Kebcont

Késedelmes fizetés

Kérdés

Tisztelt Fórum!

A mai napon szembesültem a Telekom nem igazán ügyfélbarát viselkedésével.

Eddig, ha késedelmes fizetésem volt, tájékoztattak hogy 30 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom. A 30. napon ismét kaptam egy sms-t, hogy 3 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom, különben korlátozzák a szolgáltatást. Tehát kaptam két értesítést.

Ma viszont már nem kaptam második értesítést, a 30. napon egyszerűen korlátozták a szolgáltatást. 

Úgy látszik, a Telekomnak nagyon sok, több 10000 Ft-os havi számlát fizető előfizetője van és így próbálja csökkenteni ezen előfizetők számát.

Kérdésem, hogy megváltozott az értesítés rendszere? Ha igen, erről miért nem tájékoztatják az előfizetőket?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most