Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Telekom internet packet loss


SafranyFerenc86

Kérdés

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő gondommal kapcsolatban. Egy héttel ezelőtt elkezdett a Telekomos internetem rakoncátlankodni. Először multiplayer játékok közben vettem észre packet lossra utaló jeleket, majd Skypeon is elkezdett szakadozni a videohívás és a böngészőben is volt, hogy lassan töltöttek be a weboldalak, vagy el sem tudtam őket érni. A háztartásban az összes internetre csatlakozó eszközt érintette a gond, ha kábelesen voltak csatlakoztatva az internete, ha Wi-Fi-n keresztül. Volt, hogy az IPTV is szinte használhatatlan lett, csatornaváltáskor kimerevedett a kép, a csatornaváltó menü elkezdett tölteni, majd 1-2 perc múlva váltott csatornát.

Gyorsan előkaptam a pingplottert megnézni, hogy hol lehet a hiba és a mérések eredménye mindig az volt, hogy a 2. hoptól kezdve végigment a packet loss, bármelyik weboldalt ellenőriztem. A sima Windows parancssoros pingeléssel is látható a csomagvesztés. Többször próbáltam áramtalanítani és újraindítani a digitális elosztót, de a probléma folyamatosan visszajött. Másnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy bejelentsem a problémát. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy ők nem érzékelik a problémát de újraindította a digitális elosztót. A packet loss sajnos visszatért, majd kaptam egy SMS-t, hogy kiküldik a szerelőt, hogy kicserélje a kb. 2 éves D-Link elosztót egy Sagemcom F@st 3686-ra.

Fél napig jó volt a kapcsolatom, de sajnos azt vettem észre, hogy időközönként gondol egyet az egész, visszatér a csomagvesztés és ismét használhatatlan az internetem, majd 20-40 perc múlva olyan hirtelenséggel el is tűnik. Mivel nem fix időközönként tapasztalom a problémát nem tudom hogyan lehetne jelezni az ügyfélszolgálat felé a gondot. Ha ki is küldenek egy szerelőt, hogy nézze meg a problémát személyesen, nincs rá garancia, hogy pont akkor lesz csomagvesztés a hálózaton.

Mellékeltem egy-egy képet a tegnapi és a mai pingplotter mérésről.

 

20171028.png

20171029.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 82
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
4 órája, Roli82 írta:

A CMTS-t nem tudod pingelni, annak az IP címét az előfizető nem ismeri,nem látja :)

145-el kezdődik a többit nem írhatóm le, fejemre koppintanak. :D

Nálam egyenlőre, felvették a munkalapot, keresni nem kerestek, vasárnap délelőtt az egyik szerelő távolról újra indította a HGW-t, aztán délután meg egy másik. :D 

 

Na akkor a tisztánlátás kedvéért: ha nem üzleti titok a dolog, akkor megmondanád nekem, hogy a pingelésemben a 2. hop a 10.226-tal kezdődő IP címmel a HGW IP címe után után mi lehet? Nincs semmi extra modem az itthoni hálózatban, minden egyből a HGW-be megy.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ayy, már egyből lezárják a hibajegyet azzal, hogy hívjam fel a szuperszervizt, mert nincs semmilyen probléma a szolgáltatásban.

Jó, felhívom őket, ott rohad el az a 4,5k Huf, csak csinálják meg a netet. A szuperszervizes kolléga meghallgatott, majd arra jutottunk, hogy csak a szolgáltatás a rossz, hívjam fel az ügyfélszolgálatot. :x

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...