Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Dominó Most megszüntetése


micimacho

Kérdés

Üdv!

A fent emlitett opció okt. 1-től megszűnik. Eddig 9 ft-os percdijért telefonálhattam, most ezt elveszik. Amit kinálnak helyette az 25! ft-os percdij. Okos telefonra tölthető le alkalmazás amivel továbbra is él az opció. Viszont nekem buta telefonom van (ez untig elég csak telefonálásra használom). Ez megint egy kitolás a T részéról. Nehogy már az ember jól járjon......

Bocs az ékezetek miatt, angol a billentyűzet.....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

22 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Nem értelek titeket. Ha jól emlékszem, amikor bevezették, a Most opció időszakos jellegű akció volt, aminek a használati határidejét jelentősen kitolták (tán több mint egy évvel) és még most is tolnak rajta a megszüntetés helyett...pedig már április óta lezárt termék, és jelenleg is csak azok használhatják, akik április előtt megrendelték

Apukámnak nincs okostelefonja, hozzáadtam a Telekom fiókhoz az előfizuját és én intézem az alkalmazásban a dolgait... szóval nem megoldhatatlan, ha megakarjátok oldani a havi bekapcsolást.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Semmi gond a megszünéssel hisz tudtuk hogy  ez be fog következni. Nem is ezt írtam. Csak a bekapcsolás okoz gondot egyeseknek./Nekem nem hisz ma meg is tettem./ De ha így is meg lehet oldani az sokaknak nagy segítség lehet. Kösz a tippet.?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zsiga68
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
8 órája, Zoli70 írta:

Sziasztok!

Én is kaptam sms-t arról, hogy be kell kapcsolni az opciót a Telekom alkalmazásban, de sehol nem találom, hogy hol lehet ezt bekapcsolni.

Ti melyik menüpontban tudtátok élesíteni az opciót?

Szia!

Hívás - Bekapcsolható hangszolgáltatások - Egyszeri szolgáltatások akár 0 Ft  - Most opciót bejelölöd - lejjebb mész és bekapcsolás gomb. Ezt követően kapsz egy SMS-t hogy sikeresen bekapcsoltad és onnantól kezdve él a Most opció, ezt 30 naponta meg kell csinálni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Pontosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
10 órája, domino írta:

Sajnos akinek hagyományos telefonja van annak ez a kedvezmény megszünt. A1777 számon a domino most menüpont alatt csak visszalépni az elöző menüpontba és a főmenübe lehetséges. Bekapcsolási opció nincsen. A *111# USSD formátumnál reggel még láttam a bekapcsolás opciót. De amint aktíváltam, kidobott a rendszer. Utána már nem volt bekapcsolás opció. (*102# sem ad már egyenleg információt, csak app reklámot) Weboldalon sem aktíválható. A 1444 es ügyfélszolgálat sem tudja bekapcsolni, vagy nem engedélyzik nekik. Sejtem hogy profilozás áll a háttérben. Nem tudom mi más ok van arra hogy az Appon kivűl minden más aktíválási lehetőséget kiiktattak. Sok egyedülélő idős embertől és olyanoktól vették el ezt a lehetőséget akik utálják az Android telefonokat. Bár lehet hogy csak 4 hónapig tart még ki ez az opció. De akkor is kissé diszkriminatív az egyedül élő idősekkel és (butafon) pártiakkal,

Olyat is lehet csinálni, hogy családtag a Telekom alkalmazásba felveszi a nagyi / nagypapa telefonszámát (ehhez szükség lesz az 5 számjegyből álló dominó jelszóra) és akkor gyerek / unoka kezeli kapcsolja be forduló napon a Most opciót.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
4 perce, domino írta:

Ezt mind értem. Viszont egyedülélő idős embernél nincsen család unoka...stb Talán mert egyedül él. Sok idős azt sem mindig fogja föl miért kapott smst, esetleg el sem tudja olvasni mert rosszul lát.

Azt is értem hogyan lehet bekapcsolni az appban az opciót. Nem egy agysebészet. Viszont Nokia 3310 symbian s40 nincsen app.

A fontos kérdés!!! Miért kell egy spec dominos opció bekapcsolási lehetőségét egy csatornára szükíten? Miért kapcsolták ki a többi lehetőséget? Ha ezt valaki elmagyarázza, nem csak általánoságokat ír, akkor minden tiszteletem.

Oké, hogy egyedül él, de gyerek tán csak van aki távolról is megtudja ezt csinálni, ha meg nincs akkor sajnos egyelőre ez van.

Az egész azért lett kitalálva, hogy a Telekom alkalmazást népszerűsítsék, rossz ötlet,de majd rá jönnek és enyhítenek rajta remélhetőleg.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Ez volt a Telekom üzleti döntése. Ne keress benne különösebb értelmet. Így akarják ráterelni az embereket az applikáció és okos eszközök használatára. (Igen, az öregeket is). Kb ennyi. A helyzet adott, mást nem lehet tenni, mint együttélni vele. Aztán majd pár hónap múlva meglátjuk mi lesz. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Sziasztok.

Elég érdekes ez a szűrés.  Azokat kizárják kiknek nem okos a telefonuk. Az én édesapám 80 felett van,igaz okos a telefonja viszont Ő már nem annyira hogy egy ilyen alkalmazásban megtaláljon bármit és azt havonta aktívvá tegye. Szóval nem átgondolt ez az egész a Telekomtól. De még felülbítálhatják ezt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
8 órája, Roli82 írta:

Szia!

Hívás - Bekapcsolható hangszolgáltatások - Egyszeri szolgáltatások akár 0 Ft  - Most opciót bejelölöd - lejjebb mész és bekapcsolás gomb. Ezt követően kapsz egy SMS-t hogy sikeresen bekapcsoltad és onnantól kezdve él a Most opció, ezt 30 naponta meg kell csinálni.

A "buta" telefonoknál akkor ez a szolgáltatás már megszűnt ? 

"Akinek nincs okostelefonja,az is be tudja kapcsolni. A tárcsázóba be kell ütni, hogy 1777, majd hívni.  Azután díjcsomagok és szolgáltatások, majd Szolgáltatás és biztonság, azután kedvezmények, majd Domino Most, azután módosítás és bekapcsolás"

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kopernecky
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
16 órája, Roli82 írta:

Szia!

Hívás - Bekapcsolható hangszolgáltatások - Egyszeri szolgáltatások akár 0 Ft  - Most opciót bejelölöd - lejjebb mész és bekapcsolás gomb. Ezt követően kapsz egy SMS-t hogy sikeresen bekapcsoltad és onnantól kezdve él a Most opció, ezt 30 naponta meg kell csinálni.

Köszönöm Roli82 a leírás alapján sikerült bekapcsolnom az opciót.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
50 perce, JJanos55 írta:

szia,

nekem van Telekom alkalmazásom Android 5.1.1 -en (feleségem telefonszámára), de nem tudom hogy lehet hozzáadni az én számomat (az én telefonom Android 2.3.6 - ezen nem lehet telepíteni)

tudsz segíteni?

 

43551093_1772052166254690_7367158111498403840_n.png

Szia!

Olyan menüpontot nem találsz, hogy további "előfizetések" hozzáadása?

Illetve ha van Telekom fiókotok akkor itt belépsz és alul van ez

Képernyőfotó 2018-10-10 - 11.42.10.png

hozzáadod és utána a Telekom alkalmazásba már látszódnia kellene a telefonszámnak és így betudod kapcsolni a Domino Most opciót.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
43 minutes ago, Roli82 said:

Szia!

Olyan menüpontot nem találsz, hogy további "előfizetések" hozzáadása?

Illetve ha van Telekom fiókotok akkor itt belépsz és alul van ez

Képernyőfotó 2018-10-10 - 11.42.10.png

hozzáadod és utána a Telekom alkalmazásba már látszódnia kellene a telefonszámnak és így betudod kapcsolni a Domino Most opciót.

41 minutes ago, Roli82 said:

Szia!

Olyan menüpontot nem találsz, hogy további "előfizetések" hozzáadása?

Illetve ha van Telekom fiókotok akkor itt belépsz és alul van ez

Képernyőfotó 2018-10-10 - 11.42.10.png

hozzáadod és utána a Telekom alkalmazásba már látszódnia kellene a telefonszámnak és így betudod kapcsolni a Domino Most opciót.

 

41 minutes ago, Roli82 said:

Szia!

Olyan menüpontot nem találsz, hogy további "előfizetések" hozzáadása?

Illetve ha van Telekom fiókotok akkor itt belépsz és alul van ez

Képernyőfotó 2018-10-10 - 11.42.10.png

hozzáadod és utána a Telekom alkalmazásba már látszódnia kellene a telefonszámnak és így betudod kapcsolni a Domino Most opciót.

köszönöm,

végülis az a megoldás, hogy a barátom, akinek van dominos telefonja felvette a számom és bekapcsolta;

tehát úgy tűnik, hogy domino kártyás telefonon más az alkalmazás  menü, mint a nem dominóson és emiatt

nem lehet felvenni másik telefonszámot

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
5 órája, Kopernecky írta:

A "buta" telefonoknál akkor ez a szolgáltatás már megszűnt ? 

"Akinek nincs okostelefonja,az is be tudja kapcsolni. A tárcsázóba be kell ütni, hogy 1777, majd hívni.  Azután díjcsomagok és szolgáltatások, majd Szolgáltatás és biztonság, azután kedvezmények, majd Domino Most, azután módosítás és bekapcsolás"

Sajnos akinek hagyományos telefonja van annak ez a kedvezmény megszünt. A1777 számon a domino most menüpont alatt csak visszalépni az elöző menüpontba és a főmenübe lehetséges. Bekapcsolási opció nincsen. A *111# USSD formátumnál reggel még láttam a bekapcsolás opciót. De amint aktíváltam, kidobott a rendszer. Utána már nem volt bekapcsolás opció. (*102# sem ad már egyenleg információt, csak app reklámot) Weboldalon sem aktíválható. A 1444 es ügyfélszolgálat sem tudja bekapcsolni, vagy nem engedélyzik nekik. Sejtem hogy profilozás áll a háttérben. Nem tudom mi más ok van arra hogy az Appon kivűl minden más aktíválási lehetőséget kiiktattak. Sok egyedülélő idős embertől és olyanoktól vették el ezt a lehetőséget akik utálják az Android telefonokat. Bár lehet hogy csak 4 hónapig tart még ki ez az opció. De akkor is kissé diszkriminatív az egyedül élő idősekkel és (butafon) pártiakkal,

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: domino
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Ezt mind értem. Viszont egyedülélő idős embernél nincsen család unoka...stb Talán mert egyedül él. Sok idős azt sem mindig fogja föl miért kapott smst, esetleg el sem tudja olvasni mert rosszul lát.

Azt is értem hogyan lehet bekapcsolni az appban az opciót. Nem egy agysebészet. Viszont Nokia 3310 symbian s40 nincsen app.

A fontos kérdés!!! Miért kell egy spec dominos opció bekapcsolási lehetőségét egy csatornára szükíten? Miért kapcsolták ki a többi lehetőséget? Ha ezt valaki elmagyarázza, nem csak általánoságokat ír, akkor minden tiszteletem.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: domino
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Értem én, és ezt mondtam én is. Terelik az embereket. Talán jobb kifejezés nincs is erre, hogy mennyire tartják a felhasználókat. Az én kicsike lelkemet bántja >:( De ez a magán véleményem. Én speciel nem szeretem az "okos" eszközöket. És kifejezetten utálom a mögötte lévő kereskedelmi gyakorlatot, ökoszisztémát. Ám nem hülyék vannak a Telekomnál. Szeretnék a profilozást magasabb szintre emelni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
On 2018. 10. 05. at 7:11 AM, Roli82 said:

Olyat is lehet csinálni, hogy családtag a Telekom alkalmazásba felveszi a nagyi / nagypapa telefonszámát (ehhez szükség lesz az 5 számjegyből álló dominó jelszóra) és akkor gyerek / unoka kezeli kapcsolja be forduló napon a Most opciót.

szia,

nekem van Telekom alkalmazásom Android 5.1.1 -en (feleségem telefonszámára), de nem tudom hogy lehet hozzáadni az én számomat (az én telefonom Android 2.3.6 - ezen nem lehet telepíteni)

tudsz segíteni?

 

43551093_1772052166254690_7367158111498403840_n.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: JJanos55
attach picture
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello @JJanos55, én azt gyanítom, hogy nem a Domino vs havidíjas különbség okozza (az nem okozhat ilyet), hanem a Telekom fiókos vs mobilszámos, egyedi belépés eltérés (a család összes számát bepattintom már fiókba, így nem tudom modellezni). a lényeg viszont, hogy ügyesen megoldottátok :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem úgy tűnik, Telekom meg akar szabadulni az ügyfelektől, vagy rosszul látom? Ennek érdekében egyre romlanak a szolgáltatások, egyre több a felhasználók szívatása, egyre nehézkesebb és lassúbb, illetve most már egyes témákban lehetetlen az ügyintézés. Vagy a személyes ügyfélszolgálaton még havonta elintézhető Domino Most opció és annak a forgalmát akarják növelni? Ez a Domino Most opciós mostani trükk hátrányosan meg is különbözteti az okos telefont nem használó felhasználókat! Eddig is elestünk a feltöltési internet kedvezménytől, csak azért, mert a telefonon telefonálunk és a net-et  Domino sticken-en keresztül, lap-topról használjuk házon kívül. Most telefonjainkon sem vagyunk már jogosultak kedvezményre, mert leértékelt, megunt ügyfelek lettünk? Az a cél, hogy csak hívásfogadásra használjuk a telefont, és évente egyszer, csak a minimális összeget töltsük rá, vagy szolgáltatót váltsunk? Akkor viszont a vezetékes előfizetéseket, netet, TV-t, telefont is máshol fogjuk előfizetni, ha az évtizedek óta hűséges ügyfél nyugdíjas korában már nem kell Telekomnak! Nagy család pedig velünk együtt még legalább 3 másik családnyi előfizetőt is jelent, akik ugyancsak viszik át az összes szolgáltatásukat! Lassan összegyűlik annyi rossz tapasztalat, hogy elszánjuk magunkat egy átlépésre, ahogyan egyre több ismerősünk van már máshol! Sajnálom, hogy ennyi év és rengeteg korábbi előfizetési díj után most ilyeneket kell leírnom! :(

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: WALucky
Kiegészítés, javítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...