Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Díjcsomag módosítás + készülék vásárlás


hobor66

Kérdés

Sziasztok,

Szeretném a segítségeteket kérni a következő problémával kapcsolatban. Január 6.-án voltam az egyik T üzletben, hogy lemondjak egy készülék biztosítást és mivel a hűségem lassan lejár ezért érdeklődjek díjcsomag és készülék iránt. A díjcsomagot sikerült is kiválasztanom de a készülékben még nem voltam biztos. A kiszolgáló úriember felajánlotta, hogy a díjcsomagot szívesen módosítja azonnal és ha kiválasztottam a készüléket, akkor otthonról rendeljem meg. Sajnos hamar kiderült, hogy mivel átállítottuk a díjcsomagot, ezért a hűségidő is meghosszabbodott így nem tudok készüléket vásárolni. Visszamentem az üzletbe, megbeszéltük hogy ez így valóban nem OK, ezért visszaállítják a díjcsomagom a korábbira. Sajnos ez azonnal nem sikerült, azt a választ kaptam hogy kell várni pár napot amíg az online felület frissül. Nos ez már több mint egy hete volt. Többször beszéltem az úriemberrel telefonon, de egyelőre semmi változás. Írtam a chat részben is a problémámról, ott azt írták hogy ezt azonnal vissza kéne tudni állítani, de csak az adott üzletben lehetséges....

Esetleg találkozott valaki hasonló problémával? Mit javasoltok?

Előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...