Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Nincs hang, csak kép


sapirita1988

Kérdés

Sziasztok! A mai napon többszöri set-up-box újraindítás után sincs hang, csak kép a szolgáltatásban. Hívtam az ügyfélszolgálatot, szerintük nem az ő hibájuk, és ha szakembert küldenek ki akkor ki fogják számlázni.. ezzel csak az a baj, hogy tavaly ugyanígy az ő hibájukból nem volt hang és akkor megcsinálták mindenféle kiszámlázás fenyegetése nélkül. A TV-m Samsung a set up box meg ez a csöves Sagemcom..  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

17 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Szia! 

Szerintem kevered a fogalmakat. Olyan nincs hogy szet up box. Olyan van, hogy set-top-box, de a használjuk helyette inkább egyszerűen azt a szót hogy box, vagy inkább azt a szép magyar szót, hogy beltériegység, de lehet úgy is hívni, hogy dekóder. 

A Sagemcom pedig egy digitális elosztó, ami nem set-top-box.  A hangot az semmilyen formában nem befolyásolja. 

Viszont a boxhoz, a beltériegységhez van egy távirányító, azon hangerő szabályozó gombok. Ezen kéne megpróbálni ráadni a hangot.

Ha nem hoz eredményt, akkor ennek az újraindításával kellene próbálkozni, ha ez sem hoz eredményt, akkor ennek a gyári beállításainak visszaállításával. 

Amennyiben a háztartásban több box is van, érdemes lenne ellenőrizni, hogy a hiba mindegyik eszközön tapasztalható e. Illetve másik csatornákat ellenőrizni szintén hasznos ebben az esetben. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Hibajegy? Ez a fórum nem hivatalos hibabejelentő oldal, itt csak "személyes jellegű" segítséget tudsz kapni más Telekom felhasználóktól, így hibajegy sem keletkezik egy ide feltett kérdés után a Telekom felé. 

Rendben, próbáld meg, amiket leírtam és jelezd vissza, hogy sikerült. A legjobb lenne, ha képekkel is illusztrálnád, pontosan milyen műveleteket hajtottál végre. 

Reméljük megoldódik. 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Figyelj nem vagyok buta, nem kell ilyen lekezelően írni. Tisztában vagyok vele, hogy a hibát nem itt kell bejelenteni! Mint leírtam az első posztomban tavaly is volt már egyszer ez a hiba, bejelentettem.Akkor szó nélkül kijöttek, megcsinálták és nem lett kiszámlázva, mivel az ő hibájukból nem volt hang.... nos... egy darab beltéri egység van, kapcsolgattam más csatornákra, ott sincs hang, csak kép. Gyári beállítás visszaállítását hol kellene keresnem? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Bocs de nekem úgy tűnt az írásból, hogy hivatalos panaszbejelentésnek vetted az itt feltett kommentet, ezért láttam fontosnak megjegyezni, hogy a fórum nem hivatalos hibabejelentő. Mivel ezt a fórumot mások is olvassák, akik szintén juthatnak olyan következtetésre, hogy itt hibabejelentést lehet tenni, ezért írtam amit írtam úgy, hogy azt nagy valószínűséggel mindenszintű értelmiképességekkel rendelkező megértse. Eszembe nem jutott a te személyes értelmi képességeidet firtatni, nem is tartozik a személyeskedés a témához. 

Nem tudom konkrétan milyen típusú a beltéri egységed, de a menügombot lenyomva végigfutva a menüsort előbb utóbb kell lennie olyan tételnek, hogy a gyári állapot visszállítása vagy valami hasonló szövegnek. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
16 perce, sapirita1988 írta:

...tavaly is volt már egyszer ez a hiba, bejelentettem.Akkor szó nélkül kijöttek, megcsinálták és nem lett kiszámlázva, mivel az ő hibájukból nem volt hang.... 

Amennyiben ez most is így van, akkor ugyanúgy díjmentesen megcsinálják most is. Az hogy figyelmeztettek arra, hogy saját hiba esetén egyéb költségek merülhetnek fel, azt csak egy plusz pontnak venném inkább, mintsem fenyegetésnek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Az informatikai eszközök sajátossága, hogy időnként határozatlan állapotba kerülnek saját maguktól vagy valamilyen egyéb jelenség hatására. Ilyenkor különféle problémák jelentkezhetnek.

Az informatikus első kérdése:

Próbáltad már kikapcsolni és újraindítani?

Ami estünkben áramtalanítást jelent, tehát nem készenléti helyzetbe kapcsolást.

Ha jól étem ezt a telekomos set-top-box esetén már megtetted. Ugyanezt kellene tenni a tévével is.

Ilyenkor minden alaphelyzetbe kerül, és szerencsés esetben a probléma is megoldódik.

Biztosan kipróbáltam volna, hogy más eszközt ugyanarra a HDMI bemenetre kötve van-e hang.
Nálam a Set-Top-Box optikai kimenete egy hangprojektorra megy, azzal is tudnám tesztelni, nemcsak a tévével.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
7 órája, Kalimera írta:

Az informatikai eszközök sajátossága, hogy időnként határozatlan állapotba kerülnek saját maguktól vagy valamilyen egyéb jelenség hatására. Ilyenkor különféle problémák jelentkezhetnek.

Az informatikus első kérdése:

Próbáltad már kikapcsolni és újraindítani?

Ami estünkben áramtalanítást jelent, tehát nem készenléti helyzetbe kapcsolást.

Ha jól étem ezt a telekomos set-top-box esetén már megtetted. Ugyanezt kellene tenni a tévével is.

Ilyenkor minden alaphelyzetbe kerül, és szerencsés esetben a probléma is megoldódik.

Biztosan kipróbáltam volna, hogy más eszközt ugyanarra a HDMI bemenetre kötve van-e hang.
Nálam a Set-Top-Box optikai kimenete egy hangprojektorra megy, azzal is tudnám tesztelni, nemcsak a tévével.

Pendrive-ról indítottam egy filmet, ott volt hang. Áramtalanitom a TV-t is, sajnos igen volt egy áramszünet nálunk tegnap :( 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
13 órája, btz írta:

Bocs de nekem úgy tűnt az írásból, hogy hivatalos panaszbejelentésnek vetted az itt feltett kommentet, ezért láttam fontosnak megjegyezni, hogy a fórum nem hivatalos hibabejelentő. Mivel ezt a fórumot mások is olvassák, akik szintén juthatnak olyan következtetésre, hogy itt hibabejelentést lehet tenni, ezért írtam amit írtam úgy, hogy azt nagy valószínűséggel mindenszintű értelmiképességekkel rendelkező megértse. Eszembe nem jutott a te személyes értelmi képességeidet firtatni, nem is tartozik a személyeskedés a témához. 

Nem tudom konkrétan milyen típusú a beltéri egységed, de a menügombot lenyomva végigfutva a menüsort előbb utóbb kell lennie olyan tételnek, hogy a gyári állapot visszállítása vagy valami hasonló szövegnek. 

Küldöm a beltéri egység típusát (fotót mellékeltem) rendszer újraindítása gombot használtam, továbbra sincs hang. A Tv-t is áramtalanítottam, továbbra sincs hang csak kép... 

1F494E75-1E07-485D-BF5B-51137D64A3F2.jpeg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Az áramszünet után nem volt hang?

Mindent megtettél, amit lehet.
Jelentsd be hibára.
Visszaolvasva korábban is előfordult, hogy Samsung tévéken nem volt hang.
Eredményezhette a set-top-box szoftver frissítése is, hogy újra előjött a probléma.

Még egy utolsó tipp:

Ellenőrizd le hogy a set-top-box tévé összekötőkábel rendesen ("ütközésig") csatlakozik-e.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
3 perce, Kalimera írta:

Mindent megtettél, amit lehet.
Jelentsd be hibára.
Visszaolvasva korábban is előfordult, hogy Samsung tévéken nem volt hang.
Eredményezhette a set-top-box szoftver frissítése is, hogy újra előjött a probléma.

Még egy utolsó tipp:

Ellenőrizd le hogy a set-top-box tévé összekötőkábel rendesen ("ütközésig") csatlakozik.

Köszi, tegnap bejelentettem. Akkor mondta az Ügyintéző, hogy nem az ő hibájukból nincs hang... hja mondom persze.. tavaly ugyanez volt .... Olvastam azt a posztot amit belinkeltél,  csak nekem se akkor, se most nem lett hang mindenféle próbálkozás után sem...:/ 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

@sapirita1988

Az áramszünet után nem volt hang?

A Tatung set-top-box-ot is áramtalanítani kellett volna (legalább fél percig), nem újrainditani a menüből.
Ha gondolod, ezt még megpróbálhatod.
A bekapcsolás után eltelik némi idő, mire üzemkész lesz.
Persze ezzel nem neked kellene ennyit foglalkoznod.

Felénk (Eger környéke) sokkal rendesebbek, mindenkinek szó nélkül cserélik, ha bármilyen probléma adódik.
Egyik ismerősömnél néhány hónap alatt hatszor jártak.
Nálam még nem volt senki.
A Tatung set-top-box-ot is futár hozta szereld magad csomagban.
Másfél év alatt egyetlen problémám sem volt vele.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
21 perce, Kalimera írta:

@sapirita1988

Az áramszünet után nem volt hang?

A Tatung set-top-box-ot is áramtalanítani kellett volna (legalább fél percig), nem újrainditani a menüből.
Ha gondolod, ezt még megpróbálhatod.
A bekapcsolás után eltelik némi idő, mire üzemkész lesz.
Persze ezzel nem neked kellene ennyit foglalkoznod.

Felénk (Eger környéke) sokkal rendesebbek, mindenkinek szó nélkül cserélik, ha bármilyen probléma adódik.
Egyik ismerősömnél néhány hónap alatt hatszor jártak.
Nálam még nem volt senki.
A Tatung set-top-box-ot is futár hozta szereld magad csomagban.
Másfél év alatt egyetlen problémám sem volt vele.

Az áramszünet előtt sem tudom, hogy volt-e hang, mivel nem néztem a TV-t. Az áramszünet után bekapcsoltam és akkor jelentkezett ez a probléma. A beltéri egységet a Tv-vel egy időben áramtalanítottam. Küldök egy fotót, hogy mik vannak hátul ütközésig bedugva! 

F4DEEC8C-70E4-433E-B0DD-46C42418BBD8.jpeg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

@sapirita1988

Várd meg a javítást.
Ennél többet nem kell tenned.
Felénk másnap jönnek, egyik ismerősömnél pl. az év utolsó napján cserélték.

A hangerőt a távirányítóval esetleg maximumra állíthatod.
A némítás állapot nem látszik csak pár másodpercig a gomb megnyomása után!
Az áramszünet esetleg ebbe is bekavart, nullára állt vagy elnémította.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
2 órája, Kalimera írta:

Az áramszünet esetleg ebbe is bekavart, nullára állt vagy elnémította.

Még egy gondolat, bár nekem cisco boxaim vannak, de a menü talán azonos. Meg kellene nézni a Menü>Beállítások pontban a Digitális audio kimenet beállítását. Nálam a Sztereó és a Térhangzás is működik, de nem biztos hogy minden tévénél így van, a Térhangzásnál (nem ez az alapbeállítás) lehet hangprobléma.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
8 órája, sapirita1988 írta:

Küldöm a beltéri egység típusát (fotót mellékeltem) rendszer újraindítása gombot használtam, továbbra sincs hang. A Tv-t is áramtalanítottam, továbbra sincs hang csak kép... 

1F494E75-1E07-485D-BF5B-51137D64A3F2.jpeg

Próbáld még meg azt is, ha több HDMI bemenet van a TV-n, akkor kipróbálsz egy másikat. 

Ha ez sem hoz eredményt, akkor ki kell cseréltetned a boxot és jobb ha a HDMI kábelt is kicserélik. Ha ez sem oldja meg a gondot, akkor a szuperszervíz keretében megoldják, ha kéred. Ez persze ahogy jelezték, plusz költséges. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Lehet nem ez lesz a tuti megoldás, de nálam működött, remélem segíteni fog másokon! 

Először is csináljátok végig az alap dolgokat, azaz a TV-t is és a boxot is (mindent) áramtalanítani pár percre és újraindítani az egészet. Utána megnézni a TV és a Box távirányítóját is nincs e lenémítva, vagy "letekerve" a hangerő! Ha ezeken túlvagy és mégsincs hang, akkor jöjjön az én csodálatos varázs megoldásom! (LG tévém van) Beállítások / összes beállítás/ Hang / Teszthang  (a tesztelés után amikor visszamentem a TV-re lett hang!)

És ha hiszitek, ha nem, nagyon sok sz@pás után, amikor már feladtam majdnem, egész véletlenül jutottam ide.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Barta71
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...