Kérdés

Üdv,

számhordozást szerettünk volna a Telekomhoz, de meggondoltuk magunkat így kértük a számhordozási igény visszavonását meg is kaptuk az SMS-t, hogy törlésre került az igény, a megrendelést sem hozta ki a futár viszont a felületen "Szállításra vár" állapotban van. Biztos, hogy sikerült törölni az igényt vagyis a felület hibája, hogy nem frissült olyan állapotra, hogy "Törölt/Érvénytelen megrendelés" ??

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Holnap már egy hete kesz, hogy a futárnak érkeznie kellett volna. És van ugye a 10 napos határidő aminek el kell telnie a rendelés teljesítése és a számhordozási időablak között

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @mr.zoltan, semmi sem biztos, de a Té által kiküldött sms és a futár elmaradása alapján fölöttébb valószínű, hogy csak valami honlap bug lesz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most