Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Késedelmes fizetés


Kebcont

Kérdés

Tisztelt Fórum!

A mai napon szembesültem a Telekom nem igazán ügyfélbarát viselkedésével.

Eddig, ha késedelmes fizetésem volt, tájékoztattak hogy 30 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom. A 30. napon ismét kaptam egy sms-t, hogy 3 napon belül egyenlítsem ki a tartozásom, különben korlátozzák a szolgáltatást. Tehát kaptam két értesítést.

Ma viszont már nem kaptam második értesítést, a 30. napon egyszerűen korlátozták a szolgáltatást. 

Úgy látszik, a Telekomnak nagyon sok, több 10000 Ft-os havi számlát fizető előfizetője van és így próbálja csökkenteni ezen előfizetők számát.

Kérdésem, hogy megváltozott az értesítés rendszere? Ha igen, erről miért nem tájékoztatják az előfizetőket?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...