Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

Tisztelt Telekom!

Magentás előfizető vagyok (TV, Telefon, Internet és Mobil). A mobil csomagom Mobil L + korlátlan NET. Telefonom: Huawei P30 Pro VOG-L29.

Bekapcsoltam a készülékemen a Wifi-hívás opciót. Preferált hálózatnak a mobilszolgáltatást kapcsoltam be.

Kettő kérdésem van:

1. Kell -e a Wifi-hívás miatt plusz havi és/vagy percdíjjat fizetnem és kell e aktiválnom a Telekom weboldalán is vagy ügyfélszolgálaton?

2. Ha át kapcsolom 4G vagy Wifi -re a preferált hálózatot, akkor drágább lesz a telefonálás?

Örömmel olvasnék erről a honlapjukon is és várom válaszukat itt vagy az email címemen:

*****@gmail.com

Üdvözlettel: **** Nándor

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Hello @csakalinuxjo, be kell kapcsoltatnod a Ténél is (még valami tesztfázis van, így a honlapon, appban nem megy, csak telefonon vagy a honlapjukon elérhető chaten), és a VoLTE-hez hasonlóan ez lényegében csak egy hívástechnológia, semmi plusz díja nincs (ha a csomagodban díjmentes az adott hívás, akkor wifin is az, ha fizetős, akkor wifin is pont annyiba kerül, mint egyébként)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...