Ugrás a tartalomhoz
  • 1

wireless bridge sebesség probléma


aristoteles

Kérdés

Üdv!

Kábelnet 250 + IPTV előfizetésem van. Összekapcsoltam a nappaliban lévő Sagemcom Fast3686AC v2 HGWt a szobámban lévő TP-Link Archer C2 routeremmel wireless bridge módban (egy 15 cm fal van a két szoba között). Ezt úgy tettem meg a tp-linken, hogy csak az 5Ghz wifi fülben engedélyeztem a bridge módot, és az 5gh wifihez tartozó mac addressét engedélyeztem a Sagemcom vezetéknélküli beállítások /bridge fülén. Így mértem speedtesten a TP link lan portjáról 200-220 Mb/s értéket a pc-men, viszont az aktív letöltési sebesség torrent közben megállt 80-100 Mb/s között.  Mi lehet a gond?

Ha a 2,4 Ghzen engedélyezem akkor is valamiért csak 100Mb/s értéket kapok. Lehet hogy a torrent ezt használja? Elnézést, meglehetősen laikus vagyok. 

A nappaliban 260-270 Mb/s mérek speedtesten. Az reális hogy 50-60 Mbitet megfog a fal?

Előre is köszönök bármilyen ötletet

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Ha azt vesszük, hogy a ha WDS alapból felezi az archer 750mbps elméleti linksebességét 375-re, ebből a gyakorlatban örvendetes, hogy kijön a 220-200mbps sebesség falon keresztül.

Torrentnél olyan gondok is belejátszhatnak, hogy épp nincs annyi seedelő, korlátozás van megadva a kliensben, a HDD írási sebessége is visszafoghatja (ugye míg Speedtestnél a memóriába írunk, torrentnél a HDD-re, így ez is lehet egy szűk keresztmetszet) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm a hozzászólásokat. Próbáltam a 2,4Ghzen, de a gyakorlatban az lassabb volt. Többféle készülékkel is teszteltem, csatornát is váltottam. Az 5Ghz a nyerő valamiért. Sajnos a powerline telepítését se szeretném. Azt gondolom hogy ezekkel az eszközökkel is működnie kellene.