Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Telekom alkalmazás probléma


Lali 205

Kérdés

Sziasztok! Az lenne a problémám hogy tegnap megint be lehetett kapcsolni a díjmentes 3GB adatot. Én ezt a dominó csomagomban kapcsoltam be. Az előfizetésemen is be lehetett kapcsolni,de kb 3 óra után vissza léptem az alkalmazásba és az előfizetésemen már nem volt sehol ez az opció. Ez egy hiba,vagy direkt vették ki? A válaszokat várom és nagyon köszönöm! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...