Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mobilintrenet


Nyüsz

Kérdés

Üdv! Olyan problémám van hogy a délelőtti és a kora délutáni órákba nem tudom használni a közöségi oldalakat. Facebookon kértem segítséget a Telekom oldalán ott az a választ kaptam hogy a telefonszámom alapján az üzleti díj csomaghoz tartozom. Ha aktiválni szeretném a most ingyenesen kapott 10 Gb-t, be kell kapcsolni az adat bővítő opciót. Vettem is 1 Gb-ot mert az olvasottak alapján úgy gondoltam hogy úgy sikerült. Meg is jelent a képernyőn "sikeresen aktiváltuk" viszont ma még mindig nem volt netem. Elrontottam valamit és feleslegesen dobtam ki az ablakon 1490 ft-ot? Tudnátok nekem segíteni? 

Előre is köszönöm! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Hello @Nyüsz, üzleti csomagoknál bármi előfordulhat, azok teljesen egyediek, szóval normál ügyfélként nem sok esélyünk van a kulisszák mögé látni. viszont mit értesz az alatt, hogy a délelőtti és a kora délutáni órákba nem tudod használni a közösségi oldalakat? máskor megy, csak ekkor nem? vagy egyébként sem érsz el semmit a neten?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...