Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mobil-wifi


Kálingerné Szalai Irén

Kérdés

""Július 24-én Samsung A3 mobilomon vegrehajtották az ütemezett frissítést, utána nem kapcsolódott az itthoni wifihez,  azt jelezték, hogy "hitelesítési hiba tõrtént". újra beírtam a wifi jelszót, semmi... rutert kikapcsoltam, sremmi. Teljesen újraindítottam a rendszert, semmi.

A Tekekom megvizsgálta a vonalat, de minden rendben volt, sőt van egy tabletem, ami szintén hibátlaniul műkõdik a wifivel. A telefonomat a Samsung szervizbe elvittem, ott is műkõdõtt wifivel, a telefonnak sincs semmi baja.  5000 Ft-ért újra frissítették volna, de nem garantálták, h ogy az megoldja a gondomat, a gyári visszaállítás is kérdéses, sőt adatvesztéssel jár.

Kérnék segítséget, mit tudok tenni, nagyon hiányzik, és nagyon bosszsntó ez az egész! 

Előre is köszönö mindennemű segítséget,  ötletet. 

 

Kálingerné Szalai Irén

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...