Ugrás a tartalomhoz
  • 0

A "Kék cégnél" vásárolt készülék letiltás


fgyuri

Kérdés

Kérném a tisztelt fórumozók segítségét, esetleges tapasztalatát !

"Kék cégnél" vásárolt, "Kék céges" előfizetéssel működő céges készülékemet a Telekom letiltotta IMEI szám alapján, számlanemfizetés miatt.

Soha nem voltunk ennél a nagyszerű cégnél előfizetők.

Negyedik, azaz negyedik napja nem működik a készülék, a nagyra becsült ügyfélszolgálat pedig csak még egy kis türelmet kér ...

Szóval valakinek volt esetleg ehhez hasonló tapasztalata ?

Hová lehetne menni megoldani a dolgot ?

Ügyfélszolgálati irodák a domino kártya feltöltésén kívül sok mindenre nem alkalmasak sajnos a tapasztalat szerint ...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: fgyuri
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

18 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Oké.

Ha van valami fejlemény jelzem, illetve adminunk is pingeli a témát ott ahol kell.

Úgy tudom, hogy az IMEI számod bekérésre került. :)

Szerk 2019.03.11

" Az Ön készüléke letiltása kapcsán a Magyar Telekom egyeztet a ***** Magyarországgal és a vizsgálat lezárultáig nem tudunk bővebb felvilágosítást adni. A letiltás álláspontunk szerint indokolt és jogszerű volt, hátterében a készülék beszerzési forrása áll, nem Ön, mint tulajdonos. A kellemetlenségért elnézést kérünk. Az ügyben további tájékoztatásért mint ügyfél a ***** Magyarországhoz tud fordulni. "

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Még egyszer leírom.

Kék cégnél vagyok és a magenta cég tiltotta a telefonom, akikhez semmilyen közöm nincs !

Ráadásul csak vakaróznak, értetlenkednek.

Aztán rádöbbennek, hogy valóban igazam van.

De megoldás nincs, negyedik napja nem elérhető a cégem emiatt, nincs netbankolás, GPS stb stb.

Tehát egy cselekvőképes, döntéshozó kontaktot keresek nagyon sürgősen.

A hadba állított biorobotokból már nagyon elegem van.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nyilván az első utam a *****hoz vezetett.

Van egy adatbázisuk, amiből az IMEI szám alapján ez az infó kiderült.

Második utam a Telekomnál volt.

Itt hosszas bénázás után megtalálták a saját rendszerükben is ezt a tiltást.

Egyik hab a nagy tortán, hogy egy Xiaomi telefonról van szó, amit a Telekom sosem forgalmazott.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, fgyuri írta:

A kék számlákban sem volt soha csúszás - de ez jelenleg teljesen lényegtelen.

Nem lényegtelen, éppen ez a fontos. Ha ott nem volt csúszás, és a Telekommal nincs semmilyen kapcsolatod, akkor nem kellett volna tiltani a mobilod.
Az nem lehet, hogy esetleg összekeverték az IMEI számot? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...