Sziasztok, furcsa módon 17-19 óra között naponta két alkalommal minimum megszakad a VDSL bondingos net. A szolgáltató már egy probet is kihelyezett de már néhány napja lezárták a hibajegyet és még nem jeleztek vissza hogy találtak volna valamit.
A jelenségről. A ZTE H368N "internet" ledje pirosan világít. Az eszköz a belső hálózati natolt címen nem elérhető. A hiba ideén az internetes böngészés "DNS probe failed" hibára fut. Az eszközre csatlakozó egyébb vezetékes és vezeték nélküli klienseken is tapasztalható.
Az újraindítással eltűnik a hiba minden alkalommal
Nem tudtok valamilyen támpontot adni hogy mi az oka ennek ami miatt a szolgáltatói hibaelhárítás elnyúlik ennyire?
A HGW után nem tudom valahogyan diagnosztizálni a hiba forrását? csak a szolgáltató?
Posztolva ekkor:
Sziasztok, furcsa módon 17-19 óra között naponta két alkalommal minimum megszakad a VDSL bondingos net. A szolgáltató már egy probet is kihelyezett de már néhány napja lezárták a hibajegyet és még nem jeleztek vissza hogy találtak volna valamit.
A jelenségről. A ZTE H368N "internet" ledje pirosan világít. Az eszköz a belső hálózati natolt címen nem elérhető. A hiba ideén az internetes böngészés "DNS probe failed" hibára fut. Az eszközre csatlakozó egyébb vezetékes és vezeték nélküli klienseken is tapasztalható.
Az újraindítással eltűnik a hiba minden alkalommal
Nem tudtok valamilyen támpontot adni hogy mi az oka ennek ami miatt a szolgáltatói hibaelhárítás elnyúlik ennyire?
A HGW után nem tudom valahogyan diagnosztizálni a hiba forrását? csak a szolgáltató?
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon