Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Maraton szolgáltatás


Noji

Kérdés

Hetek óta próbálom a telekom alkalmazáson keresztül megrendelni a Maraton 400 MB mobilinternet szolgáltatást. Minden egyes megrendelésnél azt írja ki, hogy sikertelen megrendelés, kérjük próbálja újra. Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot is próbáltam már, de ott csak a domino 1 GB és 4 GB- os csomagot jeleníti meg. Próbáltam hívni is az ügyfélszolgálatot, viszont soha nem kapcsolnak senkit, mivel állandóan azt mondják, hogy megnövekedett a várakozási idő.  Hogyan tudnám még bekapcsolni a szolgáltatást? Köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Hello @Noji, a Té honlapján belépve próbáld (az alkalmazás és a 1777 mellett ott lehet még). gyerkőc számán megnéztem, látom, de nem rendeltem meg, így csak elvileg jó. ha nagyon elakadsz, akkor kérj segítséget chat-en (a Té honlapján böngészd a telókat, és rövidesen megjelenik). ja, és egyenleged ugye van, nem azért megy félre, mert nem elég rá?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...