Ugrás a tartalomhoz
  • 0

szkennelés (csatolás, melléklet) az online felületen


ÁrpádR

Kérdés

Külföldről, nem az Eu-ból szeretném a szolgáltatásaimat szüneteltetni.

Kérésem az online felületen elküldtem. A válasz szerint alá is kell írnom amit beszkennelve (csatolva) az online felületen tudok megtenni a szolgáltató szerint.

Nem találom  a szkennelési lehetőséget.

Valaki tud segíteni?

Köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

bocs nem szkennelést akartam írni azt meg tudom oldani a gépemen, hanem a beszkennelt kérésem  CSATOLÁSÁT (feltöltését) nem látom hol tehetem meg.

idézem a levelüket:

Ön az üzemszünet rögzítését kérte.

Ügyfélszolgálatunkra érkezett levele nem tartalmazza az előfizető saját kezű aláírását, ezért kérését sajnos nem tudjuk teljesíteni.

Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén:

  • postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434
  • fax: (80) 443-323
  • szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk

Együttműködését és megértését köszönjük.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ÁrpádR
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Köszönöm a segítséget végül telefonon megoldottam, az ügyintéző szerint sem lehetséges a csatolás a felületről.

Ez a hivatkozás nem vezet sehová...:(

Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén:

  • postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434
  • fax: (80) 443-323
  • szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk

Üdv

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Még jó, hogy van e-mail elérhetőség, nem úgy mint a propelleres és virágos szolgáltatónál, pedig a Telekom ügyfélszolgálata is szereti mindig azt hangsúlyozni, hogy az online felületen kell és lehet írni. :) Ez ugye például még asztali gépen is kényelmetlenebb mint a normál elektronikus levél, nem beszélve telefonról és tabletről. Főleg, ha egy olyan egyszerű műveletet nem képes a Telekom biztosítani mint a melléklet csatolása. Ez beleillik abba a folyamatba mint a Telekomos applikáció folyamatos butítása. Én talán egyszer használtam az online felületet, akkor sem emlékszem, hogy kaptam-e visszaigazolást. Arról nem beszélve, hogy az ilyen online formok biztonsága nem a legjobb. 

Tehat az a legjobb, ha a régóta jól bevált ugyfelszolgalat@telekom.hu-ra küldöd el a szkennelt aláírásodat, ez bevett gyakorlat szerződésmódosításnál, bár van olyan magyarországi szolgáltató, ahol ezt csak személyesen tudod megtenni. Esetleg ha neked megfelelő, választhatod a postai utat, de akkor tértivevényesen küldd el.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, ÁrpádR írta:

Köszönöm a segítséget végül telefonon megoldottam, az ügyintéző szerint sem lehetséges a csatolás a felületről.

Ez a hivatkozás nem vezet sehová...:(

Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén:

  • postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434
  • fax: (80) 443-323
  • szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk

Üdv

Mem az az első és az utolsó, ami (háttérszolgáltatáslént) nem működik a Telekomnál. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...