Ugrás a tartalomhoz
  • 1

MultiSim


best01

Kérdés

Szevasztok! Igényeltem egy MultiSim kártyát megosztani a korlátlan internetemet (míg  990Ft). Behelyezve a másik készülékbe (Ipad) a fő számot nem lehet felhívni foglaltat jelez. A főszámról lehet hívni. Ügyfélszolgálat kétszer azt javasolták cseréltessem ki a kártyát mert rossz. Vissza a partner üzletbe,felhívták a BHD-t (belső help desk) ahol hibajegyet vettek fel mert nem a kártya rossz. Egyébként az internetmegosztás az működik. A kérdés az lenne, hogy hol tudok én érdeklődni. Nem hiszem hogy a BHD szóba áll velem ( nem is tudom felhívni).
Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 0
47 perce, Berci írta:

engem ma hívtak, hogy hálózat szinten lekapcsolják a VoLTE-t és annak meg kell oldalnia a hibát ideiglenesen, de miután nálam ez megtörtént sajnos továbbra sem jó....

Te jó ég. Nagyon rossz úton járnak...

VoLTE mellett simán működni kéne ennek normális konfiggal. Ha nekem is ilyen “ajánlatot” akarnak adni, nem fogom elfogadni. Köszi, hogy megírtad, legalább tudok hivatkozni rád.

Egyébként szerintem kifejezetten iPad oldali szolgáltatói konfiggal lehet ezt megoldani.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szabogabor10
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Az éjszaka folyamán élesítettek egy átmeneti módosítást. További javítás várhatóan jövő hét végére várható.

"A MultiSIM szolgáltatás alapvetően híváskezelésre alkalmas készülékekre optimalizált szolgáltatás. Ennek megfelelően a Telekom okos mobiltelefonokban és okosórákban tudja biztosítani a megfelelő működést."

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

" Javították a múlt héten pénteken jelzett, híváskezelésre nem alkalmas készülékek MultiSIM szolgáltatás hibáját, azaz az ilyen eszközök használatakor is rendben megérkezik a hívás a hanghívásra alkalmas készülékre. A javítás a 3G-n és 4G-n történő adathasználat esetén is megtörtént. A tabletek (az iPad-eket is), laptopok, stickerek és routerek is megfelelően működnek. A javítástól függetlenül - kifejezetten alacsony számú eseteben - előfordulhatnak a hálózaton olyan eszközök, amelyek esetén a MultiSIM nem az elvárt módon működnek. "

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

* A MultiSIM szolgáltatást havi díjas előfizetés mellé lehet igénybe venni. 
A MultiSIM szolgáltatás díja:
990 Ft/hó/bevont mellék SIM (kivéve Korlátlan Net és Net Korlátlan előfizetés mellett)Korlátlan Net vagy Net Korlátlan előfizetés mellett 4990 Ft/hó/bevont mellék SIM. Az akciós időszakban történő megrendelés esetén 990 Ft/hó/ bevont mellék SIM.
Az akció visszavonásig érvényes. A Korlátlan Net vagy Net Korlátlan előfizetések mellé akciós áron megrendelt MultiSIM ára 990 Ft marad az akció visszavonása után is a következő szerződésmódosításig.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: vazsonyierik
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
4 órája, best01 írta:

Szevasztok! Igényeltem egy MultiSim kártyát megosztani a korlátlan internetemet (míg  990Ft). Behelyezve a másik készülékbe (Ipad) a fő számot nem lehet felhívni foglaltat jelez. A főszámról lehet hívni. Ügyfélszolgálat kétszer azt javasolták cseréltessem ki a kártyát mert rossz. Vissza a partner üzletbe,felhívták a BHD-t (belső help desk) ahol hibajegyet vettek fel mert nem a kártya rossz. Egyébként az internetmegosztás az működik. A kérdés az lenne, hogy hol tudok én érdeklődni. Nem hiszem hogy a BHD szóba áll velem ( nem is tudom felhívni).
Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.

Én 14-én igényeltem, azóta nem kapok bejövő hívást, miután bejelentettem alakult ki az a rendszer, hogy 1-et csörög és leteszi (hívó félnél foglaltat jelez), így legalább megjelenik a nem fogadott hívásoknál ki hívott, szóval gyanús, hogy ez rendszer hiba lesz. Te milyen készülékben használod a fő sim-et? Nálam iPhone X, a MultiSIM pedig iPad Pro-ban van, érdekes lehet még, hogy az eSIM-esek is panaszkodnak a megbízhatóságról és az ügyfélszolgálaton ahol kértem elsőre azt mondták, hogy Apple SIM-el tudom használni az eSIM-et így elsőre kaptam egy eSIM-et aztán egy fizikait amivel végül ment.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Berci
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
17 órája, szabogabor10 írta:

Update. Ha letiltom a 4G-t iPad-en, a probléma megszűnik. Persze ez semmiképp nem megoldás, emiatt biztos nem fogok 3G-n netezni...

 

Ekkor: 11/16/2018 at 16:52, best01 írta:

A fő sim iphone se készülékban van a multisim pedig ipad-ben

Az iPad-en a 4G kikapcsolása nálam is megoldotta részben a problémát, részben csak azért mert sem a termékoldal, sem az ÁSZF-ben nem jelzik, hogy a másodlagos (vagy harmadlagos) kártyán nem lehet 4G adatkapcsolatot létesíteni. Az ügyfélszolgálat egyébként elég konstruktív volt és javasolták, hogy a 4G-t a fő SIM-en csak adatforgalmazásra használjam, de hiába kapcsoltam ki a VoLTE-t továbbra sem megy ha a második SIM-en engedélyezve van a 4G. Telefonálni végre teljesértékűen lehet, de ami a DuoNET-el ment, az még mindig nem működik MultiSIM-el...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, Lacikaaa írta:

Sziasztok, van most ez a Domino Fix SIM kártya,lehet ***** kérdés, de a 80 perc és az 1 giga net amit adnak most az ugye havonta megujjul ? nem egy évre adnak 80 percet remélem :D 

Bár nem a témához kapcsolódik mert ez a thread a MultiSIM előfizetéses kiegészítőcsomagról szól, de online rendelés esetén kapsz +10 giga netet, amit a kézhezvételtől számítva 60 napig használhatsz fel. A 80 perc és az 1 giga pedig 1 évre szól, nem újul meg havonta. Azon túl neked kell feltöltened a kártyát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 perce, Berci írta:

Bár nem a témához kapcsolódik mert ez a thread a MultiSIM előfizetéses kiegészítőcsomagról szól, de online rendelés esetén kapsz +10 giga netet, amit a kézhezvételtől számítva 60 napig használhatsz fel. A 80 perc és az 1 giga pedig 1 évre szól, nem újul meg havonta. Azon túl neked kell feltöltened a kártyát.

igen tudom h nem ide szol, de köszönöm a segitséget, én is igy gondoltam :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, szabogabor10 írta:

“A hiba oka ismert, szakértő kollégáink dolgoznak a megoldáson, még egy kis türelmed kérjük szépen!”

 

Remélem tényleg dolgoznak rajta...

engem ma hívtak, hogy hálózat szinten lekapcsolják a VoLTE-t és annak meg kell oldalnia a hibát ideiglenesen, de miután nálam ez megtörtént sajnos továbbra sem jó....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

A MultiSIM szolgáltatás alapvetően híváskezelésre alkalmas készülékekre optimalizált szolgáltatás. Ennek megfelelően a Telekom okos mobiltelefonokban és okosórákban tudja biztosítani a megfelelő működést."

Akkor viszont lehessen kérni DuoNet SIM-et korlátlan net mellé is. Egyszerű ez. Ne a legtöbbet fizetőktől féltsék már a hálózatukat...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szabogabor10
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...