Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Rendelés felgyorsítás


RAZR

Kérdés

Sziasztok.

Legutoljára hasonló témában írtam ide, egy rendelésem kapcsán. 

Azóta ez sikerült, és az üzleten belül az egyik eladón keresztül intéztem el a rendelésem. Viszont két rendelést adtam fel, ugyan azzal a telefonnal, egyiket testvéremnek, másikat magamnak. A két rendelésben csak annyi különbség van, hogy neki maradt a díjcsomagja abban amiben eddig volt, nekem természetesen módosítani kellett, saját döntésre. A rendelés végeztével az eladó közölte, hogy a Telekom hívni fog engem a rendelés jóváhagyása érdekében, munkanapokon, munkaidőben. Rendben van, ezt vártam is másnap és a mai nap, mivel csütörtökön történt a rendelés. De azóta sem érkezett válasz, testvérem készülékét az ígért időpontban, azaz ma már ki is szállították, én pedig még mindig (1 hónap próbálkozás után) nem kaptam kézhez semmit.

Kérdem én, tényleg bele telik 3 teljes munkanapba, 5 teljes napba, hogy egy hívást intézzenek irányomba egy olyan rendelés jóváhagyásáról, amit én intéztem el az Ő üzletükben, saját döntésemre? Nem értem miért kell jóváhagynom valamit amit egy hónapja eldöntöttem, hogy akarok.

Az meg kiváltképp briliáns, hogy  én egy hónapja küszködök a telefon megszerzésével, másnak meg 3 nap alatt sikerül ugyan ott, ugyan ez.

Létezik valamiféle panasz levél küldő szolgáltatás, vagy egy szám aminek hívásával én is tudom őket keresni ezzel az idétlen jóváhagyással kapcsolatban?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...