Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Díjcsomag váltás, készülékvásárlás


Bráder-Törő Ilona

Kérdés

Sziasztok! Végső elkeseredésemben fordultam hozzátok, talán már valaki találkozott ezzel a problémával, nem lehetek ennyire kiválasztott. Domino díjcsomagomról szeretnék online havi díjas előfizetésre váltani, készülékvásárlással együtt. Már több, mint egy hete ugyanazt a hibaüzenetet kapom: "Fontos tájékoztatás! Kérjük, ellenőrizd, hogy pontosan -  a lakcímkártyán szereplő adatokkal megegyező módon - adtad-e meg a címed adataid! Rendelés azonosító: 75242999   [Rendben]" Beszéltem már 5-6 telefonos ügyintézővel a 1414-en, illetve személyesen is egyeztettem az adatokat egy Telekom üzletben. Vártam 24 órát, vártam 48 órát, hogy "átfusson a rendszeren" (az ügyintézőt idéztem), de azóta sem tudom online megrendelni sem az előfizetést, sem a készüléket, mindig ez az üzenet vár... Köszönöm, hogy elolvastátok!

T-mobile hibaüzenet.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
  • Telekom
Ekkor: 2020. 07. 01. at 20:46, Bráder-Törő Ilona írta:

Sziasztok! Azt hiszem ma feladom a dolgot. Megpróbálok holnap egy Telekom üzletben havi díjas csomagra váltani (ha tudok, mert azt sem engedi még mindig online, nemhogy készüléket vásárolni).

Ma már a chates ügyintéző a hibajegy számot sem látta, hogy valaki azt felvette volna. A kosaramba beragadt készülék eltűnt, de a lakcím problémát nem oldották meg. Ráadásul a kívánt készüléket már nem is árulják az online shopban, így mindenképp máshonnan kell beszereznem.

Június 18-ára ígérték postai úton küldött levélben(!) a hiba javítását, nem jött össze. Akinek ilyen problémája van, ne reménykedjen, mondjon le a régi telefonszámáról és vásároljon új előfizetést vagy nem tudom... Én már csak abban reménykedem, hogy az előfizetés részét meg tudják oldani nekem, hogy meg maradjon a telefonszámom. 

Bocs, hogy zaklattalak benneteket! Sziasztok és mindenkinek sikeres ügyintézést kívánok! 

Üdv,

Ica

Szia Ica! Szomorúan olvastuk hozzászólásod és megértjük a csalódottságodat! Számunkra legfontosabb az ügyfeleink elégedettsége, megteszünk azért minden tőlünk telhetőt, de ennek ellenére előfordulhatnak váratlan helyzetek és hibák. Őszintén sajnáljuk, hogy megesett veled az általad leírt helyzet! Munkatársaink képzése és alkalmazásaink fejlesztése is folyamatos, hogy ezt a problémát a jövőben elkerülhessük. Reméljük, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerzel, de ha mégis bármilyen hibába ütközöl, vagy észrevételed van, keress minket ezen a felületen vagy Facebook oldalunkon privát üzenetben (elérhetőség: m.me/TelekomHU), valamint chaten és mindent megteszünk a megoldás érdekében! Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello @Bráder-Törő Ilona, adategyeztetés közben gyakori az ilyen, én és sokan itt a fórumon is belefutottunk már. és tényleg az okozza, ha fejből nyomjuk az adatokat, kötőjel, szóköz, kisbetű, nagybetű, kerület egyaránt számít, állambácsi adatbázisa könyörtelenül pontos B| nálad én azzal biztosan próbálkoznék, hogy a vezetéknevedben lévő kötőjel elé, után nem raknék, majd raknék szóközt. ha így sem megy, és tuti mindent úgy adsz be, ahogyan a lakcímkártyádon szerepel, akkor viszont keresd a Tét, mert valami hiba lesz

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kedves Teherwagon Professzor!

Köszönöm a tippeket, megpróbálom. Voltam már bent a Telekom irodában, ott is egyeztették az adatokat, újra beírtak ők is mindent. Keddre van időpontom a kormányablakba, ott lekérdezem, hogy a központi lakcímnyilvántartóban hogyan szerepelek?!

Még egyszer köszönöm szépen a válaszod!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok! Ha valakit esetleg érdekel, végre egy chat-es ügyintéző segítségével eljutott a dolog odáig, hogy IT munkatársak veszik kézbe az ügyet, mert szóltam, hogy voltam a kormányablakban is és egyeznek a lakcímkártyám adatai a központi nyilvántartóéval, tehát a Telekomnél van a bibi. Még mindig nem tudok rendelni, de már folyamatban van a javítás, kedden kell érdeklődnöm újra, ha addig sem sikerül megrendelnem az új díjcsomagot és készüléket! Fárasztalak majd titeket a többi infóval is ^_^, hátha valakinek segítek ezzel! Sziasztok!:) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok! Egy kis helyzetjelentés! Továbbra sem oldódott meg a problémám, a Telekom azt állítja, hogy a belügyminisztériumtól hibaüzenet jön vissza, hogy nincs Magyarországon bejelentett lakcímem. A kormányablakban azt állítják, hogy látják a lakcím kártya szerinti címemet, minden stimmel. O.o A legutóbbi lakcím egyeztetésnél már igazolást is kértem a kormányablakban, hogy legyen nyoma.

Most ott tart az ügy, hogy egy újabb hibajegyet rögzítettek tegnap az összes meglévő papírommal, gondommal, bajommal és a jövő hét elején érdeklődhetek, ha még mindig nem tudok addig rendelni...

Szerintem ez nem fog megoldódni, telefont máshonnan fogok rendelni a jövő héten, átrakni havidíjasra meg talán a Telekom üzletben is tudnak. Remélem... :S

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok!

Továbbra sem rendeződött a dolog, holnap lesz 3 hete, hogy egy újabb hibajegyet felvettek, ami után kb. kétnaponta érdeklődőm.

Most már a rendelni kívánt készülék is bent ragadt a webshopos kosaramba, nem tudom törölni, ezt is ők fogják megoldani.

Valamikor... O.o

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok! Azt hiszem ma feladom a dolgot. Megpróbálok holnap egy Telekom üzletben havi díjas csomagra váltani (ha tudok, mert azt sem engedi még mindig online, nemhogy készüléket vásárolni).

Ma már a chates ügyintéző a hibajegy számot sem látta, hogy valaki azt felvette volna. A kosaramba beragadt készülék eltűnt, de a lakcím problémát nem oldották meg. Ráadásul a kívánt készüléket már nem is árulják az online shopban, így mindenképp máshonnan kell beszereznem.

Június 18-ára ígérték postai úton küldött levélben(!) a hiba javítását, nem jött össze. Akinek ilyen problémája van, ne reménykedjen, mondjon le a régi telefonszámáról és vásároljon új előfizetést vagy nem tudom... Én már csak abban reménykedem, hogy az előfizetés részét meg tudják oldani nekem, hogy meg maradjon a telefonszámom. 

Bocs, hogy zaklattalak benneteket! Sziasztok és mindenkinek sikeres ügyintézést kívánok! 

Üdv,

Ica

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem találtam megfelelő kérdést amire válaszolhatnék! nekem viszont van egy fontos kérdésem! Férjem meghalt 04.09.-én pár hónappal előtte vásároltunk készüléket a nevére,így a hűségidő meghosszabbodott! Hogyan mondhatom le az előfizetését? Lehetséges ,hogy büntetésből az addigi kedvezményeket velem fizettetik meg?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Épp most, lantosjanosne47@gmail.com írta:

Nem találtam megfelelő kérdést amire válaszolhatnék! nekem viszont van egy fontos kérdésem! Férjem meghalt 04.09.-én pár hónappal előtte vásároltunk készüléket a nevére,így a hűségidő meghosszabbodott! Hogyan mondhatom le az előfizetését? Lehetséges ,hogy büntetésből az addigi kedvezményeket velem fizettetik meg?

Szia! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett szerződés azonosítóját (vezetékes szolgáltatás esetében az MT azonosítót, mobilszerződés esetén pedig a hívószámot), hogy utána tudjunk nézni milyen feltételekkel szüntethető meg a szerződés. Köszönjük szépen! ^Kitti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...