Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV rendelés


Roland77

Kérdés

  • Válaszok 160
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

"balszerencsémre" olyan területen lakom, ahol nincs nagyon alternatív vezetékes szolgáltató-13éve vagyok az elégedetlen ügyfelük, mobil is szintén náluk van. Elmaradás nem nagyon volt, max pár napos csúszások ha alutaztunk ilyesmi...de elvileg telefonban azt mondták csak ha voltam behajtás alatt azt nézik olyan meg nem volt....de ha meg nem felelem meg a "prevenciós" osztálynak, akkor 3hét alatt nem tudnak felhívni hogy sajnáljuk de blablabla? és akkor nem rabolnánk egymás értékes idejét.... 23. napnál tartok egyébként, 1hét van a 30-hoz:)

és egy újabb csavar, ma jött tőlük a levél, hogy érrzékelték, hogy lejárt a mobilos hűségem és leszek szíves új készüléket vásárolni, és hosszabítani:) most már akkor kivárom mi lesz a vége:)

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szép jó napot mindenkinek!

Március 9-én rendeltem  Tv készüléket.Ma felhivtam  Telekomot és közölték hogy törölték mert tartozásom van, Kérdéztem miféle tartozásom van  mikor tiszta vagyok?, felháboritó volt mert még ők se tudják mi lehet, egyszerüen nem tudják csak anyit mondtak hogy 39 ezer ft tartozásom van,

Tavaly szeptemberben nekem volt korlátozásom, 6hónapot kellet várnom,, de közben  időben  be volt fizetve minden,se hátralékom se Behajtás se nem volt ,Az ÁSZF Szabályoknak megfelelően Cselekedtem,

  • akik felé az elmúlt 6 hónapban folyamatos kiszámlázás történt (6 teljes havi normál számla a szolgáltatásra vonatkozóan) és
  • akiknek jelenleg nincs díjhátralékuk és nincsenek behajtási folyamatban, és
  • akik az elmúlt 6 hónapban kiterhelt számlákat a fizetési határidőre befizették.

__________________________________________________________________

 

Ezek nekem  mind megvoltak ,, De viszont  a rendszerükben nem tudják meg mondani hogy mi lehet nekem 39 ezer tartozásom.. Csak az a baj hogy mikor  rendeltem  illetve a rendelés le adtam,telekom munka társt kértem hogy tessék utána nézzni mert tavaky korlátozásom volt.  6hónap letelt stb, akkor miért nem mondták nekem hogy nem lehet,,, de még  munka társ is mondta hogy lehet rendelni de közben utána nézet mindenek amira kértem, , tavaly ugyan igy volt de nem szóltak semmit hogy 6hónapot meg kell várni,,  se telefon  hogy felhivják az embert semmi. nekem kell utána érdeklődni , és mondják a végén hogy törölték,, nem közölnek semmit hülyének nézzik az embert,,,

Telekomtól már nem lehet rendelni semmit, már lassan fel kell mondani a szolgáltatást .

De ellőte  irok egy kérelmet, hogy miért mondtam fel a szolgáltatást

 

 

Ma   vagy 10 hivtam telekomot, Nagy nehezen kapcsoltak el mondtam mi a panaszom, Erre kapcsoltak behajtás csoporthoz de ott kbfélóra, 1 óra kellet várakozni mert nem voltak elérhető hogy tisztázam az ügyemet,,, egyszerüen nem tudtam intézni  semmit ezzel meg van oldva az ügyem   

 

munka társ dolgozó szerint a Rendszer törölte a meg rendelésemet auto matikusan,,,, de 39 ezer ott van  tavaly is  amiről nem is tudtam csak késsőbb derült ki,,, de  nem tudják milehet.. szerintem nem ártana Frissiteni a rendszert...

 

Elnézést kérek de ez a igazság.

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló! Olyanban kérném segítségeteket,hogy online rendeltem a fent nevezet tévé készüléket még január végén meg is kaptam.Most viszont már gondok vannak vele garancia papír megvan most visszont a szerviz elvitte,de visszont nincs számlám a vételről.Netes rendelés és részletre.A saját lapon a dokumentumokban sem szerepel erről semi számla többi minden megvan. Olyan kérdésem lenne,ha más is futárral kapta meg a tévé készüléket akkor kapott e a futártól számlát vagy küldtek e ki a T-től számlát külön erről? Az előfizetéses szerződésmódosításon csak a tévé teljes összege van feltüntetve a szerviznek az meg nem jó rendes számla kéne róla. Na ezt most kérnem kell külön vagy elfeljteték? Köszönöm a segítséget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát köszi!Sajnos én nem kaptam semmit mert ami van az megvan mind sőt úgyanazt tuddnám csak letölteni a webes felületről is.

De bemegyek ma és rákérdek mert szerintem ők felejteték el.

Ismerősömnek meg nem is adtak mert,hogy nem lehet kinyomtatni valami külön kérvény kell hozzá vagy mi.Nem hiszem el,hogy egy ******* számlát nem lehet adni hihetetlen.

Na,de kiváncsi leszek én is ma erre.Vagy asztalt borítok! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...