Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Régi, új számlázási rendszer


SzM

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Üdv!

Úgy tudom, hogy jelenleg is zajlik a régi rendszerben lévő ügyfelek átpakolása az új rendszerbe, régebben volt vagy talán még van az a módszer (ezt nem tudom már pontosan) hogy hamarabb átkerülj, kérvényezni kell akár személyes akár 1414 telefonszámon a kötbérmentes felmondást és egyben újrakötni új MT azonosítóra a szerződést, ekkor már rögtön az új rendszerben leszel nyilvántartva, hátulütője hogy több napos kieséssel járhat mivel az eszközöket le kell adni és majd visznek ki újabbakat mintha most fizetnél elő a szolgáltatásokra.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Vicces a rendszer... Ma, azaz 12-én kaptam értesítést, hogy reagáltatok a kérdésemre...

Roli82: A javaslatod egy részét a cég már megoldotta. Az összes eszközömet kicserélte, miután egy analóg-digitális átállást kértem a vonalas telefonomon. Új azonosítót mondjuk nem kaptam. Igaz, a szolgáltatások helyreállítása is több mint egy hétbe telt.

Anonymus: Ezt én értem. De mi van akkor, ha nem képesek átrakni ennek ellenére az újba? Ugyanis 02. 18-án már megindították a migrációt! Akárhogy is számolom, már második hónap lesz lassan... Állítólag a folyamat maximum egy hét.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...