Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Van interneten de mégsincs (Hollandia)


WeKing

Kérdés

Sziasztok!

Kicsit több mint egy hónapja jöttem ki Hollandiába, mikor megérkeztem valamiért nem volt jó a mobilnetem.. 4g-ről átkapcsolva 3g-re a probléma megoldódott. Most töltöttem fel a kártyám, a mobilnet összegét le is vonták DE valamiért mégsem tudom használni a netet. Fogalmam sincs mi lehet a baj. Nem fogyott el a netem, hiszen most aktiválta be magát azáltal, hogy feltöltöttem a kártyám.. nem tölt be semmit, Messenger-nél csak annyit ír ki, hogy csatlakozás de nem csatlakozik. 4g, 3g, 2g, egyikén sincs semmi eredmény. Valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond? 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
Ekkor: 2019. 10. 18. at 8:17, WeKing írta:

Sziasztok!

Kicsit több mint egy hónapja jöttem ki Hollandiába, mikor megérkeztem valamiért nem volt jó a mobilnetem.. 4g-ről átkapcsolva 3g-re a probléma megoldódott. Most töltöttem fel a kártyám, a mobilnet összegét le is vonták DE valamiért mégsem tudom használni a netet. Fogalmam sincs mi lehet a baj. Nem fogyott el a netem, hiszen most aktiválta be magát azáltal, hogy feltöltöttem a kártyám.. nem tölt be semmit, Messenger-nél csak annyit ír ki, hogy csatlakozás de nem csatlakozik. 4g, 3g, 2g, egyikén sincs semmi eredmény. Valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond? 

 

Probléma megoldva. Leírom a megoldást, hátha másnak később segít..

 

Az volt a baj, hogy bár én Netplusz S-ről váltottam Domino Duplára, a Netplusz S miatt nem ment a mobilnet. A Domino Dupla aktiválta magát, amikor feltöltöttem az egyenlegem. A problémát kétféleképpen lehet megoldani: lemondod a Netplusz S-t vagy feltöltöd megint az egyenletes, hogy beaktiválja a Netplusz S-t is. Esetemben ez történt, ugyanis külföldön vagyok, és fizetős az a szám, amin keresztül le tudtam volna mondani a Netplusz S-t.. szóval inkább feltöltöttem megint az egyenlegem, mert addig szerencsétlen késtem a szám hívásával, hogy megette a maradék pénzem ?? 

A segítséget a Telekomtól kaptam Messengeren keresztül, ott igazából normálisabban elmagyarázták. Gyorsak voltak és segítőkészek. Örülök neki, hogy sikerült ilyen hamar megoldani a dolgot (kb 15 perc alatt válaszoltak). 

A többieknek is köszönöm a segítséget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Hello @WeKing, csak a szokásosak:

  • telefon ki-bekapcs volt?
  • roaming biztosan be van kapcsolva? ha a hívások pl. mennek, akkor ez pipa
  • olyan mobilnet csomagod van, ami külföldön is használható? ha ugyanaz, mint korábban, akkor ez pipa
  • helyben van internet hálózat (lefedetlen területet, átmeneti hálóhibát kizárandó próbáltál más hálózatra feljelentkezni)?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Volt telefon ki-bekapcs. Rroaming be van kapcsolva, mielőtt kijöttem, voltam emiatt tmobile üzletben illetve azóta itt kint telefonáltam is.

Lehet ez lesz a ludas. Nagyobb csomagra váltottam a tmobile alkalmazáson keresztül de ott azt írta/írja, hogy EU-n belül is használható. Szóóval elméletileg lennie kéne mobilnetnek.. 

A negyedik pontot még nem próbáltam.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...