Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tv-go


Emma

Kérdés

Sziasztok! Vettem egy huawei mediapad m5 tablettet és a tv-go alkalmazásba be tudok lépni a fiókommal,de a közszolgálati adókon kívül más nem működik rajta.Már mindennel és mindenkivel próbálkoztunk állítólag minden rendben van.A huawei és a telekom se tud mit kezdeni a dologgal.elindul ugyan a figyelmeztetést még látom azután minden elsötétedik.se a moziklubb se a többi csatorna nem megy,a közszolgálatiak viszont tökéletesen.Valaki annyit mondott,hogy valami más lejátszó kellene hozzá,mondjuk egy párat már megpróbáltam,ha esetleg van valakinek ezzel tapasztalata megköszönném.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
Ekkor: 1/10/2019 at 22:56, zoli62 írta:

Viszont megállapítható, hogy az ilyen és ehhez hasonló hibákat eredményezi a Telekom által forgalmazott eszközök "szénné" optimalizálása, ami már Symbianon megkezdődött és Androidon folytatódott, az egyedüli kivétel az IOS. Ott sem a Telekomon múlik, hanem az Apple zártságán és agresszív üzletpolitikáján.  A többi gyártó (Samsung, Huawei) sajnos még nem jutott el ide.

Sokszor amiatt (szolgáltatói ROM) vannak az ilyesféle problémák, pl. nincs update. Amúgy a Huawei T3 10 táblagépemen - T-nél vásárolt - a Huawei saját, módosítatlan, azaz nem szolgáltató ROM van rajta, és független a készülék. M5 esetében nem tudom, hogy ez hogy van. ??‍♂️

A Huawei, Samsung szerintem nem fogja megtenni ezt a lépést, de kitudja, lehet később ez is változik. ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2019. 04. 23. at 21:26, Zsoleszka írta:

Megoldódott a probléma, hibátlanul lehet használni a tvgot. Nem tudom kinek köszönhető, de kös

Köszönöm. 

Abból, hogy azt írod, hogy hibátlanul lehet használni a tvgo-t, arra következtetek, hogy Nálad a hang is rendben van. Sajnos nálunk nem.

Köszönjük a Telekom közreműködő munkatársainak, hogy most már a nem közszolgálati csatornák képe is látható, ám sajnos ezeknek a Huawei M5 tableten - legalább is esetünkben - még nincs hangjuk. A Google Play-en más is jelzi, hogy a nem közszolgálati csatornák esetében nem tud hangot kicsiholni az M5 tabletjén. Kérjük, hogy a fejlesztések során ezt a problémát is szíveskedjenek megoldani.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2019. 04. 25. at 9:00, nevada írta:

Abból, hogy azt írod, hogy hibátlanul lehet használni a tvgo-t, arra következtetek, hogy Nálad a hang is rendben van. Sajnos nálunk nem.

Köszönjük a Telekom közreműködő munkatársainak, hogy most már a nem közszolgálati csatornák képe is látható, ám sajnos ezeknek a Huawei M5 tableten - legalább is esetünkben - még nincs hangjuk. A Google Play-en más is jelzi, hogy a nem közszolgálati csatornák esetében nem tud hangot kicsiholni az M5 tabletjén. Kérjük, hogy a fejlesztések során ezt a problémát is szíveskedjenek megoldani.

Azért írtam, mert az összes Tv-go csatornán kép és hang egyaránt van. 

Kb. 1 hónapja nekem is csak a képet játszotta le hang nélkül, el is kezdtem reménykedni, hogy végre foglalkoznak a témával. Reményem beteljesült! ? Úgyhogy nálad is működnie kell. ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 órája, Emma írta:

Sajnos nálam nem erről volt szó,hiszen minden más készüléken ment,a telekom üzletbe a is kipróbálták saját fiókkkal beléptek,de ugyaz ez volt a helyzet,a később vásárolt tablettel is remekül működik.

Akkor lehetséges, hogy valóban eszköz-hiba. Az újabb táblagéped milyen márkájú és milyen típusú?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ma olvastam a topicban a témát, s mivel nekem is van egy Huawei M5 tabletem, este kipróbáltam én is.

Teljes TVGo jogosultsággal rendelkezem SAT Tv előfizetés révén,  asztali számítógépen nincs is semmi gondom.

Az M5 tableten viszont sajnos én is azt tapasztaltam, amit a fentebb hozzászólók. Míg a közszolgálati csatornák műsora betöltődik, minden más csatorna képe csak egy pillanatra villan fel, aztán elfeketedik a kijelző.

Nem tudom elhinni, hogy a Telekomos szakemberek ha leülnének a Huawei hozzáértő szakembereivel ne tudnák megállapítani, hogy mi okozza azt, hogy a TVGo kizárólag ezen a Huawei tablet típuson nem működik teljeskörűen, hanem nagyon is korlátozottan. Fentiek alapján biztosan kijelenthető, hogy nem egyedi készülék hibáról van szó, hanem valamennyi Huawei M5 tablet típushibájáról vagy olyan beállításáról, amely nem kompatibilis a TVGo közszolgálati csatornákon kívüli többi csatornájának vételével. Jelezni szeretném, hogy az M5 tablet nem egy alsó kategóriás gagyi készülék.

Szeretnék megoldási javaslatokat kérni a Telekom illetékeseitől.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, nevada írta:

Ma olvastam a topicban a témát, s mivel nekem is van egy Huawei M5 tabletem, este kipróbáltam én is.

Teljes TVGo jogosultsággal rendelkezem SAT Tv előfizetés révén,  asztali számítógépen nincs is semmi gondom.

Az M5 tableten viszont sajnos én is azt tapasztaltam, amit a fentebb hozzászólók. Míg a közszolgálati csatornák műsora betöltődik, minden más csatorna képe csak egy pillanatra villan fel, aztán elfeketedik a kijelző.

Nem tudom elhinni, hogy a Telekomos szakemberek ha leülnének a Huawei hozzáértő szakembereivel ne tudnák megállapítani, hogy mi okozza azt, hogy a TVGo kizárólag ezen a Huawei tablet típuson nem működik teljeskörűen, hanem nagyon is korlátozottan. Fentiek alapján biztosan kijelenthető, hogy nem egyedi készülék hibáról van szó, hanem valamennyi Huawei M5 tablet típushibájáról vagy olyan beállításáról, amely nem kompatibilis a TVGo közszolgálati csatornákon kívüli többi csatornájának vételével. Jelezni szeretném, hogy az M5 tablet nem egy alsó kategóriás gagyi készülék.

Szeretnék megoldási javaslatokat kérni a Telekom illetékeseitől.

Nem hiszem, hogy itt fogszt tudni javaslatokat, ha még az ügyfélszolgálat munkáját megnehezítő hibák jelzése sem nagyon jut el a fejlesztőkhöz. Viszont megállapítható, hogy az ilyen és ehhez hasonló hibákat eredményezi a Telekom által forgalmazott eszközök "szénné" optimalizálása, ami már Symbianon megkezdődött és Androidon folytatódott, az egyedüli kivétel az IOS. Ott sem a Telekomon múlik, hanem az Apple zártságán és agresszív üzletpolitikáján.  A többi gyártó (Samsung, Huawei) sajnos még nem jutott el ide.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez a téma úgy látom örökzöld. Szerintem meg kellene szórni a telekomot hibabejelentésekkel mert úgy látom szarnak bele a témába és mindenféle ***** jogi kifogásokkal jönnek, hogy miért nem lehet a közszolgálati csatornák kivételével képernyőtükrözés mellett átvinni a hangot. Hozzá teszem, notebookkal tökéletesen működik (wifin, kábellel mindenhogy)  hanggal a második vagy harmadik megjelenítő is, tévé vagy kivetítő, tökmindegy. És persze mobilról működik a fullos átvitel a HBOGO a Netflix, az Amazon Prime és a Youtube esetében is, hogy csak a legkisebbeket említsem. Csak ez a TVGO nem tud megbirkózni a "jogi" környezettel. Hát ez van. Azért elég röhejes amikor mondjuk Samsung S10e + DEX képernyő mellett nem bírom nézni csak a közszolgálatinak hazudott szutyok kanálisokat. Az meg már tényleg nem magyarázható semmilyen jogi környezettel, hogy ha tegyük fel ugyanaz a film megy "közszolgálatin" meg akárhol máshol akkor az egyiknek van hangja a másik meg néma. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...