Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Outlook küldés


kispalika

Kérdés

Üdv!

A freemail-es címet Outlookban használom. Eddig tökéletes volt. A beállításokban semmit nem változtattunk, de egy ideje csak fogadni lehet, küldeni nem.

Hibaüzenet:

Az üzenetet nem lehet elküldeni. Ellenőrizze a fiók tulajdonságai között az e-mail címet (itt a freemailes címem van). A kiszolgáló válasza: 421 4.7.1 Sender address rejected: ail-outd.mail.t-online.hu

Ezek a kimenő beállításai:

      

A kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP) hitelesítést igényel – ez ki van pipálva.

      Bejelentkezés a következő adatokkal:

           Felhasználónév: mail.test@t-online.hu

           Jelszó: amit a szolgáltató megadott az internethez

           Jelszó tárolása – kipipáva.

Speciális beállításokban a kimenő üzenetek portszáma: 25, titkosított kapcsolat használata: nincs.

Próbálkoztam más beállításokkal, ennek hatására kitörölte a kimenő üzenetekhez tartozó jelszót. Mindent visszaállítottam az eredeti beállításra. De most hiába írom be a szolgáltatótól kapott internethez tartozó jelszót, mindig feldob egy ablakot, hogy a mail.t-online.hu kiszolgálóhoz, mail.test@t-online.hu felhasználónévhez tartozó jelszót adjam meg. Mindegy hogy kipipálom-e vagy sem a jelszó megjegyzését, újra feldobja az üzenetet.

Mi lehet a hiba?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
Ekkor: 2019. 02. 02. at 15:04, kispalika írta:

Üdv!

A freemail-es címet Outlookban használom. Eddig tökéletes volt. A beállításokban semmit nem változtattunk, de egy ideje csak fogadni lehet, küldeni nem.

 

Hibaüzenet:

 

Az üzenetet nem lehet elküldeni. Ellenőrizze a fiók tulajdonságai között az e-mail címet (itt a freemailes címem van). A kiszolgáló válasza: 421 4.7.1 Sender address rejected: ail-outd.mail.t-online.hu

 

Ezek a kimenő beállításai:

 

 

      

A kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP) hitelesítést igényel – ez ki van pipálva.

 

      Bejelentkezés a következő adatokkal:

 

           Felhasználónév: mail.test@t-online.hu

 

           Jelszó: amit a szolgáltató megadott az internethez

 

           Jelszó tárolása – kipipáva.

 

Speciális beállításokban a kimenő üzenetek portszáma: 25, titkosított kapcsolat használata: nincs.

 

Próbálkoztam más beállításokkal, ennek hatására kitörölte a kimenő üzenetekhez tartozó jelszót. Mindent visszaállítottam az eredeti beállításra. De most hiába írom be a szolgáltatótól kapott internethez tartozó jelszót, mindig feldob egy ablakot, hogy a mail.t-online.hu kiszolgálóhoz, mail.test@t-online.hu felhasználónévhez tartozó jelszót adjam meg. Mindegy hogy kipipálom-e vagy sem a jelszó megjegyzését, újra feldobja az üzenetet.

 

Mi lehet a hiba?

A hiba oka valószínűleg az, hogy a Telekom lelőtte ezt az általad  eddig küldésre használt teszt e-mail címet. (ennek nagy a valószínűsége) Az internetszolgáltatáshoz nem kaptál t-online-os e-mail címet? Ez esetben valószínűleg kábeles interneted van.

Több megoldás is van.

Amennyiben van mobil előfizetésed (nem Domino), akkor jár hozzá t-email.hu végű e.mail cím, ez esetben ezt használhatod küldésre.  https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/kapcsolodo-szolgaltatasok/uzenetkuldes/t-email

Ennél még egyszerűbb, ha van gmail postafiókod, akkor azt is használhatod küldésre. https://support.google.com/mail/answer/7104828?hl=hu

Egyéb esetben fel kell hívni a 1414-es számon az ügyfélszolgálatot, és ott részletesen elmondani az esetet

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szerintem átmenetileg állíts be neki egy gmail-es címet küldésre, egyébként meg inkább te beszélj a telefonos ügyfélszolgálattal. Az internet előfizetéshez most már alapból nem jár telekomos postafiók, de kérésre adnak t-online-os címet. Egyébként én is flottás vagyok, és van t-email-es postafiókom, mert a díjcsomag része a mobilinternet, ezért jár hozzá. Szerinrem kérdezd meg te is, ha nincs, akkor is regisztrálnak egyet. Akkor meg azt is lehet használni küldésre, a leírást feljebb linkeltem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
11 órája, teherwagon írta:

Hello @kispalika, a leírtak alapján csak a megadott e-mail címmel, jelszóval lehet gond. az e-mail cím fura, az a tiéd? meg előfordulhat az is, hogy más jelszó tartozik az internethez és az e-mailhez. egyébként bővebben itt és itt talász infót

Nincs t-online-os e-mail címem. Azt hiszem ezt ők írták be egy alkalommal, mikor ugyanígy jártunk, hogy egyszer csak elromlott, ami addig jó volt. Emlékeim szerint nem adtak meg két jelszót.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem is volt ilyen gyanúm, hogy a Telekom variált valamit. 

Tulajdonképpen édesanyám levelező programjáról van. szó. Nem tud róla, hogy kapott volna t-online-os e-mail címet. Neki csak Dominós telefonja van. Nekem van előfizetéses, de szerintem ahhoz nem jár t-email.hu cím, mert céges, flottás előfizetés. A g-mail-ost viszont meg fogom próbálni nála, köszönöm a tippet.

Írtam helyette egy levelet a Telekom online hibabejelentőre, másnap felhívták, elmondtak neki pár dolgot, hogy mit állítson be, de nem is nagyon értette, meg nem is sokat ért, amit mondtak. Utána egy Telekomos e-mail címre is elküldtem, képernyőfotókat mellékeltem az összes beállításról, ott meg nem is válaszoltak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...