j22

Nem adták oda a telekom üzletben vásárolt telefont

Kérdés

Pénteken (nov 22) vettünk egy telefont a helyi Telekom üzletben (a már meglévő otthoni előfizetéssel)
Hiába volt készleten a telefon, nem adták oda, mondván, hogy úgyis kell routert cserélni (nem mondták miért) így majd hétfőn vagy kedden fogja hozni a telekomos szerelő a telefont az új routerrel együtt. Ma telefonált a szerelő, hogy majd csak december 5.-én fog jönni.

Miért nem lehetett volna már a vásárlás napján elhozni a telefont  és a modemet kicserélni később?
Ha tudtam volna, hogy így járok akkor máshol vásároltam volna. A régi készülékemet már be sem lehet kapcsolni, most itt vagyok telefon nélkül több mint egy hétig.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Azt mondták, hogy mivel otthoni előfizetéssel vettem ezért csak így oldható meg. Csalódott vagyok, de nem tudok mást tenni, mint várni az 5.-ét.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Menj vissza, panaszold el nekik, hátha oadaadják, illetve kérdezd meg, hogy mi volt a pontos oka, amiért nem lehetett odaadni. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most