Ugrás a tartalomhoz
  • 4

eSIM probléma


Gombócka

Kérdés

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Nagyon vártam már, hogy lehessen az Iphone-t 2 SIM kártyával használni. Éppen ezért vettem az XS-t és amint lehetett ki is váltottam a személyes használatra szánt SIM-et virtuális SIM-re, a céges pedig maradt a fizikai. A mai napon többször előfordult, hogy a céges (fizikai SIM!) számot nem lehetett hívni azt mondta be, hogy a "hívott szám pillanatnyilag nem elérhető". Előfordult olyan is, hogy a személyes számom (eSIM) sem volt elérhető. Nem tudom hol lehet a gond. A eSIM megoldás nem stabil? A készülékem hibás? A Telekomnál vannak problémák? Valaki tapasztalt hasonló problémát az eSIM-el? :W

Kérlek segítsetek, mert sajnos a Telekom sem tudott segíteni. Fontos lenne legalább azt kizárnom, hogy a telefonom hibás. Ja az még fontos, hogy mindegyik esetben a telefonon az látszik, hogy van térerő...

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 0

Nekem is Xs készülékem van. Imádom de utálom is!!! Én azt vettem észre, hogy reggel mikor még a 4G-t használó nép nagyrésze még alszik akkor tökéletesen működik! Gyakorlatilag minden reggel a pilisből 30 km megtéve aktív használat során még “alagaútban” is működik! De viszont este vagyis délután a csúcs forgalom megkezdésétől használhatatlan az mobil internet! Szerintem a lefedettség jó, csak a kiszolgáló adat minősége hagy némi kifogásolni valót! Lehet hülyén írtam nem értek hozzá!!!! Szóval szerintem a telefon ok, csak a szolgáltató jelen esetben a Telekom nem őszinte. Már többször jeleztem feléjük ezt a jelenséget! Volt, hogy részletes adatokkal szolgáltam az ügyfélszolgálatosnak nagyon meg is köszőnték a segítséget. Majd kb. 3 hónap múlva újra telefonáltam, hogy aggasztó most már a jelenség, tegyünk valamit! Erre azt állítja a telefonos hölgy, hogy még tőlem bejelentés nem érkezett ezzel a hibával kapcsolatban ezzel a telefonnal!!!!!! Mondom tessék???? Na itt a probléma forrása! Sajnos nem írom fel soha a bejelntéshezbtartozó kódot de ezek után fel fogom! Tehát kérek mondenkit ha panaszt tesz ilyen vagy hasonló ügyekben akkor írja fel a panaszhoz tartozó bejelentési számot mert különben nem fog semmi semmtörténni, azt momdanak amit akarnak!! Ennyi.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egyébként ez nem csak az Iphone hoz tartozó hiba jelenség. A szomszédomnak Google telefonja van, az is ugyan ezt csinálja. Az én Iphon Xs em Horvátországban tökéletesen működött a tengerparton!!! 1 hétig. Majd mikor beléptünk kis hazánkba akkor majd 20 percig kellett várnom mire magához tért a dolog., és már másnap Budapest belvárosában sem akart működni. Tehát szerintem leginkább szolgáltató hibáról van szó.

Szerintem

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

2021 novemberében is még mindig fenn áll a probléma. Írom, hogy itt mi a helyzet:

Édesanyámnak vagy egy iPhone SE (2020) készüléke. Egy fizikai Domino SIM van benne, ez a magán száma, csak hívás fogadásra van használva. Van benne egy eSIM is, ez pedig a céges száma, ami aktívan használva van netezésre és telefonálásra. Sokszor történik meg az az eset, amelyet itt ebben a posztban már sokan írtatok, nem elérhető hívásra és csak SMS jön, hogy volt nem fogadott hívása. Eléggé bosszantó és már jó ideje fent áll a probléma. Sőt... még az előző készülékén is, ha visszaemlékszem, sokszor volt olyan, hogy nem volt elérhető, amikor hívták és csak SMS jött. Az egy androidos telefon volt és ott is kettő SIM kártya volt benne, csak mindkettő fizikai. 

Ezt ma be is jelentettem a Telekomnál és fel is vették a hibajegyet, rá pontosan 2 óra múlva jött az SMS, hogy "...számú bejelentését kivizsgáltuk, és központi hibát nem találtunk." Elképesztő... és úgy látom nem csak egyedül vagyunk ezzel a dologgal, valamit kéne ezzel kezdeni, mert ez így nem az a szolgáltatás, amiért pénzt fizetünk ki.

Kinél áll fent még mindig a probléma?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
53 perce, Gyurmatag írta:

...

Kinél áll fent még mindig a probléma?

Nálam mintha elmúlt volna. iPhone 12 van most használatban, VF fizikai SIM és Telekom e-SIM. Mindkét vonalra "5G Auto" van állítva. Igaz, sokszor használja a Telekomos vonal a wifit (WiFi Calling) és a VF vonal pedig a cégnél egy Mini Bázist használ.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 11. 18. at 20:05, Gyurmatag írta:

Nálunk nem múlt még mindig el. Valamikor jó, valamikor nem. Ma például délután alig fogadta a hívásokat, múltkor meg pár napig rendben fogadta a hívásokat. Valami nagyon nem okés a Telekomnál. Van valami infója erről valakinek? Tapasztalja rajtunk kívül még valaki ezt a problémát? 

Abszolút, és még mindig nagyon bosszantó. Csak ma (2021. december) a hatodik bejövő hívásommal történik ez, aminek egy része ráadásul ügyfélszolgálatos visszahívás; így hívhatom őket én vissza és megint indul az ördögi kör elölről. Nem csöng ki, csak érkezik az sms. Közel járok a tettlegességhez. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
12 perce, Gyurmatag írta:

Elképesztő. Szerintem legyünk tettlegesek. Bombázzuk a Telekomot ügyfélszolgálati megkeresésekkel, amíg meg nem javítják ezt a roppant bosszantó hibát!

Megtörtént. Az első "próbálta újraindítani a készüléket" kérdést kibírtam röhögés nélkül, de aztán egyre jobban próbálták a készülékre kenni az egészet (ihpone SE 2020). Újrajelentkeztették mindkét számot, hátha egy fokkal jobb lesz... Egyébként normálisak voltak, de ez tényleg idegörlő tud lenni. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A rövid válasz az, hogy a Telekom hálózata nem képes normálisan kezelni a fizikai és esim (két SIM kártya) használatát és nem a felhasználók a hibásak és nem is az IOS.

Apple készülékek esetén ha két Telekomos kártya van a készülékben (1 fizikai és 1 e-SIM) akkor a hívásfogadás teljesen megbízhatatlanul működik ha mindkét SIM 4G üzemmódban van. Sok alkalommal csak SMS-ben értesülsz róla, hogy kerestek, akkor is ha órák óta nem használtad hívásra a mobilod és üresjáratban van. 4G/3G /fizikai/e-SIM/ üzemmód használata esetén jól működött ugyanaz a mobil (amíg a 3G elérhető volt) vagy pl. az Magenta T Ausztria vagy Spanyol Telefonica hálózatán 4G/4G beállítás is jól működik. A készülék és a SIM-ek azonosak tehát egyértelmű, hogy Telekom hálózati hiba van. Több kollégám is ugyanezt a hibát tapasztalja különböző típusú és IOS-t futtató Apple mobilokkal. A 3G hálózat kikapcsolása után ezek a fizikai-/e-SIM-es készülékek közel használhatatlanok lesznek és nem kevés van belőle.

A Telekom nem foglalkozik a problémával.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ntamas26
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...