Ugrás a tartalomhoz
  • 0

McKinstry

Kérdés

Kedves válaszolni kívánók! 

Neki is ugrok a témának, nem akarom az idejüket húzni. Tegnap történt az eset, amikor is böngésztem a YouTube-ot és arra lettem figyelmes, hogy valamilyen okból kifolyólag nem viszi el rendesen a 1080p60;50, illetve 1080p felbontású videókat akadásmentesen az internet. Hogy szépen fogalmazzak fönn akadt a szemem, hiszen ilyen még nem igazán történt amióta új router-ünk van, nevezetes Huawei EchoLife HG8245H. Mellesleg tegnap jelent meg a probléma az előtt hibátlanul vitt mindent, gyors volt. Most is csak a YT-vel van a baj, weboldalakat mondhatni szokásszerűen tölti be. No de ha már a router-ről beszélünk, megemlítem, hogy minap megpróbáltam belépni a készülékbe interneten keresztül ugye az alap IP cím beírásával ami nem sikerült ez az egyik ok, amiért ide írok most. Tehát ahogy le van írva a kis könyvben IP címet beírtam, de nem dob ki semmit, csak annyit, hogy timed out, és nem enged be. A másik probléma ami felmerült az internetlopás veszélye, Még most is dolgozom rajta hogy kiderítsem, fennáll-e ilyen eshetőség, hogy ilyen történjen, de nem látok semmi gyanúsat... egyenlőre. 

Tehát első a kérdésem az az, hogy mi lehet a probléma? Esetleg fennakadások vannak Telekom-nál? Vagy valami baj lehet a router-rel, hirtelen meghibásodás? Mint mondtam tegnap jelent meg a probléma az előtt fél évvel vettük kb. ezt a routert és tökéletesen működött.

Második  kérdésem pedig, hogy mi okozhatja azt, hogy nem tudok belépni a készülékbe böngésző segítségével. Amikor "setup"-oltam akkor sikerült elsőre. Megnéztem jól írom be a hátulján található IP címet. 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: McKinstry
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia McKinstry! Abban az esetben, ha a probléma még fennáll, akkor javasoljuk, hogy jelentsd be a problémát chates ügyintézőinknél! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a Telekomos chates ügyintézőinkkel! Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...