Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV rendelés


Roland77

Kérdés

  • Válaszok 160
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

az aranyat érö szavak! :

 

Köszönjük, hogy a lenti kérdéssel ügyfélszolgálatunkhoz fordult 2015. február 10-én

Ügyintézőnk hamarosan válaszol megkeresésére! Addig is szíves türelmét kérjük és figyelmébe ajánljuk további elérhetőségeinket, valamint Gyakori Kérdéseinket, ahol hasznos információkat talál mobil és otthoni szolgáltatások témakörökben.
Üdvözlettel:
Telekom
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

akor te már sínen vagy:) az én történetemben az újabb csavar, hogy megkérdezte kedves telekomos hölgy, hogy miért nem regisztrálok TVGO-ra és akkor mobileszközről elvileg lehetne tv-t nézni, amíg megjön a készülék...csakhogy átmeneti technikai probléma miatt(ami szombat óta tart) nem lehet regisztrálni a TVGO-ra...azóta hívtak a műszakiak, de nekik sem sikerült a regisztráció:) komolyan mondom vicc ez a cég:)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ma TALÁN sikerült pontot tennem a tv rendelési ügyem végére.Elkövettem azt a hibát hogy,január elején online rendeltem egy LG ......-készüléket.Január végén felhívtak hogy ez a készülék nincs készleten és azt sem tudják mikor lesz,és ha nem akarok tovább várni akkor válaszak inkább egy Samsungot,mondom jó legyen akkor Samsung.Ma felhivtam öket és azt mondják hogy sehol nem látják a rendelésem a rendszerükben, két dolgot tehetek, vagy megrendelem telefonon vagy újra  online. Megrendeltem telefonon mire közölték hogy ujabb 30 nap várakozási idő de természetesen sürgetik a dolgot.Erre azt feleltem hogy a 30 nap régen letelt már és ha jövö hét péntekig nincs itt a tv akkor ne fárasszák magukat mert sem a készüléket nem veszem át és a tv elöfizetésem is lemondom.Szerintetek mi lesz ebböl?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
ekkora káoszt én még nem láttam,volt már ügyes bajos dolgom más szolgáltatokkal is de egy két telfon max egy pár nap és minden rendben volt,itt meg még a rendelésem is eltünik és hazudgálnak össze vissza ja és természetesen a kedvenc dumám legyek türelmes 1-2 hét és biztosan történik valami
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

na sikeres 30 perc veszekedés után megint más infot kaptam!!!

technikai hiba miatt ujrainditották a megrendelésemet és ismét ketyeg a 30 nap 

de 10 percig nem tudta megmondani mi a hiba majd mikor már az erélyes felszolalás megtörtént akkor nyögte ki hogy mi a bibi!!!

érdekes hogy a hétföi napon folytatott beszélgetés alkalmával ilyen hibaok nem volt azt mondták folyamatba van !

nyomatékositott a hölgy hogy a héten biztos nem lesz tv-m!! de lehet még a jövö héten sem!!

kész káosz! jóvá akar nekem irni 5000 -et amivel törölhetem a hátsóm!!

gondolkodom hogy megszüntetem az egész kapcsolatom a T-home-mal!

menjenek a francba!!!!!!!!! 

poén én is ugy kaptam meg a szerzödést hogy nem az az összeg van rajta mint az online rendelés összege lenne!! 2 hete vizsgálodnak rajta!!

NEVETSÉGESEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

a szappaopera következő fejezete(emlékeztetőül:január 27-én megrendelt samsung TV)

Telefonos érdeklődés folyamatban levő ügyről:

-Jónapot kívánok miben segíthetek?

-XY vagyok, XY megrendelésem után érdeklődnék XY dátummal XY készülék..

-Kérem várjon azonnal megnézem(10perc muzsika)

-Köszönöma  türelmét látom hogy XY dátummal megrendelte XY készüléket....(csönd)

-Igen, és akkor hogyan tovább?

-sajnos nem tudok mást mondani, talána  prevenciós(???) csoportnál van...

-Azmi, hiszen már hívtak hogy rendben a megrendelés, sőt már az új szerződést a meghosszabbított hűséggel meg is kaptam azóta postán...

-(hosszú csend)

-Nos?

-sajnos nem tudok mondani semmit, kérem várjon türelemmel

-köszönöm-vonal megszakít

 

LOOOOOOL

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

a tegnap déli balhé után még délután visszahivott a hölgy akivel veszekedtem 100 elnézését és megértését kérjük után jelezte hogy biztos nem kell 30 napot várni a tv-re max 2 héten belül!!

erre ma délbe hiv a LG- töl az uriember aki jelzi felém hogy olvasott 1 levelet amibe azt irták a T-homosok hogy jövö hét hétfö - szerda a várható érkezés idöpontja!!

pisslogtam mint hülyegyerek a vidámparkba hogy milyen rendesek az LG-nél pedig nem lenne az ö dolguk utánna járni a dolgoknak!! gondolom negativ irányba menne a hirnevük vagy nem tudom!! nem is érdekel mindenesetre rendesek!!!

kiváncsi leszek a jövöhétre megjön -e tv!!

csipke1862 remélem mihamarabb megkapod te is , de a számla még sajna nem garancia rá

nekem a számla még hüségidö nélküli fog jönni ha nem lesz meg a tv!

akkor megint lehet reklamálni!!! mert azt mondták hogy jováirás lesz ha igy történne!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

én csak megérdeklödtem hogy kapnak-e infot a garancia miatt a megrendelöröl meg rákérdeztem a készlethiányra hogy létezik -e!!

azt mondták nem tudnak rola hogy lenne valahol az országban hiány!

és volt olyan rendes hogy utánna járt a telekomnál mi történt miért nem lehet kiszállitani a tv 30 nap alatt!!

gondolom nem nézik jo szemmel ök sem ha baromságok miatt nem LG-t veszel hanem mondjuk sam-ut vagy sony-t!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...