfőnként egy kupont a burgerkingbe egy hamburgerre.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Elvileg a T üzletpoltikája most az, hogy a rengeteg régi, illetve speciális díjcsomagra hűséghosszabbítással új készüléket online nem rendelhetsz. Ez május óta változott. Gondolom emiatt meg személyes értékesítésnél a régi ügyfeleket is egy kalap alá veszik az újakkal, ezért kérnek forgalmi előleget is. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...