Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Sagemcom Fast 5655v2 - NAS beállítás


TZMI

Kérdés

Sziasztok,

Segítséget szeretné kérni. Új helyre költöztünk, ahol a *****-t T-re kellett cserélnünk, ehhez járt  a címben megjelölt router. Ebből adódóan minden beállítást elölről kellett kezdenem.

Adott egy dns320l NAS, ahol TM-t szeretnék futtatni.

  1. Fix IP cím beállítva,
  2. UPnP engedélyezve

Azonban a dedikált port nem nyitott, ennek ellenére sem. 

Mi lehet az oka, mit nem tettem meg?

A válaszokat előre is köszönöm.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Sziasztok,

Csatolom a képeket:

  1. NAS a 192.168.1.78 IP címet kapta, fixáltam
  2. UPnP enegedélyezve
  3. Port forward 51413 portra beállítva
  4. Tűzfalnál engedélyeztem (kérdés, hogy ez jó lett-e)
  5. Transmission a port próbára időtullépéssel reagált, ebből és abból, hogy nem történt semmi azt gondolom, hogy nem jártam sikerrel.

Nem tudom, hogy hol a gond?

Észrevételeiteket előre is köszönöm.

Üdv

 

2020-03-10 (1).png

 

2020-03-10 (2).png

2020-03-10 (3).png

2020-03-10 (4).png

2020-03-10.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv! 

A kép alapján mindent jól csináltál, ha a NAS-od a 78-as végű IP-vel van statikusan konfigurálva és az 51413-as portot használja és a Windows tűzfalon is át van engedve. 

Javaslom, hogy a kliens futtatása közben inkább egy online port scannerrel ellenőrizd a port nyitottságát. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a kliens port ellenőrzője nem ér semmit, sokszor tévesen zártnak mutat egy portot, mikor az igazából nyitott, akkor is. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2020. 03. 07. at 23:49, TZMI írta:

Sziasztok,

Segítséget szeretné kérni. Új helyre költöztünk, ahol a *****-t T-re kellett cserélnünk, ehhez járt  a címben megjelölt router. Ebből adódóan minden beállítást elölről kellett kezdenem.

Adott egy dns320l NAS, ahol TM-t szeretnék futtatni.

  1. Fix IP cím beállítva,
  2. UPnP engedélyezve

Azonban a dedikált port nem nyitott, ennek ellenére sem. 

Mi lehet az oka, mit nem tettem meg?

A válaszokat előre is köszönöm.

 

Ellenőrizd egy másik online port chekkerrel is. Ha az is azt mutatja, hogy nyitva van, akkor nem a portal lesz a probléma. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
7 perce, TZMI írta:

Sziasztok,

 

2 különböző online checker szerint is nyitott a port. :/

Akkor az nyitott mindenféleképpen, ez azt jelenti, hogy sem tűzfal nem fogja meg sehol az adatáramlást és a portok is helyesen vannak átirányítva. 

Jelenleg sajnos nincs ötletem, mi lehet a gond nálad, miért nem. Gondolom csak a seeddel van baj. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, TZMI írta:

Sziasztok,

megoldódott a problémám. Egy sor különböző blogot, hozzászólást átolvastam, ahol az egyik felhasználó egy rendkívül egyszerű megoldást javasoltak. Változtassak portot a kliensen. Megtettem és életre is kelt a rendszer. :)

Érdekes, hogy a port nyitott volt és a cucc mégsem ment, pont azzal a porttal, amit te is használtál. Valamilyen szoftveres bug ezek szerint.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

helló! asszem, ugyanez a gondom, Synology NAS-om problémázik, mióta a Telekom routert cserélt. Kiválóan olvasok magyarul, viszont nem értem, amit írtál...

Milyen portot változtattál a kliensen +!%/%!+"˙`˛°´˙˛´˙˛`>#&@&#> ?v

Köszi előre is!!

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: oderka
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...