Ugrás a tartalomhoz
  • 0

1777-ről tömeges sms


efi99

Kérdés

Tiszteletem!

2 napja minden ussd kódos Domino egyenleg lekérés után (*102# vagy *111#-tel kezdve) folyamatosan, egymás után jön 8-10 alkalommal legalább ugyanaz az sms a 1777-ről, ami a Telekom app egyenleg lekérdezés funkcióját promotálja. Csak a szám blokkolásával lehet úrrá lenni rajta, a blokkolást feloldva az első lekérdezés után kezdődik elölről, addig viszont semmi. Más feladó sms-ével, valamint a 1777-ről érkező más sms-ekkel sincs probléma. (Az egyenleg lekérdezéshez használok hónapok óta egy applikációt, ami ezt automatikusan megteszi minden kimenő hívás és kimenő sms után és folyamatosan mutatja widget-ben, de a kézi lekérdezéssel is ugyanígy gond van). Mondjuk már az elsőt sem tudom mi váltotta ki péntek hajnalban 5:48-kor, mert akkor viszont nem volt lekérés.

Tapasznyalta valaki? Ötlet? Bejelentettem telefonon, de nem sikerült megoldani.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

18 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Hello @efi99, fura és kétesélyes. egyik lehetőség, hogy az appban elszúrtak valamit, pl. egy frissítést (a kézi lekérdezést ugye az appos kézire értetted?). ekkor a következő frissítés megoldja, vagy nem, de én a helyedben inkább keresnék helyette másikat. a másik (ha a másikkal is ugyanez lesz), hogy a Té központ nem érzékeli, hogy megkaptad a választ, így folyamatosan próbálkozik újra és újra. ezt a Ténél látniuk kell, így ha jelzed feléjük, megoldják (írtad, hogy jelezted, és nem sikerült, de ha úgy alakul, én nekifutnék munkaidőben még egyszer, hátha). majd írd meg, légyszi, hogy mi lett a vége

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem, a kézi lekérdezés az app nélküli sima *102#-re vonatkozik, valamint a Telekom ussd menüjéből indítottra.

Az app kb fél éve fent van, eddig jól működött (frissíteni nem fogom, mert a GDPR miatt az sms-ek mozgását már nem figyelheti az új verzió, így kimenő sms után nem tudnám már automatikusan lekérni vele).

A 1777-re minden más sms-t "visszajelent" a telefon, azok nem jönnek duplán.

Komolyan már kezdem azt hinni, hogy büntiben vagyok, mert fél év alatt elment kb 3000 ussd lekérés, ugyebár tök ingyen, de az elektronpályákat mégiscsak koptatva, ezért minden ilyen után jön az ajánlat, hogy ugyanmár, van más lehetőség is. Ti egyáltalán kap(ta)tok ilyen promóciós sms-t, akár csak 1-et is ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nem lett vége. Le lettem azzal pattintva, hogy karbantartanak valamit. Nyilván az én vonalamat csak, az éterben.

Nem oldódott meg, a helyzet változatlan. A blokkolás feloldása után tök csönd, aztán ahogy küldöm az első lekérdezést fél percenként potyog az sms. A 6. körül meguntam és visszablokkoltam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Semmi extra!

Az Ön egyenlege: xxFt.

Aktív: évhónapnap

Üdvözlettel:

Telekom

Semmilyen SMS nem jön. Állítólag az okostelefon vs. butatelefonsághoz van köze. Állítólag csak okostelefon használóknak fog megszűnni. Mondjuk nem teljesen világos, hogy az USSD szolgáltatás elérése miért telefontípushoz kötött. Vagy így akarják felmérni, hogy kinek van okostelefonja és kinek nincs?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Épp most, ntamas írta:

Semmi extra!

Az Ön egyenlege: xxFt.

Aktív: évhónapnap

Üdvözlettel:

Telekom

Semmilyen SMS nem jön. Állítólag az okostelefon vs. butatelefonsághoz van köze. Állítólag csak okostelefon használóknak fog megszűnni. Mondjuk nem teljesen világos, hogy az USSD szolgáltatás elérése miért telefontípushoz kötött. Vagy így akarják felmérni, hogy kinek van okostelefonja és kinek nincs?

 

Milyen telefonnal kérted le?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az app kritikák alatt azt állították, hogy régi telókon menni fog.

De pontosan mi annak az SMS-nek az érdemi része, ami erről szól? Tehát úgy értem, hogy konkrétan hogy volt megfogalmazva?

Tudtommal amúgy az USSD válaszüzenet lényegében egy SMS-féle és lehet így akarnak egy rakat pénzt spórolni, hogy nem küldenek ilyen speciális "SMS-t".

Csak ez telefontípustól független szolgáltatás elvileg, mert ha berakod egy akármilyen 4G modembe (bár itt elsősorban USB-sre gondolok, de tán mifin is műxik a megfelelő driverekkel), nyitsz egy terminált, akkor simán kiadhatók USSD kódok és válaszol rá.

Inkább az az érdekes, hogy hogy kérdezi le a típust. Tuti van valami szolgáltatóspecifikus "silent sms", amivel ezt lekérdezik, utána meg már annak függvényében történnek a továbbiak.

Szóval ha átteszed másik (nem okostelefonba és nem tabletbe) eszközbe a kártyát, miután úgy mond megszüntették, lehet továbbra is működni fog.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Na, hétfőn megszűnt valóban, azért ez csúnya húzás volt. Azért lássuk be, hiába nem csökkenti az adategyenleget, ha az app kérdezi le mobilneten keresztül, ez eleve feltételez egy net szolgáltatást, ami pénz. És aztán, ha a többi app is felfedezi, hogy hohó van itt internet wifi nélkül is, akkor azok is szüttyögnek a háttérben és elkezdik felzabálni a keretet. Aztán akkor lehet tűzfal appal kínlódni, hgy letiltsuk mindet a Telekom appon kívül.

Duplán érthetetlen a partizánakció annak fényében, hogy a *111#-ből indulva végül is lekérdezhető (még?!) egy fél perc alatt, de miért kell szívatni a jó népet, hogy átvergődjön ott még 3-4 almenün.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...