kapdbe

*****OK!

Kérdés

Most már nagyon elegem van ebből a mocskos ***** telekomból.

Nem az első esetük, hogy megkárosítanak pedig már többször reklamáltam ez miatt.

Egész egyszerűen kényük kedvük szerint játszadoznak a felhasználó pénzével, mivel teljesen ellenőrizhetetlen a kezelt adatforgalom a ***** sem érő honlapjukon!

Feltöltős mobilnettről van szó, melyt egy régebbi reklamálásomkor, megmagyaráztak, mindenkor 1-31-ig kell értelmezni, vagyis az adott hónap mindig 1-től a hónap végéig tart.

Természetesen ez hazugság, itt az újabb bizonyíték rá!!!!

Pont tegnap este néztem még volt 600 valahány Mb adatmennyiségem, melyt most hajnalra gyönyörűen lenulláztak.

Küldték a ***** sms-t, hogy aktiválták az újabb csomagot, erre van eszük, de tisztességes tájékoztatásra arra nincs!

Őszintén, nem szégyenlik magukat amiért állandóan meglopnak, megkárosítanak?

Erre várom a válaszukat!!!

 

egyenleg.jpg

 formázott1.png

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Most megnéztem, a Té Domino mobilinternetén két lehetőség van. az egyik, amikor 30 naponta kapsz x keretet. ez biztosan nem 1-31 között érvényes, mert a Dominonál 30 napos ciklusok vannak mindenre, amik a bekapcsolás napján indulnak. a másik (ami a fentiek alapján szerintem  jobb lenne neked, mert ha 30 nap alatt a 750-ből 600 maradt, akkor szinte nem használod) meg szinte bármeddig tart, amíg el nem fogy. aztán vehetsz újat

szóval vegyél kisebb csomagot, vagy térj át a Maratonra

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @kapdbe, értem én, ha valami nem tetszik, akkor jó taktikának tűnik balhézni. de kérlek, hogy te is értsd meg, hogy ügyfelek vagyunk mint te, tehát itt a fórumon nem sok értelme van. viszont van értelme leírni, hogy mit nem értesz, vagy mivel nem értesz egyet, és akkor segítünk

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Lupo

Ha már itt tartunk, akkor azt kell mondjam, hogy ez az egész topic felesleges.

Nem olvastál utána, hogy működik az adatkeret, mikor van a forduló nap. Sajnos az ügyintéző is félre tájékoztatott, már ha nem te értetted félre. Aztán jössz hőzöngeni, hogy  átb..sztak stb stb. Felesleges és hiába való.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Lupo

Van egy olyan érzésem, hogy máshol is csak a szenvesés vár rád :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát jó te döntésed, de közösségi médiában elfogadott társalgási forma a tegezés. 

Ezt el tudom fogadni, de el kell számolni 10-ig nem árt néha. Írom ezt úgy hogy nekem se megy mindig :)

Ez nem egyoldalú közlemény, hanem a Telekom működéséről szóló leírások. Amik arra szolgálnak hogy megértsd megértsék az előfizetők mi mért és hogy történik. Kvázi ászf egy könnyített kiadása.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az én stílusommal semmi baj nincs az írásomban sem TEGEZEK, bocs.

A kifakadásomnak pedig jogos oka van, melyt nem tudtam mérsékelt hangnemben megírni!

A választ nem köszönöm meg, mert ez nem válasz, ha nem egyoldalú közlemény, na mindegy most már  elhasználom a befektetett pénzemet és viszlát Telekom!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ajánlom figyelmedbe a következő olvasmányokat, minek után remélhetőleg egy barátságosabb stílust fogsz felvenni.

https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/mobilinternet/egyedi-fordulonap

 

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2876/mit_jelent_a_fordulonapos_adatforgalom_

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most