Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Samsung garancia kiterjesztés


Ria

Kérdés

T.Telekom ügyfélszolgálat
2017.10.4.- én online webshopban vásároltam egy Samsung A5 mobiltelefont. Próbáltam beregisztrálni a készüléket gyári szám alapján a Samsung honlapján a kiterjesztett garancia miatt de nem  sikerült. (melléklet1) Felhívtam a 1414 telefonos ügyfélszolgálatukat ahol azt a tájékoztatást kaptam hogy a Telekom már eleve kiterjesztett garanciával hozza forgalomba a készülékeit ezért nem jártam sikerrel a Samsung honlapon. 
De a jotálásijegyen csak 12 hónap garanciát vállal a Telekom. (2. melléklet)
Érdeklődnék hogy is van ez? Mert tudják szó elszáll a jótállásijegyen meg 12 hónap van leírva.
T. Telekom mi a megoldás? kicserélik a jótállási jegyet vagy félreértettem valamit.
Segítségüket előre is megköszönve.
Üdvözlettel DBA
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Hello @Ria, ennél a telónál tényleg 24 hónap a gari (nézd meg a teló lapján és a Té garis leírásában). szóval ne nyugtalankodj emiatt. ha mégis megnyugtatna, akkor készíts egy képernyőmásolatot a teló lapjáról (nem valószínű, hogy az egyenjótállási helyett másikat adnak)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...