Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Megváltozott online ügyfélszolgálat


zoli62

Kérdés

Nem igazán akar működni. 3-ból két számnál e-mailben el tudja küldeni a kódot, egynél nem, pedig utóbbi kettő ugyanabban a díjcsomagban van. A következő a hibaüzenet: A belépési opciók közül egyiket sem választottad az azonosításhoz. Kérjük, válassz belépési módot vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es hívószámon!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
40 perce, dptrsk írta:

1414-en mit mondtak az érintett számra?

Ha még nem próbáltad én megpróbálnám.

Azt mondták tegnap, hogy tömeges hiba, már dolgoznak rajta. A helyzet  ma is változatlan  Szerintem nem lesz egyszerű javítani, mert mint a nyári  elektronikus jegy eset óta tudjuk, nincs hosszú tesztidőszak, ami ilyen rendszerek bevezetésének elengedhetetlen feltétele lenne. Egyébént tudod , hogy ilyen weboldallal kapcsolatos hibára nem tudnak hibajegyet felvenni.  Végülis így én meg nem tudom befizetni a számlám, mert ahhoz be kéne tudni lépni. Érdekes, hogy egyik számmal működik, másikkal nem, vezetékessel meg be lehet lépni, de azt tudjuk, hogy más rendszerben menedzselik. Cserébe ugyanolyan lassú a betöltődés, mint volt. A Telekom fiók azért rossz, mert ott ömlesztve vannak a számlák.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, dptrsk írta:

ú@zoli62 Ömlesztve? szép sorban, de szűrhető előfizetés szerint is, illetve mindegyiknél ott van, hogy melyik előfizetéshez tartozik.

de csinálhatsz 3 külön Telekom fiókot is, s akkor külön-külön lesznek.

Az előfizetéseket átnevezheted, de névre már nem szűrheted a számlákat, valamint egy adott előfizetés alatt nem minden adatot látsz, például az egyenleget pontatlanul (mobilelőfizetésnél  a forintegyenleg stimmel, de a lebeszélt percek nem), de a hozzá tartozó számlát nem. Ez az ömlesztett nézet akkor kényelmetlen, ha egy díjcsomaghoz több előfizetés is tartozik, és mindegyik külön folyószámlán van, ránézel, és nem tudod eldönteni, hogy melyiket kell befizetned. Emiatt már nehogy külön fiók kelljen, hiszen annak bevezetésének pont az volt a lényege, hogy egy helyen lehessen mindent kezelni ugyanúgy, mint ahogy az volt hívószámonként belépve. Na most ezt nem sikerült megvalósítani, erre megnehezítik a belépést egy külön kód, vagy e-mail beírásával, és akkor utóbbi meg sok előfizetőnek nem működik. Egyébként Telekom appba is vagy be lehet lépni vagy nem, illetve SMS-t se mindig tud küldeni a rendszer. Úgyhogy van ezen még mit reszelni, persze nem így kellett volna bevezetni, hanem  alapos, hosszabb idejű tesz után.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Telekom fiókban én tudok folyószámlára(igaz nem hívószám, de egyértelműen azonosítja, hogy melyik előfizetőhöz szól) szűrni, külön látom csak az otthoni, csak a mobil, csak a nagyszülő számláit, ha rászűrök.

A számlák a számlák menüpontban vannak, nem a hívószám áttekintésénél ez szerintem így rendben van.

Egy díjcsomaghoz egy előfizetés tartozik általában, nem tudom mire gondoltál itt. Jelenleg nincs fizetendő számlám, de úgy rémlik én látom minden számlánál az elnevezést is, ha lenyitom. Ha regisztrálsz díjnetre ott kényelmesebben látod, akár név szerinti bontásban is a számlákat.

 

A rendszeren bőven van mit fejleszteni abban egyetértek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Arra gondoltam, hogy áttekinthetetlen katyvasz, sorbarendeztem a négy darab előfizetést, saját mobil, saját otthoni,  szülő mobil, szülő otthoni, a két mobil ugyanabban a speciális díjcsomagban van, ugyannyi a havidíja, csak eltérő folyószámlaszámon van nyilvantartva, de egy néven van(enyémen) az előfizetés, az egyiket én használom, a másikat édesanyám. Na most a lenyíló nyilakra kattintok az egyiknél, akkor a hang és mobilegyenleg látszik, illetve a testreszabás és alapadatok, de a számla nem, fent középen viszont ömlesztve látszik az összes. Mivel a havidíj ugyanaz, csak a megjelenő folyószámlaszám alapján lehet megkülönböztetni, mert nem a hívószám látszik ott, így ránézésre nem egyértelmű, melyik az övé ls melyik az enyém. Ezért könnyebb áttekinteni külön -külön hívószámmal belépve, viszont mivel a telefon nála van, de én nézem, ezért a kódot lehetne e-mailre kérni, de ez már négy napja nem működik.Az érdekes az, hogy egyik mobilszámnál megy, a másiknál nem.

Díjnettel a gond, hogy rosszabb, mint a megboldogult távszámla, mert gyakorta előforduló korrigált számlaérték itt nem jelenik meg, mig a távszámlába betöltődött a korrigált számla. Persze ez esetben a telekom  fiókban sem a helyes összeg szerepel , ennek oka az, hogy a túlfizetést a mobil számlarendszer nem kezeli úgy mint az otthoni, ilyenkor a bevételi osztállyal kell egyeztetni, hogy könyveljék össze, jelenleg is erre várok, mert se díjnet, se a telekom fiók felületén nem a helyes összeg szerepel. Bankkártyával így meg nem lehet fizetni, illetve postán sem. Szóval van hiba bőven, leginkább az, hogy áttekinthetetlen, még a távszámla is jobb volt. mert az tudott visszafelé is kommunikálni a számlázási rendszerrel, illetve az is jobb volt, amíg külön volt my t-mobile és my t-home.

Leginkább az a tanulság ebből az esetből (is), hogy alaposan előkészített teszt nélkül nem szabad éles rendszert kiengedni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kaptam válasz az ügyfélszolgálat online csoportjától:

"Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult! Tájékoztatjuk, hogy egy technikai hiba miatt sajnos nem minden esetben tudjuk a kapcsolattartó e-mail címre elküldeni a belépéshez szükséges egyszer használatos jelszót.Javasoljuk, hogy próbáljon meg az érintett hívószámmal/hívószámokkal belépni weboldalunkra és az egyszer használatos jelszót SMS-ben kérje telefonszámaira, vagy hozzon létre egy Telekom-fiókot, melyet e-mail címével, vagy Facebook fiókjával tehet meg.A Telekom-fiók létrehozása után hozzákapcsolhatja előfizetéseit a fiókhoz és egy felületen kezelheti szerződéseit, így a számlamegtekintés, illetve befizetés is egyszerűbbé válhat. Az előfizetések hozzárendeléséről bővebben itt tájékozódhat.

Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük! Megértését és együttműködését köszönjük!"

Csak az nincs benne, ami lényeges lenne, hogy dolgoznak rajta. Hibák mindig vannak, de ha nem megfelelő tesztek után indítanak el egy új rendszert, akkor annak ez lesz a következménye.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Érdekes módon a bejelentés után pont hetvenkét óra múlva be lehetett lépni e-mailben kapott kóddal.  Ezek szerint a folyamatok szerinti hálózati hibabejelentés mellett van online háttérszolgáltatásra felvehető hibajegy is, csak ezt se az ügyintézők, se az előfizetők nem tudják, mert általános esetben az erre vonatkozó hibákat az ügyfélszolgálatások "jelezgetni" szokták, aminek az az eredménye, hogy a kérdéses probléma vagy megszűnik, vagy nem. Ebben az esetben mégiscsak hibajegy keretében kezelhették ezt a hibát, nem véletlen, hogy  pont a határidő leteltekor tapasztaltam azt, hogy normálisan működik a belépés.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...