Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Megakadt a rendelés


lion49

Kérdés

Sziasztok

2017.11.20-én egyik előfizetésemet szerettem volna meghosszabbítani, azóta a Státusza "Szállítása vár" Felhívtam az ügyfél szolgálatot ahány diszpécserrel beszéltem annyifélét mondtak.  Jár így más is vagy ez csak egyedi este..  A Legutóbbi közlemény javítják de, hogy mit, azt nem mondták törölni nem engedik. mert az új rendelés is így járna.. 

Viszont az is érdekes, hogy egypárnak megy egy párnak nem akkor most hol a hiba Telekom?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: lion49
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

18 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3
1 órája, Hajni1984 írta:

Sziasztok 5.én kötöttem egy újelőfizetést azt mondták hogy legkésőbb csütörtökön megkapom de semmi az van odaírva hogy szállításra vár az mit jelent! Ha valaki tud nekem segíteni kérlek írjatok már hogy mikorra várjam a telomat!

Szia!

Szállításra vár azt jelenti, hogy még a Telekomnál van, nem került még átadásra a GLS-nek.

A házhoz szállítási csoportot is megkérdezheted a 06-30-930-30-30  telefonszámon a   2  gomb majd utána a 0  gomb, és megrendelés azonosítójára szükség lesz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok.

Én is ugyan ezen a napon vásároltam készüléket és ugyan ebben a cipőben járok.

Szállitásra vár. Igaz a rendszer vissza igazolta,hogy egy-két napon belül meg kapom.

Hétvége után vagy is legkésőbb kedden.

Ma szerda van de még mindig szállitásra vár.

Magyarázat sok a rendelés és a kiszllitást nem győzi a futár szolgálat.

Azt a vezetőt aki ezzel nem tud számolni én biztos nem alkalmaznám.

Ez a hétvége napokkal előre megvolt hirdetve.

De nem az első eset amikor a telekom nem tartja be az igéreteket.

A számla kiegyenlitését viszont tudja figyelni és a késésért külön dijakat felszámolni.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szia ne nekem holnap meg jön hívd fel és nézesd meg velük, hogy hogyan áll a dolog Nekem holnap megjön. Sokáig Nekem is Szállitásra vár volt Most Szállítás alatt van 09.23-kor átadták a GLS-nek..

Hiba lehetőség van de sajnos van amikor az ember még mellette nem is hozzáértőt fog ki.

 

Töröltesd a szociális csomagot és tovább fog menni nekem már a dokumentumok is megjöttek.

 

Mondjuk arra vártam én is, hogy itt legalább telekomos Super User válaszol de hát ahogy a frissítésekkel nincsenek tisztában úgy szerintem itt sok dologgal sincsenek tisztába.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2017. 11. 23. at 17:51, lion49 írta:

Mondjuk arra vártam én is, hogy itt legalább telekomos Super User válaszol de hát ahogy a frissítésekkel nincsenek tisztában úgy szerintem itt sok dologgal sincsenek tisztába.

Hello @lion49, ügyfelek vagyunk, mint te, így bár a Té szolgáltatásaival, müködésével igenis tisztában vagyunk (ha beleolvasgatsz a fórumba, akkor látod, hogy sokszor többet tudunk segíteni, mint a Té ügyfélszolgálat), de a Té ügyfélnyilvántartó rendszereihez nincs hozzáférésünk. emiatt amikor azokban kellene turkálni, módosítani (a ti esetetek ilyen), akkor nem tudunk válaszolni. ezeket az eseteket meghagyjuk a Tének :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok! Úgy látszik itt mindenki jobb helyzetben van mint én.11.02-án rendeltem meg a telefont szerződés hosszabbítással ,részletre.Az engedélyt pár nap múlva megkaptam,csak a telefon a mai napig nem érkezett meg.Állandó telefonálgatás, valami informatikai hibára hívatkoztak.Végül a múltheti telefonnál kiderült ,hogy a telefon elfogyott.A mai nap eredménye van telefon,de drágábban akarják adni mint amikor megrendeltem.Majdnem 40 ezer a különbség.Reggel óta várom annak az ügyintézőnek a hívását aki felvette a rendelést,de semmi.Holnap megint telefonálok .

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Felhivtam az ügyfélszolgálatot és ugye az ügyintéző nagyon normálisan válaszolt,elnézést kért töbször.

Sajnos ő tehetetlen a rendszerrel és maga a Telekom nagy hatalommal.

Amikor az ügyfélszolgálattal beszélek  pár perc mulva jön az sms értékeljem a ügyintézőt,

A szolgáltatásra mért nem kiváncsi,mert tudja hogy egy nagy nulla.

Most itt is már pár sort irtunk egymásnak és nem tud egyik okostojás sem válaszolni ide 

Ha én a munkahelyemen nem jól mérném fel a munkafolyamatot és a rendelések igy elmaradnának már régen elbocsájtottakvolna,

Igéretekből kisebb cégek nem tudnának meg élni.

Mert nekem keddre igérték a szállitástés ugye a mai napig szállitásra vár a státusz.

Ez azt jelenti hogy én már a héten nem kapom meg a készüléket.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyeskedő, sértő tartalom
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok.

Velem az van,hogy dec.5.- én rendeltem ps4 pro+vr szemüveget. Azóta 5x indították újra a rendelést 2x elfogyott a készlet 1x töröltettnem kellett a számlázást mert ugyan a készülék még a közelemben sincs de már fizetették volna. A mai napig semmi fejlemény. Mert megint készlet hiány.   Valaki ezt kibogózza mert az ügyfélszolgálatnak nem megy :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...