Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Adategyeztetés


H. Tibor

Kérdés

Miért kell minden évbe megadnunk az összes adatunkat, ha nem változik semmi?
Azon túl, hogy mikor megvettük a kártyát elkértek minden adatott, miért kell ezt megismételni.
Maga az egész eljárás is értelmetlen, mert ha tavai évbe ismertem az adatait, akinek a nevén van a kártya,
akkor az idei évre se változott az anyja neve, vagy születési dátuma... és még az igazolvány száma is elég kis eséllyel.

Az biztos, hogy nem fogjuk eljátszani az idei évre is az adategyeztetést.
Annyit nem használjuk, hogy érdemes legyen havi előfizetésre váltani.
(Havi átlagosan 5 percet telefonálunk, 1 dominó feltöltés elég 1 évre.)
A kapcsolattartásra ingyenes internetes szolgáltatásokat használunk pl. Skype.
és az internet alatt se a mobil nett szolgáltatást értem aminek, horror árát,
csak az SMS -ek nevetséges díja múlja felül, ami miatt szinte már senki nem használja.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Hello @H. Tibor, kicsit bővebben itt találsz róla infót. a lényeg az, amit Roli82 írt, állambácsinál reklamálhatunk :(

ha neked elég az otthoni cucc, lényegében nem mobilozol, akkor valóban meg kell fontolnod, hogy évente rászánj-e 3 percet az adategyeztetésre

sms-nél meglepődnél, ha tudnád mennyi még az éves forgalom (nmhh szokott erről is írni) :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4
32 perce, H. Tibor írta:

@Roli82 ez törvényileg is rossz, értelmetlen mivel "Level 1" megkerülni, ha valaki megszeretné.

Egyetértek :D

33 perce, H. Tibor írta:

Egyik Vodás ismerősnél láttam, hogy ott csak egy válasz SMS -el lerendezik, hogy "OK", nem változott.

tetszik, de nem tűnik szabályosnak (nem vagyok jogász, de annak idején és most is megnéztem a vonatkozó, az érthetőség elmaszkolása érdekében jól keresztül-kasul hivatkozott nmhh rendeletet és eht törvényt, és azoknak csak nagyon barátságos értelmezésben felel meg). szóval bármikor előfordulhat, hogy ha ezt valaki elkezdi feszegetni, akkor az nmhh elkaszálja :(

38 perce, H. Tibor írta:

Telekom ezzel szembe egy kínzó eszközt készített vele amivel minden évbe gyötöri az ügyfeleit.
Sőt, nem burkoltan próbálja a feltöltő kártyásokat havi sarcos előfizetésre terelni,
ezzel így akár az évi 1× feltöltésről (ismerek olyat akinek az se fogy el), havi 3000 Ft -ra sarcolva.
Nem mindenki telefonál non-stop, még ha ez a szolgáltatónak jól is esne számla kiállításkor.

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/domino-adatellenorzes
"Nem szeretnél minden évben adatot egyeztetni?
Válts Dominóról havi díjas előfizetésre kedvezménnyel és nem kell többet adategyeztetést végezned."

az első részen mosolyogtam, tavaly töltögettem én is rendesen, és az alapján ez azért túlzás (de jól karikíroztad, tetszik :D)

a második rész meg a nyilván kategória, a Té sohasem állította magáról, hogy szeretetszolgálat, nem telekommunikációs szolgáltató :D

41 perce, H. Tibor írta:

@teherwagon nem csak 3 perc, mert a családba mindenkinek meg kellene csinálni,

mert pl. anyós SMS -t nem tudja elolvasni, nem hogy kitölteni minden alkalommal az adatlapot.
Ő pl. a tavairól is lecsúszott, Október végén vette észre, hogy nem tudják elérni.
(Kapott postai levelet az egyik ismerősétől aki próbálta keresni.)
És nekem sincs humorom minden évbe minden adatott végig pötyögni,

ja igen, ez is jogos. tavaly az egész családban én csináltam mindenkinek, van is 9 vagy 10 Domino a nevemen :D

42 perce, H. Tibor írta:

aztán "Általános hiba" miatt elölről kezdeni, vagy mert nem felet meg az ékezetes betű a névbe.

(Tavainál így derült ki, hogy anyám édesanyjának leánykori neve rosszul szerepel az adatbázisba.)

nyerőszériád van, ez is jogos :D pontosabban :( én csak egyszer, a legelején futottam bele egy a rokon által rosszul tudott névverzióba (***** dolognak gondoltam, de aztán kiderült, az asszony személyijén is másféle ékezettel szerepel a neve, mint ahogyan tudtuk), de itt a fórumon panaszkodtak elegen. viszont ez nem a Té hibája, hanem az állambácsi nyilvántartásáé. meg ebbe csak egyszer futunk bele, utána nem fejből, hanem a papírjainkról prüntyögjük, amit kell (mármint az elütésbe, mert ha bedöglik állambácsi nyilvántartása, akkor csak a bosszankodás és a cigiszünet marad :()

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Hello @Crytek, múlt héten egyeztettem a gyerkőcét, és én is belefutottam. beléptem a fiókba (amibe még tavaly behúztam a gyerkőc számát), és a fiókban sehol adategyeztetés menü. viszont visszamentem a Té adategyeztetés oldalára (amit btz is linkelt), és ott így már nem a nulláról kellett kezdenem

szóval alapból nem kell Té fiók az egyeztetéshez. szerintem csak a részleges adatelőtöltés miatt javasolják ehhez is

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Meg előtte megy SMS, csak akkor van ciki, ha nem használod, mert akkor hiába figyelmeztetnek (rokonok hordanak ilyeneket hozzám, hogy segítsek, mert nem boldogulnak vele, aztán kiderül, hogy miért) :D valamelyik reggel fél füllel hallottam a rádióban, hogy bankoknál és egyéb pénztárakban is bevezetik, mert az nekünk jó (szerencsére ott nem éves, csak egyszeri, de szerintem tök fölösleges, nyitásnál minden pénzintézet elkér minden adatot, lemásol mindent, és a számláidat nem adogatod tovább) :( ráadásul azt csak személyesen lehet (két bankom és két pénztári tagságom van, szóval 1-2 nap szabi megy majd csak erre) :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@Roli82 ez törvényileg is rossz, értelmetlen mivel "Level 1" megkerülni, ha valaki megszeretné.
Egyik Vodás ismerősnél láttam, hogy ott csak egy válasz SMS -el lerendezik, hogy "OK", nem változott.
Telekom ezzel szembe egy kínzó eszközt készített vele amivel minden évbe gyötöri az ügyfeleit.

Sőt, nem burkoltan próbálja a feltöltő kártyásokat havi sarcos előfizetésre terelni,
ezzel így akár az évi 1× feltöltésről (ismerek olyat akinek az se fogy el), havi 3000 Ft -ra sarcolva.
Nem mindenki telefonál non-stop, még ha ez a szolgáltatónak jól is esne számla kiállításkor.

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/domino-adatellenorzes
"Nem szeretnél minden évben adatot egyeztetni?
Válts Dominóról havi díjas előfizetésre kedvezménnyel és nem kell többet adategyeztetést végezned."

@teherwagon nem csak 3 perc, mert a családba mindenkinek meg kellene csinálni,
mert pl. anyós SMS -t nem tudja elolvasni, nem hogy kitölteni minden alkalommal az adatlapot.
Ő pl. a tavairól is lecsúszott, Október végén vette észre, hogy nem tudják elérni.
(Kapott postai levelet az egyik ismerősétől aki próbálta keresni.)
És nekem sincs humorom minden évbe minden adatott végig pötyögni,
aztán "Általános hiba" miatt elölről kezdeni, vagy mert nem felet meg az ékezetes betű a névbe.
(Tavainál így derült ki, hogy anyám édesanyjának leánykori neve rosszul szerepel az adatbázisba.)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: H. Tibor
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hogy a Vodą mennyire jogszerű nem tudom, de jóval barátságosabb megoldás.
Tavai évben sok rokon és családtagnak csináltam meg, volt aki postán küldte el a kártyát és a papírjait,
mert nem boldogult, és sorba állás is elég nehéz volt, plusz telefonon is nehéz volt elmagyarázni Ž betűt.
Ez utóbbiban volt a gond, mert említett esetben Ź -ként szerepelt, így az én nevemre került. (szláv név)
(Egy másik ügyben derült ki az elírás, és észre se vettük volna, mert szegény mama már 30 éve halott.)
Lényeg, hogy a Vodás ismerősömnek végre nem nekem kellet végig pötyögnöm az adatait.

Hát igen, nem szeretett szolgálat, pár szolgáltatásnál már korábban észre vettem,
hogy nem úgy működnek ahogy elvárnánk, vagy hirdetik.
Pl. "korlátlan böngészés és e-mail" esetén valahogy nem volt korlátlanba a POP3 szerverről a levek lekérése.
(Ez is úgy derült ki, hogy elfogyott az adatkeret, és nem jöttek a levelek...)
De ez csak egy a tucatnyi hasonló kis apróságokból, amit ha nem figyelünk észre se vesszük.

Ha esetleg van valami ennek eltörésére, én támogatom.
(Úgy se ér semmit, hisz tavai évbe közel 6 tucat SIM -kártyán csináltam meg én magam.)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: H. Tibor
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nagymamán telefonszámát egyeztetném ,de nagyon elakadtam.

Az internet miatt már van telekom fiokom.

" Ha van Telekom Fiókod, azon keresztül is bármikor elvégezheted az adategyeztetést! Belépek a Telekom Fiókba "  Ezt választottam. A mamám számát hozzáadta az előfizetések részhez.  Hogyan tovább? Mert egy db adategyeztetés részt sem találok sehol a fiókon belül...

Ha már ilyen évenkénti bohockodást kell végrehajtani nagy piros betűkkel villoghatna igazán a fiókon belül egy erre szolgáló rész...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 perce, abit írta:

Sajnos figyelni kell rá, nem lehet mást tenni. (Előfizetésesre váltáson kívül.)

Weben mindig mutatja, mikor kell adategyeztetni, érdemes néha nézegetni. 

Weben... :-D
SMS -t nem tudja elolvasni sok nyugdíja, nem hogy weben követni.
Egyenleg feltöltés is úgy megy, hogy ha már nem tud telefonálni, kis cetlin oda adja a számát meg a pénzt a boltba...
Most is így tűnt fel az egyik néninek, hogy hiába akarta feltölteni akkor se tudott telefonálni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...