Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Díjcsomag váltás hiba


minden_nev_foglalt

Kérdés

Üdv!
Szombaton próbáltam díjcsomagot váltani, még néhány napja ki is néztem melyiket lenne megfelelő nekem. Mobilon kapkodva csináltam, lehet én néztem el valamit, de biztos vagyok benne, hogy nem azt a díjcsomagot választottam, amire végül átrakott.  Így a tervezett havi 7 ezer helyett egy huszast kéne kicsengetnem, ugye érthető, hogy ezt annyira nem szeretném.
Milyen lehetőségeim vannak? 1414-et őszintén szólva semmi kedvem felhívni, nem egy robottal akarok beszélni. Délután megpróbálok elugrani a legközelebbi T-boltba, de addig is érdeklődnék. Úgy hallottam van a díjcsomagokkal kapcsolatban is valami elállás, ez mennyire igaz?
Ha jól sejtem legrosszabb esetben egy hónapot kiböjtölök, aztán fogok tudni újra váltani (hűségidő már rég lejárt), de azért jobb lenne visszacsinálni az egészet.
Köszi!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...